Hey meiden!
Daar ben ik ook weer eens! Heb maar even een paar blz terug gelezen, heel leuk om weer een beetje op de hoogte te zijn 😉 Ik denk dat iedereen van ons nu inmiddels de 37 weken voorbij is? Wat een mijlpaal voor ons!!
Shadylady, heerlijk is dat he eventjes liggen 's middags! Ik doe dat ook iedere middag op de momenten dat mijn zoontje slaapt. Heb dat ook echt nodig anders trek ik het niet tot 's avonds hoor pff... Wat dat betreft wegen de laatste loodjes echt zwaar!
Mandarijntje, wat vervelend dat je zoveel last hebt van je bekken en je rug. Ik herken het, heb er zelf ook heel veel last van vooral van mijn bekken. Is echt geen lolletje. En je hebt veel harde buiken en af en toe steken? Misschien al wat voorwerk?
Sennie, waarom heeft de gyn voorgesteld om je vrijdag al in te leiden? Loopt de kleine zoveel achter op groei ofzo? Je zal het vast wel ergens in dit forum hebben uitgelegd maar ik kon t niet zo gauw vinden. Ik begrijp dat je dit liever nog niet wilt. Als het verantwoord is om nog even af te wachten tot het vanzelf begint is dat toch fijner!
Pukemuk, ohhh jij weet de datum al wat spannend meid!!! Logisch dat je een keizernee krijgt na wat er de vorige keer is gebeurd. Je wilt toch dat alles goed gaat! Ik werk als anesthesiemedewerker in een ziekenhuis en heb al heeel veel keizersnedes gezien, zowel gepland als acuut, en het is gewoon heel veilig zeker als het gepland is. Succes meid, ik ben benieuwd wanneer we van jou baby nieuws mogen horen!
Mupke, als de baby nog niet is ingedaald is dat absoluut niet erg en het zegt ook helemaal niks over wanneer je gaat bevallen! Mijn eerste was al met 33 weken gaan indalen, dus ik dacht nou dan ga ik vast lekker vroeg bevallen.... Nou niet dus dat werd 4 dagen na de uitgerekende datum!! En je hoort ook heel vaak dat de baby pas in gaat dalen op het moment dat de bevalling al begint. Dus probeer er niet te moedeloos van te worden, is nergens voor nodig! Alleen plat gaan liggen mochten je vliezen breken, maar goed dan bel je de vk en die is er dan toch ook zo?
Twinmama, jeetje jij houdt het ook goed vol zeg!! Hoe is het nu? Nog niet bevallen inmiddels?
Hier gaat het allemaal zijn gangetje... Vrijdag 38 weken. Ik merk wel dat ik het, net als jullie, zwaar begin te vinden en dat ik zoiets heb van laat maar komen hoor! Alles is klaar, en die buik zit alleen maar in de weg plus ik heb nergens energie voor lijkt wel. Ik zwel op van het vocht haha, slaap slecht door veel moeten plassen en brandend maagzuur dus stiekem ben ik wel een beetje klaar met het zwanger zijn.... Maar het voelt allemaal nog rustig in m'n buik, dus mijn gevoel zegt dat het nog wel even gaat duren. Af en toe wel harde buiken, maar nog niet echt voorwerk hoor en ook nog geen slijmprop ofzo verloren. Ik ga er dus maar vanuit dat ik ook dit keer pas na de uitgerekende datum beval, dan kan het altijd meevallen.
Vraagje, ik heb een enorme beurse plek bovenin mijn buik. Aan de buitenkant zie je niks, maar het is echt super pijnlijk aan de binnenkant!! Als de baby er langs schuift verkramp ik gewoon van de pijn en ook tillen gaat niet meer. Da's best lastig met een kleine dreumes van 1,5 jaar in huis... Zijn er meer die dit herkennen? Ik heb morgen weer controle bij de vk dan geef ik het in ieder geval maar even aan.