Spannend morgen Sandra!
hier vandaag mn nod gehad, nog geen ongi te bekennen 😉
vriendlief denkt al een week dat het wel eens raak zou kunnen zijn, ikzelf ben niet zo overtuigd.
Melissa90Oud lidBerichten: 139Lid sinds: 21 november 2013
Anoniem90 schreef:Jaa,, denk wel dat het door gaat zetten!
Maar vreemde is dat ik niet vloei, maar alleen wat donkerrode afveeg.
Wat zit een lichaam toch vreemd in elkaar!
Spannend voor jou nog Sandra!!!!!!
Bo1985 schreef:Dit heb ik de laatste 2 ronde's ook gehad, het begon een paar dagen van te voren met een licht roze/rode afveeg, hield 2 dagen aan, daarna een paar dagen niks en toen rode afveeg en de dag daarna pas echt ongesteld. Je kunt je wel voorstellen hoe ik in die periode heb beleefd! Nu ben ik wat wijzer geworden en weet ik dat mijn menstruatie zo kan beginnen.. Het lijkt erop alsof je menstruatie eraan komt, ik was toen blij dat het doorbrak, iig van die onzekerheid af en door naar de volgende ronde!
Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!
Bo1985 schreef:Ik heb de dag geteld waarop ik echt goed ongesteld werd, die andere dagen waren zo minimaal.. 5 dagen lang een beetje bloed verloren. Soms met afveeg, soms alleen wat in de toilet.. Vanaf de dag dat ik echt ongesteld werd, ben k 5 dagen ongesteld geweest. Hoelang is dit bij jou nu al bezig?
Sandra schreef:Flower1990, Dankjewel. Ik heb me er nu ook wel wat bij neergelegd dat het deze ronde niets is geworden. Woensdagavond (toen ik het eerste drupje bloed verloor) wel heel erg verdrietig geweest, nu wacht ik maar gewoon tot het op gang komt...
Jij veel succes morgen met bloed prikken en bij het zaadonderzoek van je man!
Laura, wat vervelend!:( En wat klinkt 16 maart dan weer ver weg... Nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Kiekeboe schreef:Hoe gaat het hier?
Wie verwacht binnen een week haar NOD?
Sandra schreef:Bah, zwangerschapsweek bij Koffietijd op RTL4... Heel leuk natuurlijk, maar soms lijkt het net of ze het er om doen... Ik word dood gegooid met berichten over zwangerschappen en baby's (op tv, facebook, etc..) Net of iemand ons loopt te pesten... ;)
Sapphire schreef:Heb ik nou ook. Alle reclames en programma's gaan over zwanger worden/zijn of moeder zijn! Je gaat er dan natuurlijk meer op letten maar toch ;)
Sandra schreef:Joyce, wat vervelend... Jammer soms he dat we ook afhankelijk zijn van de mannen... 😉 Gelukkig is er nog een beetje hoop!
Doglover, spannend, hoop op positief nieuws voor je volgende week! 😊
Hier menstruatie nog steeds niet goed op gang. Heel vervelend, mijn cyclus was altijd super regelmatig en ben nooit overtijd en nu al 5 dagen in onzekerheid... Heb vanochtend een test gedaan: negatief. Had ik ook wel verwacht, want voelde al wel wat krampjes en heb zo nu en dan roze afveeg, maar het zet niet door. Zucht, wachten maar weer...
Sandra schreef:Ja, heel vervelend, maar ik laar het maar gewoon over me heen komen. Ik ga er maar van uit dat ik ongesteld moet worden, dat bespaart me een enorme teleurstelling... Alleen duidelijkheid zou wel fijn zijn inmiddels. 😉 Als ik echt niet zwanger ben wil ik dan ook zsm ongesteld worden zodat ik weer verder kan. Blijft toch een heel klein sprankje hoop zolang de menstruatie niet doorzet... 😉
Als het deze week zo blijft, zal ik het weekend weer testen, dan ben ik anderhalve week overtijd.
Renee schreef:Hey Sandra ben voor het eerst in deze discussie ik zit normaal in een andere 😉
Maar heb precies het zelfde zit nu op de 40e dag.. ik heb echt zoiets van of zwanger of ongesteld dan kan je idd weer door he! Maar dat afwachten is echt 3x niks hihi
Sapphire schreef:kijkende niet eens te wachten opmn NOD de 22ste. Ik heb vandaag mijn periode gehad. 3 dagen minder in spanning in ieder geval. Maar cyclus is weer korter dus dat is ook mooi, zo moet ik het dan maar bekijken.
Volgende maand gaan we er gewoon die hard voor XD
Joyce167 schreef:Hier deze week ei gehad, nu op de wachtbank, nod 2-3! O en nog
In het huwelijk treden maandag! :D
Sapphire schreef:Sandra ik ben niet bekend met tempen. Ik weet wel dat je het minimaal 3 maanden moet doen on een goed inzicht te kunnen krijgen in je cyclus. Het is de een methode waarmee je achteraf kan zien wanneer je ei was. Het is meer voor inzicht.
Je ei blijft 24 uur goed en zaad geloof ik 4 dagen 'aar daar lees ik verschillende dingen over.
Dit is hoe ik het doe. Ik vul mijn gemiddelde cyclus in op mijn app. Die rekend uit wanneer mijn ei zal zijn. Vijf dagen voor die datum begin ik met iedere dag een ovulatie test. Bij mij worden ze dan steeds donkerder. De donkerste streep geeft mijn LH piek aan maar dat is dus nog niet m'n ei. Binnen 24 of 48 uur is dan je eisprong.
Deze maand gaan we vaker klussen dan we al hebben gedaan zo is er altijd zaad voor bevruchting en heb je meer kans want ik geloof dat je nooit voor 100% zeker kan zijn dat wat je hebt uitgerekend, ook met al die testen, echt allemaal klopt
Ik wordt er op dit moment wel een beetje geschuffeld van om er zo mee bezig te zijn. Ik wordt vooral moe van mezelf, omdat ik het niet los kan laten. Het begint m'n leven een klein beetje te overheersen. Dus ik probeer mezelf iets meer af te leiden
Sapphire schreef:Sandra ik ben niet bekend met tempen. Ik weet wel dat je het minimaal 3 maanden moet doen on een goed inzicht te kunnen krijgen in je cyclus. Het is de een methode waarmee je achteraf kan zien wanneer je ei was. Het is meer voor inzicht.
Je ei blijft 24 uur goed en zaad geloof ik 4 dagen 'aar daar lees ik verschillende dingen over.
Dit is hoe ik het doe. Ik vul mijn gemiddelde cyclus in op mijn app. Die rekend uit wanneer mijn ei zal zijn. Vijf dagen voor die datum begin ik met iedere dag een ovulatie test. Bij mij worden ze dan steeds donkerder. De donkerste streep geeft mijn LH piek aan maar dat is dus nog niet m'n ei. Binnen 24 of 48 uur is dan je eisprong.
Deze maand gaan we vaker klussen dan we al hebben gedaan zo is er altijd zaad voor bevruchting en heb je meer kans want ik geloof dat je nooit voor 100% zeker kan zijn dat wat je hebt uitgerekend, ook met al die testen, echt allemaal klopt
Ik wordt er op dit moment wel een beetje geschuffeld van om er zo mee bezig te zijn. Ik wordt vooral moe van mezelf, omdat ik het niet los kan laten. Het begint m'n leven een klein beetje te overheersen. Dus ik probeer mezelf iets meer af te leiden
Sandra schreef:Bedankt voor je reactie. 😊 Het moe worden van ermee bezig zijn, herken ik heel erg en ik ben bang dat dat alleen maar erger wordt als ik ga tempen of ovulatietesten ga gebruiken... Het gaat ook mijn leven beheersen en ik wil ook van andere dingen kunnen genieten. Nu leef ik voor m'n gevoel de dagen zo snel mogelijk zodat m'n NOD maar dichterbij komt... Ik heb wel een app inderdaad wat wel een beetje houvast geeft: Mijn Biologische Klok. Een vriendin had het over Fertility Friend, die zal ik ook eens proberen. Ik denk dat ik het zwanger worden een klein beetje wil loslaten. Ik wil dolgraag zwanger worden, maar het moet ook een leuk proces zijn en niet zenuwslopend... Dus het tempen en ovu-testen weet ik nog niet. Ik kan er nog even overdenken, menstruatie is nog lang niet over. 😉 En vanavond eerst een wijntje!