Sapphire schreef:Hihi dank je wel 😊
Hey er was toch ook eenzame die aan pendelen deed? Wie was dat ook al weer???
Een eenzame die aan pendelen deed, ehms huuuh?
Sapphire schreef:Dat vind ik wel leuk 😊 Als je mee wilt doen post een foto van jezelf
Dit ben ik
En dit zijn wij op onze trouwdag Halloween style 😊
Sapphire schreef:Dat vind ik wel leuk 😊 Als je mee wilt doen post een foto van jezelf
Dit ben ik
En dit zijn wij op onze trouwdag Halloween style 😊
Ann26 schreef:Hoi meiden!!
Sorry tijdje niks van me laten horen maar gaat goed hoor hier!!
2 april eerste echo! Spannend!!!
Ik heb ook over pendelen gesproken wij deden dat altijd thuis!
1ste word als het goed is een meisje 😉
Heb alles gelezen hoor maar reageer niet op alles haha
Sapphire schreef:Ahh stomme auto correct. Ik bedoelde een meid natuurlijk.
Maar goed, dat was jij dus Ann26. Laat je ons weten of je pendel de waarheid spreekt? haha denk dat meerdere hem dan wel willen lenen.
Ik vroeg het omdat ik zelf ook regelmatig pendel en ik heb er menige keren mn sleutels mee terug gevonden toen ik jonger was haha (ben een verschrikkelijk warhoofd dus dat gebeurde vaak!)
Maar toen jij over pendelen sprak dacht ik ineens He ik heb ook nog een pendel liggen, dus ben ik weer gaan pendelen.
En volgens mn pendel ben ik inderdaad zwanger en wordt het een gezond meisje en mn 2de kindje een jongen (overigens is dat dezelfde uitkomst als toen mijn moeder ook bij mij pendelde met een naald toen ik een jaar of 13 was)
Sorry als sommige van jullie nu denken dat ik een mafkees ben ;p Ben best wel een zweverig type om het zo maar te zeggen 😊
MAAR we zullen het zien of de mijne ook de waarheid spreekt :p
Smarlicia schreef:Voor mij geen pendelen....
Vanwege mijn geloof.
Sapphire schreef:Snap ik :)
Smarlicia schreef:Voor mij geen pendelen....
Vanwege mijn geloof.
Smarlicia schreef:Ik voel me pas een mafkees. want mijn geloof is heel gewoon voor mij en ik denk dat mensen die me nog nooit gezien hebben me nu een hallelujah type vinden hihi
Sandra schreef:Weer een hoop gekletst! Sapphire, wat een leuke foto's! Je ziet er precies zo uit zoals ik dacht!
Ik ga geen foto posten, maar ben een blonde Friezin met blauwe ogen. 😉
Wat leuk dat pendelen, zelf nog nooit geprobeerd, weet ook niet of ik erin geloof maar wel leuk om uit te proberen enne Smarlicia helemaal niet raar, erg of vreemd dat je geloof zo belangrijk voor je is hoor! Ik geloof zelf niet, maar heb wel veel bewondering en respect voor mensen die dat wel doen.
Sapphire, over jou heb ik trouwens heel erg het gevoel dat het raak is! Hoop voor je dat ik gelijk heb. 😉 Begin over mezelf steeds meer te denken dat ik ongesteld ga worden... 😞 Geen klachten (nog) hoor maar is gewoon een gevoel dat het weer niet raak is...
Vanochtend overigens weer lichtroze afveeg, nu weer over. Vast een voorbode voor menstruatie. Hmpf.
Sandra schreef:Weer een hoop gekletst! Sapphire, over jou heb ik trouwens heel erg het gevoel dat het raak is! Hoop voor je dat ik gelijk heb. ;)
beyou schreef:kijk heb al even kort gegoogled om een beeld ervan te krijgen.
klinkt niet gek.
heel kort door de boogt je houdt van bomen knuffelen, nee stom grapje.
ving alleen even gauw wat op met natuur
en hekserij.
heeft je man ook tatoo' s? en hoeveel heb jij er?
andere mensen met tatoage' s? ik niet of nog niet.
en me man wel 1 niet mega groot ofzo dat hoeft voor mij niet.
Peusje schreef:Nog 1 met tattoos, 3 in totaal. Er komen er ook niet meer, vind het goed zo.
Wat betreft geloof, ik ben er wel mee opgevoed maar heb er helemaal niets meer mee. Vind het wel belangrijk om iedereen in zijn of haar waarde te laten, maar wil net als Voske niet bekeerd worden.
myka27 schreef:Pendelen: wie zou voor mij willen pendelen?
Smarlicia schreef:Dat is ook niet de bedoeling van deze site het onderwerp is zwanger.
Sapphire schreef:Leuke foto Daveigh! Had je wel zo voorgesteld alleen met rood haar 😃
Sapphire is de engelse versie van mn eigen naam Safira. Lekker simpel 😛 hihi
Sapphire schreef:Sandra, hoe staat het er nu voor? Nog andere klachten?
voske schreef:Haha, dat zal ik vertellen.
Ik ben een online bingo verslaafde waarbij mijn nickname het nederlands vertaalde woord firefox is, omdat ik daar altijd mee bingo.
Firefox-vuurvosje-voske, zo dus haha.
Daveigh schreef:Zeg het niet graag maar dat doet je leeftijd dan wel weer eer aan, haha :D!
Heb je wel eens wat leuks gewonnen?
Toffe foto, trouwens ;)
voske schreef:Lol muts 😂
Zijn zat mensen van 18 die het ook doen hoor en ja, win regelmatig leuke prijzen. :-P
Sandra schreef:Kun jij je nog wat inhouden Sapphire? ;)
Daveigh schreef:Hahaha, tja sorry 😃 Wel leuk dat je af en toe wat wint 😉
Ik denk dat ik de enige maagd ben, wat betreft tattoos?
Wil wel maar durf nietttt :lol:
Sapphire schreef:Nope dat kon ik niet haha. Vandaag getest, natuurlijk negatief want het is veel te vroeg.
Mn testen zijn op 1 na op dus vandaag maar nieuwe besteld en 1 clearblue die ik bewaar voor als de andere testen positief zijn om te weten hoe lang al :p, hopelijk heb ik die morgen binnen, op tijd voor zaterdag XP
Sapphire schreef:Nope dat kon ik niet haha. Vandaag getest, natuurlijk negatief want het is veel te vroeg.
Mn testen zijn op 1 na op dus vandaag maar nieuwe besteld en 1 clearblue die ik bewaar voor als de andere testen positief zijn om te weten hoe lang al :p, hopelijk heb ik die morgen binnen, op tijd voor zaterdag XP
Bach86 schreef:Haha Sophie zo zie maar weer.
Hier geen tattoos wil nog steeds maar geloof dat ik de stap om te zetten beetje moeilijk vind maar ooit komt hij er.
Toen ik zwanger bleek zei ik meteen jep dat word tattoo met naam.
Mocht dus helaas niet doorgaan maar hij gaat er zeker komen daar ben ik van overtuigd.
Stewardessje schreef:[ATTACH=CONFIG]12205[/ATTACH]
Sapphire schreef:Stewardessje, je kan niet direct hier een plaatje posten. Gebruik de gratis dienst tinypic.com en kopier de code die begint met
Stewardessje schreef:
Daveigh schreef:Waaauuuwww!! Je bent een wandelend kunstwerk :D
Stewardessje schreef:
Stewardessje schreef:[ATTACH=CONFIG]12203[/ATTACH]
Sapphire schreef:Dat worden mooie kindjes meis :)
Sapphire schreef:Dank u hahaha
Daveigh schreef:Zitten er ook verhalen achter?
Sapphire schreef:Uhm ja sommige wel.
Die op mn ribben staat voor de liefde voor mn man.
De vogel kooi voor de vrijheid die me man me heeft gebracht sinds we samen zijn.
De vlinders zijn mijn symbool voor vrijheid ook en de rest puur omdat ik het mooi vind.
Engelen vleugels vind ik altijd prachtig, spinnen heb ik een haat liefde relatie mee. Vind ze mooi maar ben er doodsbang voor. Sterren zijn puur decoratie
Ik heb er zeker nog 2 op mn verlanglijst maar ik denk dat ik door ga tot ik vol zit, met uitzondering van andere bepaalde plaatsen omdat manlief dat niet mooi vind :)
Daveigh schreef:Mooi hoor! Dat betekent dat jij je soulmate wel gevonden hebt ;)
Sapphire schreef:Uhm ja sommige wel.echt gaaf sapphire mooie betekenissen ook!
Die op mn ribben staat voor de liefde voor mn man.
De vogel kooi voor de vrijheid die me man me heeft gebracht sinds we samen zijn.
De vlinders zijn mijn symbool voor vrijheid ook en de rest puur omdat ik het mooi vind.
Engelen vleugels vind ik altijd prachtig, spinnen heb ik een haat liefde relatie mee. Vind ze mooi maar ben er doodsbang voor. Sterren zijn puur decoratie
Ik heb er zeker nog 2 op mn verlanglijst maar ik denk dat ik door ga tot ik vol zit, met uitzondering van andere bepaalde plaatsen omdat manlief dat niet mooi vind :)
voske schreef:nah vooruit dan maar weer, fotootje van mij met een toen nog errug jonge spot:
LadyB schreef:Heeeeel mooi setje zijn jullie stewardesje ! Fuut fuw
Ik vond je vleugeltjes super gaaf Sapp..
Ben nu ff afwezig,, finale wie is de mol!!!??
Smarlicia schreef:oke vooruit ook ik een foto
[ATTACH=CONFIG]12206[/ATTACH]
Smarlicia schreef:tweede poging
[ATTACH=CONFIG]12207[/ATTACH]
Smarlicia schreef:hoe krijg ik een foto?
Smarlicia schreef:http://i59.tinypic.com/2wgswol.jpg[/IMG]"]http://IMG]http://i59.tinypic.com/2wgswol.jpg[/IMG]
Smarlicia schreef:oke gaat het nu wel lukken hihi
Sapphire schreef:haha eindelijk gelukt :D
Smarlicia schreef:oke gaat het nu wel lukken hihi
Daveigh schreef:Leuke foto, meid :D!!
Sapphire schreef:haha eindelijk gelukt :D
Smarlicia schreef:Heb jij ook wel eens op een ander forum gezeten? je komt me zo bekend voor Sapphire
Sapphire schreef:Ja op een Wiccan forum. Maar denk niet dat ik je daar ben tegen gekomen 😉
Voor de rest ben ik niet echt een forum persoon per se dus ik zou het niet weten :)
LadyB schreef:Heeeeel mooi setje zijn jullie stewardesje ! Fuut fuw
/QUOTE]
Thnx!!!! Lief van je!
myka27 schreef:
Dan kan ik niet achterblijven met een foto van mezelf :)
myka27 schreef:
Dan kan ik niet achterblijven met een foto van mezelf :)
Smarlicia schreef:nee daar ken ik je niet van.
misschien je foto eens op google tegen gekomen ofzo....