Vio-Eef schreef:Hihi heerlijk 😛 heb het forumen gemist. Ben 4 jaar geleden ook voor een kindje gegaan met mijn ex toen 1,5 jaar bezig geweest en doorverwezen voor ivf en toen is mijn relatie verbroken. Ik had daarvoor trouwens de prikpil en dat heeft zo'n 5 maanden geduurd voordat er iets op gang kwam in mijn lichaam. Heb trouwens niet het idee dat ontpillen te maken heeft met hoe lang je hem hebt gebruikt.
Maar goed ik ben niet meer moe dan anders. Zit naar mijn gevoel juist meer vol energie maar dat kan ook liggen aan de goliumzuur althans dat zegt de verpakking. Merk wel weer dat zwangere buiken me opvallen en kinderwagens en uiteraard loop ik mijzelf gek te maken met van alles en nog wat wat ik voel. Grotere, vollere borsten krampjes in mijn buik nodig plassen misselijk nesteldrang etc terwijl ik weet dat het feitelijk onmogelijk is.
Nee niet meer moe dan anders? Ik ben de enige dus haha :P, Raden jullie aan nu al foliumzuur te gebruiken?, Ik gebruik dat nog niet namelijk!
En dat zwangere dames, kinderwagens enzo meer opvallen herken ik wel ja!,
en goedkope babykleding, en andere babyspul wat goedkoop is haha!
Ik denk ook al van alles hoor , alles wat ik voel betrek ik hier op..dat ik denk dat ik zwanger ben.
Terwijl ik nog niet eens een week van de pil af ben, dus de kans is vrij nihil,
Maar het is in ieder geval een teken dat we het écht graag willen! 😊
Ik zou mezelf graag ook in het lijstje willen voegen:
Naam: Cecarolien
Kindje: 1e
Leeftijd: 26
NOD: Geen idee