*Weer even bijgelezen*
Dames die in verwachting zijn gefeliciteeeeeerd! Geniet er lekker van! En blijf ons op de hoogte houden hoe het met jullie gaat!!!
Anoniem90Oud lidBerichten: 225Lid sinds: 20 januari 2014
Lieve85 schreef:Balen Sapphire! Is toch elke keer weer n teleurstelling.
Had je wel een mooie cyclus?
Op naar een nieuwe ronde!
Kiekeboe schreef:Jammer Sapphire. Even balen en dan weer met goede moed door naar de volgende ronde.We blijven positief 😃
Veel klusplezier.
Kiekeboe schreef:Hmmm... er een beetje gemengd gevoel bij xJolanda.
Aan de ene kant kan de huisarts heel goed gelijk hebben en ben ik het er mee eens dat je niet te snel een medisch traject in moet gaan. Maar aan de andere kant, mocht er echt iets aan de hand zijn dan 'wacht' je een half jaar voor Piet Snot.
Hoe voel jij je erbij?
xJolanda schreef:Ohnee voel me er goed bij, maar vriend heeft toen ongelukje gehad op het werk,... maar volgens huisarts geen zorgen maken en mocht het toch nirt lukken kunnen ee in september terug komen dus dst is super nieuws!! Voor nu gewoon hopem binnen dit half jaar zwanger te worden
Laura schreef:Daveigh van harte gefeliciteerd!!!
Sandra, balen dat je ongesteld geworden bent 😞 Fijn dat je wel een mooie cyclus had.
Anoniem90 schreef:Jolanda, dat is toch wel een gerusstelling he? Maar ging jij je ook niet laten testen op je schildklier?
Hoe is dat afgelopen? Of heb ik nu de verkeerde voor me? Hihi
Sandra, op naar een nieuwe ronde, je hebt wel een hele nette cyclus zeg!
Hier nu me vruchtbare periode...... Heeeel duidelijk rekbaar slijm. Maaaaarja! Me man heb nachtdienst.
Die begint om vijf uur vanmiddag tot vier uur snachts, dus dat klussen word hem niet! Grrr
Me man zegt wel, zullen we ff na boven gaan dan? Maar ik vind dat heel erg ongemakkelijk!
Maar ja, als je echt iets wil? Hmm hmm dat is en blijft toch een onzekere kant van mij!
Me man zei ook, ja het valt elke keer in de nachtdienst, dan moet je toch wat?
Nou ik hoop dat ik zaterdag nog vruchtbaar ben dan, dan zijn we weer samen.
Lieve85 schreef:Welkom Francis! Gezellig dat je mee komt kletsen 😊
Spannend he! Heb je een regelmatige cyclus of pas net gestopt met de pil?
Succes en hou ons op de hoogte
Lieve85 schreef:Ik heb je even aan het lijstje toegevoegd Francis<3
kinderwens1 schreef:Hay meiden!
Even een vraagje, ik hoor steeds vaker om me heen en ook hier dat je afscheiding vlak voor de eiersprong wat rekbaar wordt.
Ik heb dat dus totaal niet... wel heb ik ovulatie testen gebruikt en zo mijn eierspring geconstateerd maar er was niets te zien aan de afscheiding.
Is dat normaal? komt het niet bij iedereen voor??
Hoop dat iemand het hier weet :D
kinderwens1 schreef:Hay meiden!
Even een vraagje, ik hoor steeds vaker om me heen en ook hier dat je afscheiding vlak voor de eiersprong wat rekbaar wordt.
Ik heb dat dus totaal niet... wel heb ik ovulatie testen gebruikt en zo mijn eierspring geconstateerd maar er was niets te zien aan de afscheiding.
Is dat normaal? komt het niet bij iedereen voor??
Hoop dat iemand het hier weet :D
Sandra schreef:Francis, kan zomaar hoor zo snel zwanger 😉 je zult niet de eerste zijn! Ik hoop dat je zaterdag positief test! Maar als ie negatief is, kun je ook te vroeg hebben getest... dus dan is het wachten op menstruatie OF later weer testen... Spannend!
Kinderwens, rekbaar slijm heb ik ook nooit hoor... merkte afgelopen ronde wel meer afscheiding rond mijn eisprong, maar of het rekbaar was...?
Smarlicia, spannende dagen voor jou ook!
kinderwens1 schreef:Haha dat is wel erg lief van hem, lekker betrokken!!!
Ik vergeet af en toe ook de folium maar aangezien ik daar al zeker 5 maanden mee bezig ben is dat niet heel erg.
kinderwens1 schreef:Bedankt voor de reacties!! Ik ben wat gerustgesteld haha.
Vanochtend voelde ik wat krampjes en echt zn vlak voor ik ongi wordt gevoel.
Daar baalde ik enorm van en hoop nog steeds dat het niet het ongi is maar toch sterkt het gevoel dat ik volgende week gewoon ongesteld wordt 😞
Afgelopen weekend hebben wij het onze beste vrienden verteld dat wij bezig waren met zwanger worden.
Allebei vierde zij hun verjaardagen en ik dronk geen drank, aankomende weekend wouden zij naar de sauna maar dat wordt ook afgeraden, dus hebben wij het ze maar verteld.
Ze waren erg enthausiast en duimen voor ons.
Lieve85 schreef:Sauna mag nu gewoon hoor Sandra! Eerste drie maanden van de zwangerschap wordt het wel afgeraden.
Sandra schreef:Pfieuw, gelukkig. 😉 Waarom ga jij dan niet Kinderwens?
Anoniem90 schreef:Ja de sauna is echt heerlijk ontspannen! Vind het dan ook vreselijk dat ik niet meer zo vaak er in ga!
En Sandra, als je buiten je vruchtbare peoriode gaat is er echt niets aan de hand hoor, dan moet je er ook lekker van gaan genieten!
Francis<3 schreef:Ik hoop het echt heel erg voor je, duim met je mee.
kinderwens1 schreef:Dankjewel Francis!!!!
Hoop zo dat.het nu raak is, de tijd voor mijn nod gaat ook zo langszaam he bah bah
Lieve85 schreef:Ik ga graag naar de sauna, zo'n 2/3 x per jaar en volgens de huisarts kon ik dat gewoon blijven doen. Zolang ik niet zwanger ben.. Is ook een goede ontspanning en je zit nog ruim voor de eisprong toch? Iedereen moet doen waar je jezelf prettig bij voelt.
Lieve85 schreef:Ah zo, ik dacht dat je gister al n dagje naar de sauna wilde gaan Sandra. Dan zat je nog ruim voor je eisprong..
Hoe is het met Smarlica en Francis<3?? Wanneer gaan jullie evt testen?
Wat een prachtig weer he dames, echt genieten nu! Heerlijk!!
Lieve85 schreef:Ah zo, ik dacht dat je gister al n dagje naar de sauna wilde gaan Sandra. Dan zat je nog ruim voor je eisprong..
Hoe is het met Smarlica en Francis<3?? Wanneer gaan jullie evt testen?
Wat een prachtig weer he dames, echt genieten nu! Heerlijk!!
Francis<3 schreef:Ik had vanmorgen negatief getest helaas, nu ongesteld. Helaas, nu hopen dat het de volgende ronde lukt..
Francis<3 schreef:Ik had vanmorgen negatief getest helaas, nu ongesteld. Helaas, nu hopen dat het de volgende ronde lukt..
kinderwens1 schreef:Francis wat balen zeg!! op naar een nieuwe ronde met nieuwe kansen!!
Hier slecht nieuws ontvangen 😞 mijn zus heeft een miskraam gehad en mijn nod is 5 april.
Zij hoopt nu zo erg dat het bij mij raak is, terwijl het nu voor mij zo dubbel is.
Heb wat rommelige darmen en het gevoel in mijn onderbuik wat ik vaak heb vlak voor ik ongesteld wordt.
maar we houden de moed erin.
Hoe is het hier met de meiden die bijna bij hun NOD zijn??
Lieve85 schreef:Wat naar van je zus Kinderwens1 😞 Hoeveel weken was ze zwanger?
Kan me voorstellen dat dat voor jou nu even dubbel voelt.
Daveigh hoe gaat het met jou? Al last van echte zwangerschapskwaaltjes?
Daveigh schreef:Jolanda gefeliciteerd met jullie nieuwe stekkie! Geniet ervan 😉
Sandra en Kinderwens ik duim voor jullie hoor!
Ronde 6 is inderdaad een mooie tijd ;)
kinderwens1 schreef:Hay meiden, hoe is het met jullie? Wie komt dichter bij haar Nod??
Ik ga vanaf morgen even beginnen met temperaturen.
Maar ik heb een thermometer die ik altijd in mijn mond doe.
Maar nu zegt me vriend neehee om het precies te weten moet het dus ergens
Anders in.... Dusss.... Volgens mij loopt hij mij in de maling te nemen maar dacht gooi
Het in de groe, ben erg benieuwd naar de reacties.
Lieve85 schreef:Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje xJolanda!
Kinderwens1, succes met temperaturen! Hopelijk snel positief nieuws 😊
Hier zitten we inmiddels weer op t wachtbankje;)
Lieve85 schreef:Gefeliciteerd met jullie nieuwe huisje xJolanda!
Kinderwens1, succes met temperaturen! Hopelijk snel positief nieuws 😊
Hier zitten we inmiddels weer op t wachtbankje;)
Laura schreef:Ik kon me niet inhouden en heb vandaag toch al getest, oeps 😉
😃 :D 😃 :D 😃
Ik zit pas op dag 25 van m'n cyclus, dus vind het nog heel spannend. M'n ei was wel heel vroeg, maar toch 😉 Zaterdag doe ik nog een test denk ik, hahaha.
Laura schreef:Ik kon me niet inhouden en heb vandaag toch al getest, oeps 😉
Loop:D :D :D :D
Ik zit pas op dag 25 van m'n cyclus, dus vind het nog heel spannend. M'n ei was wel heel vroeg, maar toch 😉 Zaterdag doe ik nog een test denk ik, hahaha.