Wauw Laura, dat is gaaf, gefeliciteerd! Dat is wel een berg waardering als je zo gevraagd wordt, super tof!
Bo1985 schreef:Waaaaaaa Kiekeboe!! Gefeliciteerd!! Wat een super mooi cadeau! En dan zo'n prachtige dag als vandaag! Heerlijk genieten nu!
Ik ben natuurlijk weer heel benieuwd naar jullie kluspatroon de afgelopen ronde, naar je klachten/symptomen! Heb je je ei goed weten te spotten en gericht geklust?
Haha, kluspatroon, haha...
Aangezien ik een korte en zeer regelmatige cycles heb hebben we netjes vijf keer om de dag geklust.
21-2 had ik mijn menstruatie, eerste klus volgens mij 28-2 en daarna dus een week lang om de dag. Ik denk rond de 5de mijn ei. De klachten; vanaf vorige week werd mijn buik al dikker, ja, écht waar. Tussen borst en navel helemaal bol en hard. Voelde ook echt anders. Voor de rest een beetje gevoelige borsten maar niet bijzonder. Een beetje misselijk maar dat kon ik mij ook inbeelden. Het enige wat verder opvallend was naast mijn buik, gister, 1 dag voor NOD had ik echt mega hoofdpijn. Dat is iets wat ik eigenlijk alleen heb als ik een kater heb, dus dat was voor mij de trigger om na mijn werk te gaan testen.