Hoi dames,
Wie gaan er allemaal voor een eerste kindje?
Zou het erg leuk vinden om ervaringen uit te delen...;-)
xJolandaOud lidBerichten: 220Lid sinds: 11 januari 2014
xJolanda schreef:Oke Wij zijn sinds september bezig! Leuk.. ook 4e ronde of??
Sapphire schreef:Nee ik zit nu ineens in een zeer lange cyclus. Mijn NOD was 31 December maar 3 testen zeiden negatief, dus ik moet alles even afwachten. We blijven wel proberen want ik kon m'n ovulatie ook niet vinden deze maand. Dus ronde 3.2 ;)
alex schreef:He meiden,
Ook ik kom gezellig hier meekletsen.
Ken al een aantal meiden van een ander forum 😉
Ook wij gaan voor een 1e, in oktober gestopt met de pil en vanaf november echt zonder condoom. Wij gaan nu de 2e ronde in, heb net mijn NOD gehad en heb nogal lange cyclussen dus mijn NOD ligt binnen februari. Spannend meiden.
Ongelofelijk hoe graag je iets kan willen he...
Ga voor ons duimen.
Gebruiken jullie al ovulatie testen of niet? Ik wil er nog niet een beginnen omdat ik dan bang ben dat ik er teveel mee bezig ben. Mocht het na een half jaar oid niet lukken dan kan ik dat altijd nog doen.
Iedereen succes en laten we elkaar lekker actief op de hoogte houden.
xJolanda schreef:Ik heb de ervaring dat het veel stress opleverde in ronde 2 was ik zwanger dit werd helaas vroege miskraam. 3e ronde wou ik zo graag weten wanneer me eisprong was en ben ovulatietesten gaan gebruiken. Dit heeft me zoveel stress opgeleverd dat het zwanger worden niet meer leuk was. Dus heb ze gelijk weer aan de kant gegooid, en dat is zoveel fijner!!
alex schreef:@Jolanda @Sappire, ja dat denk ik dus ook. Daarom ga ik er voorlopig ook nog niet aan beginnen, we zijn immers ook nog maar met begonnen om er echt voor te gaan dus dus geen haast. Zullen we ook hier een lijstje maken? is dat een idee? Zoja, iemand die daar goed in is? haha.
Ik ben Alex, 24 jaar, 1e kindje en ronde 2. Nod ligt op ongeveer 8 februari.
loes22 schreef:De vorige ronde ben ik met ovu testen begonnen ook om zicht te krijgen in mn cyclus. Voelde toen wat steekjes in mn eierstok en toen ik testte was ie hartstikke positief. Nu voel ik al ongeveer een week vanalles en heb veel afscheiding maar een posi test heb ik dus nog niet.. ik wil graag weten hoe mn cyclus is dus vandaar dat ik ook test!
Lelle schreef:Nadat een vriendin met het nieuws kwam dat ze in verwachting was, was ik best jaloers(schaam)
Hierdoor hebben wij besloten om in september mijn implanon te laten verwijderen en voor ons eerste kindje te gaan.
Gebruik geen ovu testen omdat mijn lichaam genoeg signalen geeft (temperatuur en slijm) om een ei te spotten.
xJolanda schreef:Goed idee!! Ga ik morgen gelijk even doen..
Als iedereen even door wilt geven;
Leeftijd 27
Ronde 3
Nod was 31 december maar zoals gezegd lange cyclus 😓
loes22 schreef:sapphire je lichaam kan je soms zo voor de gek houden helaas.. zo stom!!
ik herken dat jaloerse gevoel ook wel inds. Mijn vriendin heeft pas een maand na mij haar spiraal eruit laten halen en is nu dus bijna 8wkn zwanger.. scheelt natuurlijk wel dat een spiraal niet die hormonen afgeeft zoals de pil die ik 9jr heb geslikt. Ik ben natuurlijk super blij voor ze maar vond het ook wel erg /QUOTE]
Ik ken het gevoel ook, maar niet naar m'n vriendinnen toe. Ik ben de eerste van de groep die voor een kindje gaat. Mijn zus is ook bezig maar die ondervind al 2 jaar cyste, hormoon problemen en is nu bezig met inseminatie, maar helaas ook nog niet raak.
Ik ben jaloers op de rest an de wereld 😛 ik werk in een feestwinkel en ik krijg genoeg dames over de vloer die een babyshower plannen. En dan schiet er door m'n hoofd zoiets als jij wel en ik niet. Ik misgun het ze niet maar gun het mezelf ook 😊
loes22 schreef:Wow wat moeilijk voor je zus zeg dat lijkt me verschrikkelijk!
Ja je wordt er dagelijk mee "geconfronteerd" maar onze tijd komt ook wel en hopelijk heel snel!!
alex schreef:Welkom allemaal nieuwe meiden,
Leuk dat jullie mee komen kletsen. Ben benieuwd wie de 1e volgende zwangere onder ons wordt. Spannend! Allemaal heel erg gegund natuurlijk.
Wie ging ook alweer het lijstje maken? Ik zou echt niet weten hoe dat moet maar ik dacht dat iemand zei die dat wel wist? Iemand.... ??
Bo1985 schreef:
Naam:
Leeftijd:
NOD:
Ronde:
Bo
28
22 Januari
3
Laura
22 Januari
Lynn86
17 Januari
2
Sapphire
27
3
Alex
Begin februari
Loes
22
23 Januari
2
Lelle
24
20 Januari
4
Vio-Eef
22
1
Melissa90
23
20 Januari
Jenn1993
9 Februari
1
Doglove
19 Januari
xJolanda
23
27 Januari
4
Ik ben toch niet de oudste he?! :shock:
Bo1985 schreef:
Naam:
Leeftijd:
NOD:
Ronde:
Bo
28
22 Januari
3
Laura
22 Januari
Lynn86
17 Januari
2
Sapphire
27
3
Alex
24
ong. 08 februari
2
Loes
22
23 Januari
2
Lelle
24
20 Januari
4
Vio-Eef
22
1
Melissa90
23
20 Januari
Jenn1993
9 Februari
1
Doglove
19 Januari
xJolanda
23
27 Januari
4
Bedankt Jolan!!
xJolanda schreef:Dames een Dilemma!!
Ik snap totaal helemaal niets meer van mijn lichaam, mijn cylcus is verre van: Normaal!
eerste ronde was precies 28 dagen
tweede ronde was op 36 dagen
derde ronde was 40 dagen waarvan ik op dag 29 een knal positieve ovulatietest had..
Deze ronde zegt dat natuurlijk helemaal niets, maar kreeg dus 19 december lichtelijk mijn maandstonden.
nu heb ik een app op de telefoon waar je in kon vullen dat je menstruatie was door gekomen, dus dan pakte hij automatisch de zelfde cylus (dus 40 dagen)
en dus zou ik vandaag mijn eisprong moeten hebben. op een andere app was dit dus afgelopen zaterdag..
nu had ik wel last van slijm verlies, en lichtelijk zere borsten.. En vanaf vandaag is mijn slijm tot ongeveer 5 cemtimeter rekbaar!
dat betekent toch echt dat me cyclus langer is dan 40 dagen toch? ....
Ik word er gek van... en snap er ook niks meer van.. en ach over ongeveer 14 dagen weten we het, als de eisprong is geweeest
alex schreef:Iedereen heeft zijn nod eind of midden jan, alleen Jen en ik hebben hem begin februari, onze nod is net over haha.
Spannend meiden!!! Hopen dat we veel klappers kunnen maken eind deze maand 😉 record van een nieuw forum haha
Melissa90 schreef:hoe oud ben je Chels?
Melissa90 schreef:
Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Nod:
Lynn86
?
2
17-1
Doglover
27
1
19-1
Lelle
24
4
20-1
Melissa90
23
1
20-1
Bo
28
3
22-1
Laura
26
1
22-1
Loes22
22
2
23-1
xJolanda
23
4
27-1
Alex
24
2
8-2
Jenn1993
20
1
9-2
Chels
23
1
9-2
Vio-Eef
22
1
?
Sapphire
27
3
?
Lelle schreef:Tenzij mjjn vriend super geweldig zaad heeft wat een week kan overleven maak ik geen kans deze maand.
Daardoor ook nergens last van 😊
maar ik duim wel voor de andere meiden
alex schreef:Hebben jullie al testen in huis? zoja, welke? Ik hoor over de KV 2 voor 5 hele goede verhalen ben benieuwd waar jullie mee testen
Sapphire schreef:HAHAHA sorry moest even heel erg lachen hierom 😃 :mrgreen:
Anoniem90 schreef:Hallo Dames!
Ik ben 23 jaar
Ook wij gaan voor ons eerste kindje!
Ben net 5 dagen gestopt met de pil.
Ben nog heel onervaren, en na veel zoeken op dit forum, denk ik nu
de goeie groep te hebben gevonden, haha!
Even een vraagje;
*Wat houdt die NOD nou precies in?
Hoop op een antwoord.
Veel Liefs
Joyce167 schreef:@xjolanda bah is toch altijd zuur omdat soort dingen te horen als je er zelf wel bewust mee
bezig bent!