Linn22 schreef:@ Sophie.. Wat naar zeg! Daar hoopt niemand op! Sterkte!
@ Essebes.. Hoe was je echo gister?
@ Doglover.. Weet niet of ik het al gezegd had (denk het niet..Ben niet dagelijks hier op het forum namelijk..) Gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend!
Hier gister de 1e echo gehad. Hartje klopte! 😊 Ben tussen de 8 en 8,5 week.. Over 2 weken weer een echo om exacte termijn te bepalen. Ben benieuwd op welke datum we uit komen! Ik zal zo het schema even bijwerken met mijn nieuwe afspraak etc.. Zal ik jou tekst ook in het goede hokje zetten @Supermama! 😉
Hebben jullie het al aan mensen verteld? (En zo ja, nog op een speciale manier?)Mijn ouders weten het sinds ongeveer 2 weken al. Die heb ik het "gewoon"verteld. Vanavond gaan we naar de moeder van mijn vriend. Die speelt graag woord-rummicub. We zijn van plan dat mijn vriend dan eerst het woord: "Woordje" neer gaat leggen.. Ik zorg dan dat ik de letters T,M,A op mijn bordje heb staan.. (even de letters uitkiezen vooraf 😛 ) ..En als ik dan aan de beurt ben maak ik van het woord "woordje" + mijn letters--> Je wordt oma.. Kijken hoe dan de reactie is 😛 (Is voor haar eerste kleinkind..Voor mijn ouders de derde)
Hoi Linn, Dank je wel voor je felicitaties!!
Inderdaad een hele leuke manier om het te vertellen, ben benieuwd of haar frank snel gaat vallen 😊
Mijn plan om het mijn vriend te vertellen is ook serieus mis gelopen... en mijn eigen schuld 😊
Ik was van plan om chocoladefondue te maken en dan met letterkoekjes de boodschap " proficiat papa" te maken... maar ik doe de test en ben uiteraard te snel gaan kijken, het resultaat was nog niet heel duidelijk en ik loop in lichte paniek/verbazing naar de living en roep " Wat zie jij hier in???" en ja dan wist hij het al natuurlijk 😊
Verder weet enkel mijn coördinatrice het, ik moest het wel vertellen aangezien ik normaal volgende week geopereerd wordt aan mijn wijsheidstanden (verstandskiezen). Ik kon ook niet liegen, ik ben nog in mijn proefperiode en wou ze niet voor een voldwongen feit plaatsen als ik na mijn proef ineens zeg dat ik 3 maand ben. Ze reageerde heerlijk en was blij dat ik eerlijk was. Dus oef!!
De grootouders en boer en zus worden na onze eerste afspraak bij de gynaecoloog ingelicht. Ik ben woensdag in de Blokker 5 kartonnen koffertjes gaan kopen ( rode met witte bollen) deze heb ik gevuld met een bodyke, tutter, 2 flesjes switsal zeep en een kleine pamper. Op de doos ga ik nog een klein gedichtje schrijven. Wanneer we samen komen om zijn schoonzus haar verjaardag te vieren zullen we dit afgeven... ben benieuwd. Ben er best wel fier op 😉