LauraOud lidBerichten: 781Lid sinds: 26 november 2013
Hier inmiddels ongesteld geworden, mooie cyclus van 28 dagen, dat dan weer wel 😉 op naar de volgende ronde!
xJolanda schreef:Autsj!!
Een vroegere vriendin is gewoon 18 weken zwanger, is ze net achter gekomen... ongepland pff
Livia schreef:Ben er nu achter gekomen dat je lichaam niet te vertrouwen is, in positieve zin dan. Ik ben vorig jaar september gestopt met de pil. Daarna eerst de tijd genomen om te "ontpillen" en gewoon lekker door gaan met seks. Nog niet eens op de vruchtbare dagen tenminste dat dacht ik. We waren er wel mee bezig maar mijn man had er meer tijd voor nodig.
Gister en vandaag in totaal 4 testen gedaan en ik ben toch echt zwanger. Ben er nog een beetje beduusd van.....
Liefs, livia
Melissa90 schreef:Dat is allemaal zo oneerlijk.
Ik hoorde afgelopen week ook van een kennis dat ze ongewenst zwanger was geworden en met 8 werken en abortus had gehad, VRESELIJK!
Anoniem90 schreef:Zoals ik heb berekend is mijn volgende NOD op 9 februari!
Maar nu vroeg ik mij af of meerdere dames hier last van hebben van het volgende;
Afgelopen donderdag was mijn laatste ongi dag, maar nu heb ik nog steeds dat als ik naar de wc ben geweest er soms nog bloed aan het wc papier zit, soms bruin,soms donkerrood.
Zelf denk ik dat mijn baarmoeder het oude bloed eruit aan het gooien is, dit heb ik al wel eens eerder gehad, en ging door de pil heen zeg maar meestal nog een week. Ongi wil ik het totaal niet noemen want in mijn slip zit niks.
Maarja, ik zie al heeeeel snel beren op de weg haha
maar misschien dat meer meiden zich dit herkennen? :)
Livia schreef:Ben er nu achter gekomen dat je lichaam niet te vertrouwen is, in positieve zin dan. Ik ben vorig jaar september gestopt met de pil. Daarna eerst de tijd genomen om te "ontpillen" en gewoon lekker door gaan met seks. Nog niet eens op de vruchtbare dagen tenminste dat dacht ik. We waren er wel mee bezig maar mijn man had er meer tijd voor nodig.
Gister en vandaag in totaal 4 testen gedaan en ik ben toch echt zwanger. Ben er nog een beetje beduusd van.....
Liefs, livia
Joyce167 schreef:Ja klopt! Tot nu toe nog niks maar ik voel wel dat het er aan komt! Dus ff afwachten.
Lieve85 schreef:@Joyce167 jammer, kan me voorstellen dat je teleurgesteld was. Stiekem heb je toch n beetje hoop he.. Op naar de volgende ronde!
@ xJolanda Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! En wat spannend, hopelijk een goed teken!! Wanneer ga je testen?
@ Melissa90 Thnx voor t updaten van het lijstje :)
xJolanda schreef:He,
Donderdag ochtend ga ik een testje wagen!.:)
Melissa90 schreef:
Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Nod:
Doglover
27
1
19-1
Lelle
24
4
20-1
Bo
28
4
13-2
Joyce167
28
2
22-1
Loes22
22
2
23-1
xJolanda
23
4
27-1
Alex
24
2
8-2
Jenn1993
20
1
9-2
Chels
23
1
9-2
Melissa90
23
1
12-2
Sandra
23
4
13-2
Laura
26
1
19-2
Sapphire
27
3
22-2
Lieve85
28
1
22-2
Lynn86
27
2
?
Anoniem90
23
1
?
Vio-Eef
22
1
?
Op naar ronde 4!
Lieve85 schreef:Spannend hoor xJolanda!!
Dames, even een vraagje... Ik heb altijd eerst een dag bruinverlies en de dag erna pas echt rood bloedverlies.
Welke dag rekenen jullie dan als eerste cyclusdag?
Bo1985 schreef:Melissa90 schreef:
Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Nod:
Doglover
27
2
21-2
Lelle
24
4
20-1
Bo
28
4
13-2
Joyce167
28
2
22-1
Loes22
22
2
23-1
xJolanda
23
4
27-1
Alex
24
2
8-2
Jenn1993
20
1
9-2
Chels
23
1
9-2
Melissa90
23
1
12-2
Sandra
23
4
13-2
Laura
26
1
19-2
Sapphire
27
3
22-2
Lieve85
28
1
22-2
Lynn86
27
2
?
Anoniem90
23
1
10-2
Vio-Eef
22
1
?
Sandra schreef:Jolanda, wat spannend! Maar ik zie in het lijstje dat je NOD de 27e was, dus afgelopen maandag? Of klopt dat niet? Ik hoop op goed nieuws voor je!:) Waarmee heb je getest inderdaad?
alex schreef:Jolanda, spannend!!
Waar heb je mee getest? Hoop dat die morgen donkerder is!![/QUOTE
Action en kruidvat. Maar haf best veel gedronken dus doe morgen met ochtendurine. En mag bloedprikken 😊
alex schreef:Ja ik zou je ook aanraden het altijd 's ochtends te testen, helemaal als je nog voor je nod zit omdat dit toch nauwkeuriger is. Wanneer ga je bloed prikken? En mocht dat gelijk van de huisarts?
Lelle schreef:Kan het niet zien
Lelle schreef:
Heb een poging voor je gedaan jolanda
Joyce167 schreef:Jeetje lastig te beoordelen zeg! Zoiets had ik dus vanochtend ook! Kon er niks van maken :S
Sandra schreef:Hè Jolanda, wat vervelend... 😞 Zo durf je ook niet meer op die testen te vertrouwen... Welke test had je gebruikt?