Sapphire schreef:https://zwangerworden.nu/showthread.php/8755-de-Leukste-Babynamen!
Ja dat topic had ik inderdaad ook gezien maar dat ligt een beetje stil, vandaar dat ik de meiden hier even vraag naar hun namenlijstje, altijd leuk om dit te zien!
Mijn zus zei ook, ik wist meteen dat ik zwanger was! Pijnlijke tepels, veel plassen etc. Nu heb ik normaal nooit deze symptomen dus als je ze gaat krijgen kun je natuurlijk nergens anders meer aan denken. Al zijn er volgens mij ook vrouwen die helemaal geen symptomen hebben in het begin van hun zwangerschap. Dus het is allemaal gewoon afwachten afwachten en testen indien nodig!
Mijn cyclus is 1 groot vraagteken deze keer. Mijn NOD op basis van de vorige cyclus was 13-02, vanaf 05-02 t/m 08-02 positieve ovu test, geen knal uitslag maar wel mooi donker. 06-02 was daarvan de meest donkere en toen ook veel wit slijm.
Als ik 06-02 dan aanhou voor de goede positieve ovu test, ging ik ervanuit dat ik vrijdag of zaterdag m'n eisprong zou hebben. Maar gisteravond en afgelopen nacht tijdens mijn nachtdienst verschillende steekjes rechts bij m'n lies gehad, dus dan denk ik aan een eisprong..
Kan ergens ook kloppen hoor, dan is m'n NOD 23-02, 1 dag voor mijn verjaardag!
Wel jammer, had zo'n mooie korte cyclussen, als dit verloopt zoals ik denk, dan heb ik nu een ronde van 35-36 dagen.
Nou, ik weet wel welk cadeau ik wil hebben voor mijn 29ste verjaardag! (Jezus wat word ik oud..)