robbinOud lidBerichten: 1.357Lid sinds: 9 augustus 2010
Ja ik denk ook dat je gewoon lekker zwanger bent maar ik snap het wel dat je het eerst zker wilt weten. Dat had ik ook. Succes morgen.
Kiekeboe schreef:Ik sluit mij liever pas aan bij de FB club als ik écht zwanger ben en het ook bekend is in mijn omgeving.
Ik ben vanmorgen wezen spinnen, ging niet goed. Bij het tweede nummer al helemaal op, steken en krampen in mijn buik en lies en ook nog een keer dat het zuur omhoog kwam.
Ik heb vandaag getest maar was negatief. Hopelijk te vroeg. Gevoelsmatig ben ik zwanger nu in de praktijk nog.
Ik zie wel heel erg op tegen de teleurstelling als ik het weer mis heb. Ik vind het niet zo leuk meer omdat ik zo vaak zo veel klachten heb.
Tam76 schreef:Ik konniet wachten en geb toch al getest. Veel te vroeg dus negatief. Maar zegt nog niks. Ik heb nog twee testjes kiggen nu. Morgenvroeg nog eens testn. Ik kan echt niet wachten tot dinsdag!!
Sunlover schreef:Misschien leuk om te weten wanneer de zwangeren uitgeteld zijn.. zo niet, dan haal 't er maar af ;)
kimmie schreef:Vanmiddag naar de ha geweest, die zegt dat het een halfjaar kan duren. Nog 2 maanden afwachten of er een menstruatie komt dus en anders wordt ik doorverwezen naar de gynaecoloog. Hier dus nog steeds in de onzekerheid! Dat wordt eenlange 2 maanden :-(
kimmie schreef:Lief meiden! Het is inderdaad even balen maar ik probeer er nu maar niet al te veel mee bezig te zijn (al is dat makkelijker gezegd dan gedaan) Vooral nu ik deze week vakantie heb, hihi!
Lelie, misschien geeft jouw huisarts wel iets anders aan. Mijn collega zei misschien bij andere huisarts navragen. Toen zij met 6 mnd werd doorverwezen naar de gynaecoloog zei die dat hij vond dat ze te laat was doorverwezen....moet zelf eigenlijk ook al een nieuwe huisarts (ivm verhuizen) maar die nemen pas vanaf juli weer nieuwe patienten aan. Ik zou als ik jou was toch ool misschien gewoon heen gaan. Hoeveel dagen zit jij nu al te wachten ?
Daveigh hij wilt wachten tot 6 maanden. Dus begin mei! Hij gaf zelfs aan dat het bij mensen die de prikpil hebben gehad het wel tot 2 jaar kan duren voordat de menstruatie weer op gang komt. Hij gaat er vanuit dat het goed komt.
Meiden ik hoop voor jullie nog wel een zwangere deze maand en sowieso in april!