Cecarolien schreef:Oke helder! Heb vandaag dan toch maar foliumzuur opgehaald! :-)
Ik heb ook foliumzuur thuis. Ik begin er na mijn menstruatie aan met slikken.
Goed voor het toekomstige kindje zorgen!
Cecarolien schreef:Oke helder! Heb vandaag dan toch maar foliumzuur opgehaald! :-)
Semmie schreef:Je kunt gewoon al met foliumzuur beginnen hoor. Zie het als een vitamine pil die je neemt. Het kan geen kwaad om te slikken. Het is bijvoorbeeld ook goed als je wat bloedarmoede hebt. Ik slik het inmiddels al anderhalf jaar en heb het zelfs aan mn man gegeven in de maand voor onze eerste icsi poging.
Vio-Eef schreef:@Semmie; Wat een goed nieuws! Super spannend!
@Cecarolien; Ik gebruik het dus wel. Staat op de verpakking dat het is voor vrouwen die zwanger willen worden. En ja ik heb het gevoel dat ik me er wel beter door voel 😊 Ik zie dat er inmiddels al is opgereageerd en je ze al hebt 😛
@Semmie; Hahaha dat krijg ik hier vast nooit voor elkaar dat vriendlief ze gaat slikken 😛 misschien maar door het eten gooien? 😛
@Jenn; was je wel al ongi geweest na het stoppen? Zo niet misschien was het een ontrekkingsbloeding?
Begin hier echt steeds meer te twijfelen aan mijn eigen lichaam. Begin buiten al mn kwaaltjes die ik al had ook ineens moe te worden en blijf maar plassen wat niets voor mij is. Zat ook even te rekenen ben nu 3 weken + 1 dag na mijn laatste keer ongesteld zijn en zo'n 1,5 a 2 weken sinds mijn vermoedelijke ontekkingsbloeding. Dus NEE het kan niet. hier word trouwens om de 2 dagen geklust omdat dat geloof ik beter is voor de zwemmertjes.
Vio-Eef schreef:Ti's maar goed dat de action ze hier niet verkoopt xD en ga er nou ook niet voor naar de andere kant van de stad fietsen. (Zeg ik nu 😛 )
Ben ook benieuwd! Ti's alleen nog wel rustig hier vind ik... Ben bang dat ik hier over 6 maanden nog in mijn uppie achterblijf.
Jenn1993 schreef:MG1981 - Oeh laat maar weten !! :mrgreen:
Vio-Eef - Ja daar leek het meer op. Ik heb vooral wat bruinere afscheiding gehad en 1 of 2 keer wat helder bloed. En nu voor de zekerheid nog een maandverbandje in.
Maar gister alweer geklust, terwijl ik normaal donderdag of vrijdag pas weer zou kunnen klussen.
Ik voel mij verder goed. Niet echt symptomen van zwangerschap.
Mijn eisprong zal 22 - 24 januari zijn, dus dan maar weer eens kijken :)
Mama-1983 schreef:Hier bij de action worden ze ook verkocht??? Zijn lekker goedkoop hihi denk dat ik die ook maar aan ga schaffen 😉 maar ja eerst maat eens beginnen met klussen hihi volgende week rond de 20ste word mijn ei verwacht dus ik ben benieuwd
MG1981 schreef:Au! steken in mijn onderbuik...... 😢
What's going on.....:shock:
Gister voelde ik steken op de zelfde plek als afgelopen vrijdag en nu steken in mn onderbuik.....
Bah haat het zo onzeker te zijn grrrr
MG1981 schreef:Ik weet wel dat het daar flink bezig is...maar met wat??
Mama-1983 schreef:zal het je eisprong zijn??
Cecarolien schreef:Ik had laatst ook zo gemene steek af en toe in me buik aan de linkerzijde..
Maar me ei kan het niet zijn want dat zou pas de 18e weer horen te zijn als het goed is
Weet je wat makkelijk zou zijn!, dat je een bonnentje uit je lichaam kan printen die aangeeft wat die allemaal aan het doen is :p
Cecarolien schreef:Ik ben nog steeds erg moe aldoor!, Vannacht vrij laat op bed gegaan rond 03:20 denk ik pas, en werd voor het eerst pas 's middags ronds 15:00 uur wakker en kon eigenlijk nog wel paar uur slapen.
Ook als ik vroeg opsta ben ik na uur of twee alweer moe, en ook bijna elke dag hoofdpijn.
Ene dag meer dan andere maar wel aanwezig
Kom ook bijna nergens aan toe in huishouding omdat ik me zo..mwah voel :(
MG1981 schreef:Er is nog geen groep "uitgerekend nov 2014" dus nog geen mensen die zwanger zijn geworden??!!
Ben wel benieuwd of wel binnenkort hier iemand "zwanger" is...... :mrgreen:
MG1981 schreef:Wanneer ga/kun je testen dan?? Beterschap in elk geval.
chels schreef:hallo dames,
ik ben nieuw op het forum, wij willen er nu ook voor gaan zo spannend.
heb nu mijn maandstonden en dan laten we de pil weg.
ben benieuwd hoe lang het bij ons gaat duren.
het zou echt een geweldig kado zijn!
chels schreef:ik ben 23 mijn vriend 28, dit word ons eerste kindje.
ben zo benieuwd hoe onze familie gaat reageren als het zo ver is.
wat leuk Jenn1993 zoals ik het lees woon je nog thuis?
dankjewel Cecarolien hopelijk is het bij jullie snel raak
chels schreef:ik ben 23 mijn vriend 28, dit word ons eerste kindje.
ben zo benieuwd hoe onze familie gaat reageren als het zo ver is.
wat leuk Jenn1993 zoals ik het lees woon je nog thuis?
dankjewel Cecarolien hopelijk is het bij jullie snel raak
Cecarolien schreef:Daar ben ik ook heel benieuwd na hoe familie gaat reageren!, ben ook al wel eens aan bedenken hoe ik het zou gaan vertellen!, Wil dat als het zover is graag op een leuke manier doen haha
chels schreef:ik wil het ook graag op een speciale manier doen.
denk dat als het lukt ik de eerste echo laat plastificeren.
dan een taart bak waar ik de echo op de onderplaat zeg maar ligt.
dus als mijn moeder de taart dan snijdt ze langzaam de echo ziet.
dat lijkt me echt leuk om haar reaktie te zien
Jenn1993 schreef:Dat is origineel 😊 Moeten ze wel de hele taart op eten natuurlijk!
chels schreef:wanneer ben je klaar met je opleiding?
Jenn1993 schreef:Dat is origineel 😊 Moeten ze wel de hele taart op eten natuurlijk!
Vio-Eef schreef:MG1981, Oh jullie mogen mij best in de steek laten hoor! Gun het jullie ook allemaal!
Jenn, Zou wel al eerder aan de klus gaan dan 22 -24 jan 😉
Cecarolien, hmm maar dan dat word een gedoe zeg als de bonnetjesrol of inkt op is 😛 ik pleit nog steeds voor een bui lamp.
Chels, Welkom en heel veel succes!
Taart idee is een leuk plan. Alleen mijn moeder is geen taart eter dus dat schiet niet op. Denk wel dat ze iets vermoed trouwens omdat ik haar heb verteld dat ik ben gestopt met roken wat ik sinds mijn 14e deed. Haar reactie was ben je zwanger? Euhh nee heb verder niets gezegd. Wat schoonouders betreft dat gaat één groot drama worden vermoed ik. Die wisten ook pas een maand nadat we samenwoonden dat we samenwonen. Omdat vriendlief het niet durfde te vertellen. Ja, ik heb zo'n schoonmoeder die chronisch shagerijnig is. Het zou mij niets verbazen als ze er pas na de geboorte achter komt dat ze (opnieuw) oma is geworden. Het is niet dat ik dingen voor hun achter wil houden hoor maar ik heb ook zo iets van het zijn ouders dus het moet ook van hem uitkomen om iets te willen vertellen.
Maar wat mijn mama, mama's vriend en zusje betreft ik zat te denken aan slabbertjes rompertjes mutsjes met daar op de liefste oma, de liefste opa en de liefste tante! dat ingepakt en ze dat tegelijk laten uitpakken.
Vio-Eef schreef:Ja dat vervangen gaat wel alleen dat word dan ook zo'n bloederig zooitje :P
Cecarolien schreef:puur om het uit te sluiten
chels schreef:ooh spannend!
chels schreef:klopt sorry was voor Jenn1993 bedoelt:$.
klopt spannend allemaal he eerst maar hopen dat het lukt.
wat denken jullie hoe jullie zoonouders gaan reageren?
MG1981 schreef:Nou hier ook de nodige (bekende) klachten die ik hier voorbij heb zien komen.
Vanmorgen diarree, borrelende darmen en buikpijn, hoofdpijn.
Maar nog geen ongi! We wachten maar weer af!
MG1981 schreef:Volgens mij komt opoe op visite... Maar doorzetten Doet het nog niet.
Jenn1993 schreef:Hmm, afwachten!
MG1981 schreef:O en hier eigen huis bijna 6jr getrouwd en bijna 11jr samen.
Mooi ruime rijtjeswoning, 5 sl.k tuin 😊
Jullie?
MG1981 schreef:Word er echt kanarie van :roll:....
Lichte bloedverlies gehad, daarna niks meer.
Geen krampen niks alleen een naar gevoel, drukkend boven de navel, waarschijnlijk omdat mn darmen groter lijken en voelen
dan ze horen te zijn.....
Aan de ene kant denk ik huh zo snel gaat het toch niet allemaal, aan de andere kant ga ik weer denken...zou het toch?....
Grrrrrr zo irri...
Jammer dat ik zo weinig weet van deze klachten van mijn 1e zwangerschap.. :???:
Jenn1993 schreef:Ik weet het ook niet meid! Afwachten is zoo zuur he.
En vooral omdat je vaak op dit forum zit, dan blijf je er maar mee bezig haha. :D
Cecarolien schreef:'T zet nog steeds niet door? MG1983?.. Wat is een lichaam eigenlijk een vaag iets als je goed nagaat haha!
MG1981 schreef:Denk dat opoe eindelijk der gezicht laat zien, man wat een buikpijn en lichte vloeiing ...
MG1981 schreef:Denk dat opoe eindelijk der gezicht laat zien, man wat een buikpijn en lichte vloeiing ...
MG1981 schreef:Nou ik weet het echt niet meer het blijft bij wat druppels oud bloed en wat krampen maar daar houd het ook mee op.
Mijn ticket geeft idd iets aan maar dat ik een idee omdat ik denk de 10e een eisprong te hebben gehad en ik heb gewoon vanaf die datum 2 wk verder geteld.
Ik zou officieel niet eens weten wanneer ik ongi moet worden.
Het is allemaal zo vaag...
Als er zaterdag echt nog niks gebeurd is doe ik een test zodat ik weet dat ik gewoon lang moet wachten op m'n ongi of....
Semmie schreef:jeeeehhh! ontdooien is goed gegaan! Ik mag naar het zkh voor een terugplaatsing!!!
MG1981 schreef:Nou ik weet het echt niet meer het blijft bij wat druppels oud bloed en wat krampen maar daar houd het ook mee op.
Mijn ticket geeft idd iets aan maar dat ik een idee omdat ik denk de 10e een eisprong te hebben gehad en ik heb gewoon vanaf die datum 2 wk verder geteld.
Ik zou officieel niet eens weten wanneer ik ongi moet worden.
Het is allemaal zo vaag...
Als er zaterdag echt nog niks gebeurd is doe ik een test zodat ik weet dat ik gewoon lang moet wachten op m'n ongi of....
Bo1985 schreef:Nou we zitten allebei in hetzelfde schuitje! Ook ik denk dat ik de 10de m'n eisprong gehad heb maar zeker weten doe ik dat niet. Afgaande op de positieve ovu test en steekjes in m'n lies denk ik dat.
Vanaf dinsdag oud bloed verloren t/m donderdagochtend. Vanaf daarna niks meer. Wel gister nog wat flinke steken gehad.
We proberen rustig af te wachten en over een week maar testen?