CharissaOud lidBerichten: 218Lid sinds: 1 april 2014
Het wordt afgeraden bij een zwangerschap.. Ik zou het voor de zekerheid nog niet doen pas als je weet dT je zwanger bent
mijke schreef:Ja ik heb ook geen nieuws te melden.
Ben nog aan t afwachten wat er gaat gebeuren. . .
Mijn borsten doen pijn maar ja dat zegt niks
mijke schreef:Ik denk maandag weer gister en vandaag ook getest omdat me vriend er dan bij was.
Maar heb geen zin in morgen weer een negatieve test.
Maar misschien kan ik me morgen vroeg wel niet inhouden
En misschien ben ik dan ook wel ongesteld, want nu wel beetje pijn in mijn onderrug.
Maarja , dat heb ik steeds 's avonds als ik alleen op de bank zit of net in bed lig, Als je dus echt tijd hebt om na te denken.
Vandaag de hele dag druk geweest, wel paar keer bij stil gestaan maar toen voelde ik gewoon echt nergens iets
Argh hoe maak je jezelf gek
Mama-1983 schreef:Phoe hier ook af en toe dat rare zeurderige ongi gevoel dacht 2 dagen geleden al dat met ongesteldheid eraan kwam maar nog steeds niks! Ook was de test vanmorgen negatief helaas 😞 maar afwachten tot woensdag dan test ik eventueel nog eens als ik nog niet zie.
Heb ook vooral als ik rustig ben dat gevoel anders niet hoor!
Wel rot iedere keer die negatieve testen 😞 maar goed opzich is het ook nog niet mijn nod hihi
Lizzy schreef:nog geen positieve berichten? Er gingen dit weekend een paar vrouwen testen.
Dit horen mijn twee relaxen weken te zijn maar toch kan ik het niet helemaal los laten. Hihi erg he.
Waar ik twee weken rust wilde kan ik het toch niet laten het forum te kijken.
En zit ik net tlc te kijken pregnant in heels nou dat kan ik beter laten haha wat een ergenis verwende vrouwen die een kind nemen om het aan een oppas te geven.
Nu heb ik menstruatie en mijn man is werken dit weekend, dan malen de hersens wel door.
Iemand tips? Om mijn aandacht af te lijden.
Daveigh schreef:Spannend!
Misschien is het gewoon nog te vroeg ;)
Mama-1983 schreef:Nou helaas net keihard ongi geworden 😞 dit keer gelukkig wel helder rood en niet zoals de vorige keer alleen vage beetjes bruin!! Hihihi lekker verhaal hè 😉
Nou op naar ronden 4........
Zeepaard12 schreef:Wanneer moet je naar de huisarts dan?
pip schreef:Mama1983 klink niet als menstruatie. Ik dacht ook vervroegt ongi te worden toen was t blijkbaar de instellingen. Maar ja kan bij jou nog van alles zijn wil je geen valse hoop geven.
Zeepaard12 schreef:Zet het nu nog door dan mama1983?
Marloesje24 schreef:@mama1983 ik zeg zwanger
Marloesje24 schreef:Ff een hele rare vraag waar heb je die nagellak gehaald? Gaaf!!
Marloesje24 schreef:Moet zo toch naar kV! Ga ff kijken.. Thanks..
Wanneer ga je weer testen?
Ik twijfel nog over m'n eisprong.. M'n ovu testen zijn laatste cyclussen niet echt knal posi meer.. Wel had ik cervixslijm en zachte open bmm.. Ga ervan uit dattie geweest is maar klussen ook maar regelmatig door 😉
Marloesje24 schreef:@mama 1983 wat mijke zegt..
De nagellak is gelukt 😜
Lizzy schreef:Ik denk ook zwanger.
Maar als je zo twijfel koop je toch even een clearblue ofz mis wat duurder maar dan heb je mis wel zekerheid als die van de action niet zo goed zijn.
Ik zeg doen!
Marloesje24 schreef:Wiehoeee zei ik toch 😛
Nu hoop ik dat je nagellak mij ook geluk brengt haha
Marloesje24 schreef:Nu hoop ik dat je nagellak mij ook geluk brengt haha