Sapphire schreef:Wij hebben niet zulk leuk nieuws gehad op het gebied van werk.
Mijn man is ontslagen. Hij is er zoals met alles heel rustig onder maar ik ben redelijk overstuur.
Dit betekend dat het nog langer duurt voor we ooit een huis kunnen kopen wat daadwerkelijk groot genoeg is voor kinderen in tegenstelling tot ons huidige 2 kamer appartement.
We zaten al verschrikkelijk krap en nu dus nog meer dan eerst. Het leek juist zo goed te gaan.
Ik ben echt pisnijdig omdat zijn chef eerst zei dat het wel goed zou komen en dus vandaag dat er van de 10 mensen maar 4 door gingen. Mijn man was daar dus niet een van.
Ik weet nu niet of het wel zo slim is om kinderen te krijgen. Ik heb een minimum loontje van 3 dagen in de week.
Ik zie alles nu aan me voorbij gaan. Ik had verwacht dat we op zn minst iets zouden hebben met dat ene kamertje voor een baby. Het enige wat ik altijd wilde was een schommel stoel maar ik heb niet eens een kamer laat staan ruimte voor een schommelstoel in de toekomst.
Sorry dit is meer een rant geworden. Ik ben zo verschrikkelijk over stuur. Zoveel onzekerheid!
Gatver Sapphire, dat is echt klote!! 😞 En dat in een tijd die heel leuk zou moeten zijn.
Heel begrijpelijk dat je je zo voelt.. Ik zou ook de weg even kwijt zijn...
Natuurlijk komt alles wel weer goed, al snap ik goed dat je dat nu even niet gelooft.
Heel veel sterkte en succes! Ik zal duimen dat je man snel weer aan het werk kan!