Hoi meiden,
Hier weer een kleine update, gistermiddag weer een flow meting (doorbloeding van de navelstreng) gehad en ze hebben ook weer gekeken naar het vruchtwater, de flow meting was goed, dit wil zeggen dat het niet verder achteruit is gegaan als afgelopen vrijdag, maar vruchtwater was wel weer afgenomen bij kindje 1, die heeft nog maar 2,1 cm vruchtwater tegenover 5 cm vruchtwater van kindje 2. Ik moet dus sowieso in het ziekenhuis blijven zodat ze met de CTG kunnen bepalen hoe het gesteld is met mijn twee smurfen. Vandaag krijg ik ook te horen of ze de flow meting vaker willen doen in de week (normaal staat er 1x per week voor) dus tis weer even afwachten. Maar vooralsnog hebben ze het dus nog prima in mijn buik
Pukemuk, mijn dochter word in september 2 jaar, ze vind het volgens mij niet zo heel erg dat ik hier lig, merk wel dat ze me mist want zodra ze hier binnenkomt komt ze meteen knuffelen en kusjes geven, maar ze heeft er ook geen problemen mee om weer weg te gaan en me hier achter te laten, ze zwaait gewoon en gaat dan zonder morren/huilen weer mee. Scheelt misschien dat ze nu overdag bij mijn ouders is en vanmiddag gaat ze even naar mijn zusje zodat ze ook lekker met haar nichtjes kan spelen. Ze komt ook 2 keer per dag op bezoek dus misschien dat ze het daarom niet zo erg vind. Overdag samen met opa en oma en 's avonds samen met papa. Voor mij ook een geruststelling dat ze niet huilend weggaat en zich goed vermaakt.
Fijn dat je suikertest goed was, geeft idd een opluchting. En je kindje heeft een heel mooi gewicht hoor, dochterllief woog met haar geboorte 3205 gram en was 49 cm. Dus dat zit wel goed bij jou kleine. En nesteldrang, dan ga je echt letten op elk dingetje, herken het wel, gelukkig had ik voordat ik hier weer kwam te liggen de bedjes al opgemaakt en alles gewassen, maar nu zie ik natuurlijk ook niet hoe het huis eruit ziet dus scheelt het misschien in de nesteldrang ;-)
Franny, lekker gaan genieten van je verlof nu, heerlijk en dan met het mooie weer wat er aan zit te komen aankomend weekend.....En de voorweeen kunnen er inderdaad bij horen, snap best dat het spannend voor je is, komt dan steeds dichterbij en word het wat werkelijker he.
Mandarijntje, leuk dat je het geboortebord gaat knutselen, als je kindje er is ben ik benieuwd naar een foto :-)
Mupke, superleuk zo'n high tea en vooral als je niks verwacht dan is het helemaal leuk. Ja je kleintje begint ook al aan zijn/haar tocht naar beneden, ben benieuwd of je gelijk krijgt dat je de 40 weken niet haalt.