Ik kom me alvast melden, dan is het hier niet zo leeg. Als mijn lichaam de 27 dagen aanhoud (en niet 25 zoals de vorige) kom ik uit op 6 september voor de nod dag.
Ik weet ook haast wel zeker dat ik ook door mag naar september. Deze maand mijn ei volledig misgelopen. Moet wel een wonder gebeuren wil ik toch zwanger zijn deze maand. 😛 Wanneer NOD is weet ik nog niet. Even wachten wanneer mijn ongi komt. Ik denk 24 aug, dus dan ook ergens rond die tijd, maar dan in september. 😛
Beebie25Oud lidBerichten: 2.229Lid sinds: 22 december 2009
Vandaag bij de kliniek geweest om ei te meten, ik zit nu op dag 10 van de cyclus. Mijn ei is 7 mm groot, baarmoederslijm rustig. Donderdag krijg ik weer een echo, kijken hoe groot het dan is. Want we gaan weer voor een natuurlijke IUI. Ik gebruik nu 2 soorten ovulatietesten, sensitest extra gevoelig en clearblue. Beiden geven nu nog aan dat ik geen eisprong heb. Het is wel mooi om te kijken hoe het ei groeit en en hoe groot hij is als ik volgens de testen een positieve test heb. Volgende week donderdag hebben wij de voorlichtingsdag over IVF/ICSI. Zijn er meer stellen hier uit Twente die dat ook hebben?
snuitebolletjeOud lidBerichten: 126Lid sinds: 3 oktober 2012
o, ja nog vergeten te melden. Ik ben weer op de weegschaal daar gaan staan 😊 dat was weer goed. Alleen nu ben ik opgemeten en bleek ik 1.69 cm te zijn i.p.v. 1.71 cm wat ik altijd dacht. Dit heeft wel wat invloed op mijn BMI percentage. Het was de vorige keer 34,8 en nu is het 34,7. En het grappige is, thuis weeg ik 4/5 kg zwaarder en op de site van mamaapps, is mijn BMI 36 i.p.v. 35. Goh, wat die 2 cm dus kan uitmaken. Thuis weeg ik 103,6 kg en bij hen weeg ik 99 kg !!!! Ik ben nu op mijn eigen weegschaal al 15,4 kg afgevallen. Ben best wel erg trots op mezelf, sorry.
Maar ik ga nog steeds door met afvallen, want ik hoorde dat je van de medicijnen voor IVF/ICSI ook kan aankomen, plus door alle stress wat je dan ook eet (als je een emo-eter bent.....goh wat ben ik? Een emeo-eter, maar het is al veel minder geworden. En daar ben ik blij mee!!!)
o, ja nog vergeten te melden. Ik ben weer op de weegschaal daar gaan staan 😊 dat was weer goed. Alleen nu ben ik opgemeten en bleek ik 1.69 cm te zijn i.p.v. 1.71 cm wat ik altijd dacht. Dit heeft wel wat invloed op mijn BMI percentage. Het was de vorige keer 34,8 en nu is het 34,7. En het grappige is, thuis weeg ik 4/5 kg zwaarder en op de site van mamaapps, is mijn BMI 36 i.p.v. 35. Goh, wat die 2 cm dus kan uitmaken. Thuis weeg ik 103,6 kg en bij hen weeg ik 99 kg !!!! Ik ben nu op mijn eigen weegschaal al 15,4 kg afgevallen. Ben best wel erg trots op mezelf, sorry
Maar ik ga nog steeds door met afvallen, want ik hoorde dat je van de medicijnen voor IVF/ICSI ook kan aankomen, plus door alle stress wat je dan ook eet (als je een emo-eter bent.....goh wat ben ik? Een emeo-eter, maar het is al veel minder geworden. En daar ben ik blij mee!!!)
KoekieOud lidBerichten: 2.963Lid sinds: 26 mei 2011
@ Koekie, nee dit wordt de 2e keer. Dit is eigenlijk om elke kans te benutten die er is voordat we in sept/okt met ivf/icsi gaan beginnen. Qua wegen, dat blijf ik thuis doen, maar bij elk bezoek aan de kliniek weeg ik me daar omdat ze die strakke BMI grens stellen. In Zwolle waar we dan voor de behandeling gaan is de BMI eis van max 35%. Dus ik moet nog even doorzetten 😊
KoekieOud lidBerichten: 2.963Lid sinds: 26 mei 2011
Net weer een meting gehad. dinsdag was mijn ei 7 mm ennu vandaag 12,5 mm. Nu moet zaterdag nog een keer meten en dan kan als het goed is maandag de insemenatie plaatsvinden. 😊
We zitten ook nog in de race myka, maar in augustus is het zo rustig ondertussen, dat ik hier maar even gezellig ga kletsen. Duim ook voor jouw!! Hoop dat ik kan wachten met testen tot zaterdag/ zondag, en liefst nog wat langer
myka27Oud lidBerichten: 2.885Lid sinds: 16 januari 2012
Ohhh tijger en myka.... ik strooi extra voor jullie! Aug was zeer rustig dus ik dacht ook, ga hier maar weer ff loeren. Vind t leuk om te volgen wie next zal zijn!!!
thnxs ladies. Nou we zijn geweest :). Manlief heeft zelf het spuitje mogen leegduwen. Nu is het wachten, volgens mijn eigen cyclus moet ik 6 september mijn NOD hebben, maar volgens de verpleegkundige moet er vanaf nu nog 16 (ze plakken er 2 dagen bij aan, omdat je met je eigen gekmakerij je menstruatie 2 dagen kan vertragen onbewust) dagen bij opgeteld worden. Ik mag een test doen vanaf 12 september (tenzij ik eerdre mijn periode krijg. Dus ik zal de lijst even aanpassen, maar ik laat de 6e toch nog wel staan.
Spannend bijrolletje! Hoop dat je vriend raak gespoten heeft hihihi. Tanja. Ik vang ook een klein handje van je. Hopen dat september een vruchtbare maand mag worden. Of ja. Eigenlijk een maand met alleen maar nods!
mupke87Oud lidBerichten: 489Lid sinds: 9 januari 2013
nou snuitebolletje, hopelijk issie raak!!! 😃 wij krijgen vanaf volgende week vrijdag vakantie, en proberen er nu weinig mee bezig te zijn. hopelijk brengt het geluk 😂
Th90Oud lidBerichten: 523Lid sinds: 1 januari 2005
Nou snuitebolletje hopelijk istie gewoon hoppa raak!! Ondertussen is mn collega zwanger en gister melde mn beste vriendin zich.. ook zwanger.. Tja... Deze maand ga ik lekker op vakantie ff relaxen en mooie dingen zien en van de zon en elkaar genieten!!
Beebie25Oud lidBerichten: 2.229Lid sinds: 22 december 2009
Spannend snuitebolletje, nu afwachten en wat duurt dat wachten toch altijd lang hè...
Fijne vakantie th90
Hier volgens berekening laatste cyclussen weer in de vruchtbare periode dus lekker aan het klussen:) Hoop zo dat het een beetje klopt vind dat toch nog best moeilijk in te schatten, heb wel zelf het gevoel dat me eisprong gisteren of vandaag is, krijg altijd buikpijn(lichte menstruatiepijn) rond me eisprong en dat heb ik nu sinds zondagavond 😊 dus laten we hopen dat ik op me lichaam kan vertrouwen hihi we zullen het wel zien over 2/2.5 week
Tijger1Oud lidBerichten: 11.033Lid sinds: 21 oktober 2014
@th, waar gaan jullie heen? geniet er lekker van. wij gaan lekker 10 daagjes na oostenrijk, de 11e vertrekke we.. @ tijger & myka, dikke knuffel!!! @beebie good luck met klussen 😉 ik ben deze maand wat meer afwezig, dus wil jullie allenmaal heel veel succes en klusplezier wense!!!
Heb mij zelf er ook ingezet. Ben maar van 28 dagen uit gegaan. Had deze keer cyclus van 28 dagen. 25 september is wel leuke dag, is mijn moeder jarig. Mooie dag om positief te testen dacht ik zo. Hihi
Th90Oud lidBerichten: 523Lid sinds: 1 januari 2005
Sorry Vogeltje je staat nu gezellig naast mij maar kreeg het niet meer terug 😃 Wij gaan naar Indonesie, vertrekken woensdag dus ben dan ok even forum af.
Ja, vandaag heeft het doorgezet. Maar dat qua tijd kaart ik wel aan, want dan kunnen ze dat in de gaten gaan houden. Nu gaan we het ICSI schema in, dat gaan ze van de week maken.
Bale snuitebolletje, hier vandaag posi ovutest, maar hebben al een week niet geknuffeld. dus helaas deze ronde ook niets... kan er wel om huile. was me vriend maar wat actiever..pff
Zo, wij zijn ook net terug van een weekje weg. En in het laatste weekend was daar ook mijn eitje (denk ik). Dus hier is ook kans op een vakantie baby. Maar goed, ik kom nu lekker bij op het wachtbankje zitten!
Hallo meiden, ik heb morgen mijn NOD en mag dan eindelijk naar de gyn. Ik ben onwijs bang geweest om te testen en heb heel lang zitten twijfelen. Uiteindelijk vanmorgen toch maar getest omdat ik morgenochtend gelijk een bespreking heb en daar niet in een onwijze dip wilde zitten. Hieronder het resultaat:
Hier ook even snel vakantieberichtjr vanuit oostenrijk. GEFELICITEERD KOEKIE!!!! Hier goed geklust. dus afwachten tot volgende week.. wel pijnlijke borsten.maar dat zegt niks he
Mikkie85Oud lidBerichten: 898Lid sinds: 24 september 2012
Hier nog steeds op het wachtbankje. Gelukkig genoeg dingen aan mijn hoofd waardoor ik er niet telkens mee bezig ben. Alleen wel een schimmelinfectie *sorry voor de onsmakelijke info* onder de leden. Hoe irritant is dat zeg!
Hoe gaat het met iedereen? Zijn er nog positieve testen geweest!?
Ik heb genoten van een fantastische vakantie............ daar is ook een wonder gebeurd ik ben namelijk zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Het leegmaken van mijn hoofd en de vakantie heeft echt geholpen!
TanjaOud lidBerichten: 3.317Lid sinds: 29 januari 2011