HeleenOud lidBerichten: 236Lid sinds: 4 december 2013
Ik weet het niet dootje. Ik ben bang van wel. Maar heb ook wel eens van bruinverlies gehoord bij meiden die toch zwanger bleken. Succes meid. Hou ons op de hoogte!
alex schreef:Even een 'sentimentele' ps: hoop echt zo dat we allemaal een forum verder mogen kletsen straks, ondanks dat je elkaar niet kent, ken je elkaar toch ook weer wel van dit en voelt het zo vertrouwd dat het zo leuk zou zijn om als groep gezamenlijk verder te mogen ;)
Kiekeboe schreef:Hallo dames,
Bij mij begint de spanning alweer lichtelijk toe te nemen.
Alhoewel mijn lichaam mij écht al meer malen voor de gek gehouden heeft heb ik nu toch wel een positief gevoel (ondanks dat ik het niet toe durf te laten).
Ik heb sinds een aantal dagen een behoorlijk opgezette buik (tussen borst en navel). Het lijkt al wel of ik 3 maanden zwanger ben.
Ik heb een beetje gegoogled en het zou kunnen zijn dat de baarmoeder al een beetje ruimte aan het maken is en de darmen aan het omhoog duwen is. Onder in mijn buik heb ik krampen met uitstraling naar de lies.
Ook ben ik al een paar dagen heel vroeg wakker (tussen 04:00 - 04:30).
Maar het is echt die bovenbuik die mij aan het twijfelen maakt, dat heb ik nog nooit gehad. Als mijn menstruatie eraan komt dan zet juist altijd mijn onderbuik op. Ik heb ook geen gekke problemen met ontlasting dus daar komt het ook niet door. Ik kan mijn buik ook niet inhouden, dat doet zelfs een beetje zeer.
Komt dit bij jullie bekend voor? Ben ik mijzelf (opnieuw) voor de gek aan het houden?
@Tam: Mooie droom hoor, jammer dat je dan wakker wordt. Ik hoop dat de droom snel waarheid mag worden voor jou.
@Alex: Fijn dat je een beetje richting het einde gaat van je menstruatie. Zoals je omschrijft zou het inderdaad best weleens zo kunnen zijn dat er wel een bevruchting is geweest, dat is natuurlijk positief. Helaas komt 40% niet goed door de innestelingsronde heen (heb ik weleens gelezen). Succes voor de nieuwe ronde in ieder geval.
Heleen schreef:Hoe prive is prive. Moet echt niet hebben dat er ineens staat: 'heleen heeft deze dagen goed gesext en dr ei optimaal benut' en dat dan mn hele vriendenlijst het leest...
Laura schreef:Ik heb me in kunnen houden Heleen... Maar niet van harte, want nu baal ik dat ik toch niet een testje heb gedaan.. Helemaal nu ik net ook nog licht misselijk word... Maar we zullen zien. Morgen in ieder geval een testje als ik niet ongesteld ben geworden. Vandaag op dag 27, vorige ronde was ik al ongesteld!
Heleen schreef:Maar wel even aangepast naar 5e poging en 1e kindje 😉
Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:
NOD:
Lelie 88
25
1
1
???
Dootje
25
3
1
07-03-2014
Laura
26
3
1
16-03-2014
Bo1985
29
5
1
18-03-2014
Tam76
37
4
2
18-03-2014
Liese1985
28
2
1
19-03-2014
Kiekeboe
34
5
1
19-03-2014
Heleen
27
5
2
24-03-2014
Sunshine
37
5
1
27-03-2014
Alex
24
4
1
14-04-2014
Sabrina
26
3
1
Zwanger!
Stina84
29
4
1
Zwanger!
Sunlover
32
1
2
Zwanger!
Deedee27
27
2
1
Zwanger!
Essebes
30
1
1
Zwanger!
Lyn86
27
3
1
Zwanger!
Giwi
32
1
2
Zwanger!
Doglover
27
2
1
Zwanger!
Robbin
30
3
2
Zwanger!
Tam76 schreef:Bo, die test beiging had ik deze week ook na dezelfde droom... Maar dat was een week voor nod dus zou echt geen zin hebben gehad.
Ik heb ern heel vreemd gevoel en d3nk dat het deze keer gelukt is. Maar dat dacht ik vorige maand ook, hihi! Nog 5 dagen en dan weten we het...
Sabrina schreef:Voor een (geheime) groep op facebook moeten we wel namen uitwisselen 😉 Anders kan ik jullie niet toevoegen... Eventueel via privebericht?
Bo1985 schreef:Je eerste berichtje (denk ik) is binnen!