kim88Oud lidBerichten: 2.565Lid sinds: 19 juli 2010
gefeliciteerd
Deedee schreef:Whoohoo gefeliciteerd !! En z'on duidelijk streep terwijl je niet eens ochtend urine hebt gebruikt ! Dat Zit echt wel goed hoor! Welke dag van je cyclus zou vandaag zijn, je nod?
Marloesje24 schreef:@mijke haha straks een run op de nagellak.. Hihi
Lizzy schreef:Ik hoop ook dat april een goede maand is en anders geeft mei vast een goed ei. :)
Marloesje24 schreef:Mooi zijn die van cb he? Vind altijd zo jammer dat t er na 24 uur weer af is 😉
pip schreef:mama-1983 krijg je dan ook gelijk je eerste echo? of krijg je die ook met 3 maanden? ligt er natruurlijk ook aan of je die vroege echo wilt.
Marloesje24 schreef:@mama1983 nagellak zit erop!! Haha vet gaaf kleurtje
Cecarolien schreef:Gefeliciteerd zwangere meiden!!, Weer ontzettend leuk!, het blijft ook gewoon leuk om te lezen als er weer meiden zwanger zijn..
Ik heb mijn nod op 20-4, dus ik zit nog in afwachting al denk/vermoed ik ( geen idee waarom ) dat het niet raak is, heb altijd het idee dat als je zwanger bent je klachten hoort te hebben ofzo, en dat heb ik niet weet alleen eigenlijk niet of dat zo is 😊
Ik ben hier ook wat minder aanwezig zoals sommige misschien gemerkt hebben.
Als ik hier té actief aan het lezen ben , ben ik d'r teveel mee bezig en dat is juist iets wat ik niet wil.
Ik wil dat de sex spontaan en leuk is , en niet dat ik alles uitreken voor een bepaalde goede temperatuur of dergelijke( ik spreek hier nu voor mezelf, respect als mensen dat wel doen )
Ik wil dit wel doen als ik b.v al een jaar zonder resultaat bezig ben maar voor nu vind ik dat voor mezelf niet de manier
Maar nogmaals, voor de zwangere dames, VAN HARTE!!!! :mrgreen:
Charissa schreef:uiteindelijk gewoon ongesteld geworden eergister:) ik weet eindelijk waar ik aan toe ben. was dus echt puur ontpillen geweest.
Mupput schreef:Hallo meiden,
Mag ik me bij jullie voegen?
Zie dat jullie ook spannende tijden tegemoet gaan en sommige al zwanger zijn gefeliciteerd!
Ik heb in januari mijn spiraal laten verwijderen en ben nu 5 dagen overtijd al meerdere testen gedaan en allemaal negatief, nu sprak ik me moeder en zus het bij hun kwam het voor dat ze te weinig hormonen afscheidde toen hun zwanger waren, dus is een kansje dat dat bij mij ook zo is. Ik wordt gek van die onzekerheid en test het liefst elke dag maar ja moet maar even geduld hebben.
Liefs Mupput
mijke schreef:Heb ik ook hoor cecarolien
Wij hadden al veel eerder met de pik willen stoppen maar kon niet omdat ik ziek was.
Toen vertelde een vriendin een tijd terug voor mij onverwacht dat ze zwanger was en toen barste ik echt in tranen uit.
(Niet waar zij bij was hoor) ben echt n week van slag geweest.
Was ontzettend blij voor haar en gun haar al het geluk.
Maar was gewoon zo jaloers.
En als je dan niet lekker in je vel zit.
En hier net zo
Meestal vind ik zo'n positieve test hier super leuk om te zien maar er zijn ook dagen bij waar ik er alleen maar heel chagrijnig en jaloers van wordt .
Terwijl t n ander net zo gegund is
Lizzy schreef:Mijn menstruatie is ook minder heftig dan van te voren. Had een spiraal.
En iemand ervaring met een ovulatietest plas al drie dagen positief dat is toch raar?
Ben niet zwanger.