NiekjeOud lidBerichten: 345Lid sinds: 7 februari 2011
lache dan hebben we alle drie dinsdag een echo , ben benieuwd
Niekje schreef:
Naam
Leeftijd
Kindje
Uitgerekend op
Positieve test
MvM?
Afspraken
Essebes
30
1e
29-09-2014
22-01-2014
Niekje
33
2e
30-09-2014
27-01-2014
ja
18-2: 1e echo
Bach86
27
1e
02-10-2014
27-01-2014
HBB
29
1e
05-10-2014
22-01-2014
Ja
10-2: echo + gyn
Hinnik
27
2e
05-10-2014
26-01-2014
Sophie
30
1e
05-10-2014
29-01-2014
Ja
26-6: 1e echo
Boo
30
1e
07-10-2014
01-02-2014
Ja
18-2: 1e echo
kellebelle
11-10-2014
mirandab
04-02-2014
Nien85
29
2e
22-10-2014
08-02-2014
Stina84
29
1e
24-10-2014
12-02-2014
ik dacht ik haal het lijstje even naar boven , hij was wel heel ver weg
aan het begin en het einde van de tabel even weghalen.... Nu kunnen we die van jou namelijk niet meer aanpassen. Ik zit op m'n telefoon, dus kan het nu even niet voor je doen 😉
stina84 schreef:Ow meiden, voor enkelen is de 18e een spannende dag!
Veel succes dames!
Nien, onze data zijn dicht bij elkaar! Hoe gaat het bij jouw, je familie al ingelicht?
Jij al kwaaltjes of dergelijke?
Sophie schreef:Ohja natuurlijk, dinsdag waren er 4 (of 3? in het overzicht staan er 3, maar ik dacht 4) echo's 😊 Benieuwd!!
Wel grappig om te lezen wanneer iedereen hier het verteld. Ik ben nog in dubio... De 26e hebben we 1e echo, maar dan ben ik "pas" 8,5 week onderweg. Ik ben ook vrij nuchter, en ik denk dat ik geen zin heb in sentimenteel gedoe van mijn omgeving, mocht het toch mis gaan... Ik weet natuurlijk niet hoe ik me voel mocht het mis gaan, maar zo kijk ik er nu tegen aan. Dus ik denk dat ik het dan toch ook maar wat langer voor me ga houden! Mijn beste vriendin weet het overigens wel al (moest het aan iemand kwijt). Maar zij is tot nu toe de enige..
Sabrina schreef:Dag dames, ik wil me op de valreep hier ook nog aanmelden! Ik ben Sabrina, 26 jaar en had vandaag een positieve test 😊 Dit was niet echt onverwacht, ik heb het vanaf het begin gevoeld, buikpijn, rugpijn en grote borsten! Sinds vorige week misselijk, maar dat was voornamelijk door maagzuur (ben ik erg gevoelig aan). Door maagzuurmedicatie is dit veel verbeterd. Ik zou nu uitgerekend zijn rond 24 oktober, maar ik gok dat er een weekje bijkomt, omdat ik maar op dag 22 van 29 mijn ovulatie had... Ik heb al een beetje meegelezen, HBB, veel sterkte morgen, ik duim voor een gezond kindje!
Sabrina schreef:Hoi Stina, bij mij ook 16 januari begin van laatste menstruatie, cyclus van 29 dagen, maar pas op 7 februari ovulatie en 11 februari innesteling. Dus daarom denk ik dat ik een weekje opschuif. Ik werk in België en heb 3 maanden verlof, dus hoe meer je vooraf opneemt, des te minder heb je achteraf. Dus proberen tot de laatste week door te ploeteren! Ik probeer wel wat verlof op te sparen zodat ik wat eerder thuis kan blijven. Essebes, leuk je ook weer hier te zien!
Bach86 schreef:Goedemorgen meiden,
Als eerste HBB en de andere meiden heel veel success vandaag en ik hoop dat jullie een mooie echo krijgen.
Ik moet me helaas bij jullie afmelden.
Gisterenmiddag bloed verlies, verloskundige gebeld en even aankijken en kijken wat ik verlies.
Daarna weer naar de wc en ik voelde dat er iets mee kwam (sorrie voor mijn verhaal).
Zag iets doorzichtigs dus heb dit bewaard en weer de verloskundige gebeld en mocht gisteravond nog komen voor een echo.
We wisten eigenlijk meteen dat het niet goed was maar we zeggen ook dat er in die soort doorzichtige knikker niks zat.
Meegenomen naar de vk en ze zei meteen dat is een vruchtzakje met placenta maar ze zag ook meteen dat daar niets in zat.
Inwendige echo gehad, geloof dat iemand ook vroeg hoe dit was. Leuk is anders maar deed geen pijn.
Me baarmoeder was leeg. Verder gekeken en alles zag er mooi uit, baarmoeder en eierstokken.
Ondanks dat we verdrietig zijn is het goed zo. Mijn lichaam heeft goed gereageerd en het was een leeg vruchtzakje dus ik kan ook zeggen dat we geen kindje hebben verloren.
Dit verzacht het wel een beetje.
Meiden ik was jullie allemaal heel veel success en hoop dat jullie allemaal mooie weken en maanden tegemoed gaan.
Ook wil ik zeggen dat als iemand van jullie bloedverlies heeft dit wil niet meteen zeggen dat het mis is. Dit vertelde de vk mij namelijk.
Stiekem ga ik jullie toch een beetje in de gaten houden.
En HBB voor jou gun ik met alle liefde dat het deze keer goed mag gaan!!
Liefs en hopelijk Mogen wij snel in een klein wondertje gaan geloven.
Bach86 schreef:Dankjewel Stina.
Ik had zondag heel ligt wat bruin slijm maar dat kan.
Daar hebben meer zwangere vrouwen last van.
Verder niets geen pijn niks.
Ging gewoon naar de wc en toen voelde ik dat ik bloed verloor.
Toen eenmaal het vruchtzakje eruit was werd ik even misselijk maar dat komt ook door alle spanning denk ik.
Heb gelukkig geen pijn gehad en ben nu dus gewoon ongesteld al is het bloedverlies al een stuk afgenomen.
Maar voelde niets aankomen had gewoon de zwangerschapskwaaltjes omdat je lichaam toch gewoon hcg aanmaakt maar op een gegeven moment toch doorheeft dat het niets goed is.
Heb ook altijd gezegd als je een miskraam krijgt dan betekend het in de meeste gevallen ook dat er iets niet goed is geweest.
Zoals ik al zei mijn lichaam heeft gereageerd zoals het hoort.
Wat ik net nog vergeten was, voor alle nieuwe meiden.
Gefeliciteerd!! Hoop dat alles goed gaat!