Charissa schreef:Hoi Sandra,
Ja ik was al zwanger maar me testen bleven negatief en werd gewoon ongesteld..
echt ongesteld ongesteld of wat druppels?
Charissa schreef:Hoi Sandra,
Ja ik was al zwanger maar me testen bleven negatief en werd gewoon ongesteld..
Charissa schreef:Sapphire echt ongesteld.. Alles is mogelijk..wow kon je dokter dat verklaren?
myka27 schreef:
Naam
Ronde
Leeftijd
Kindje
NOD
Lieke
3
26 jaar
1e
22/05/05-06
Eavie
2
27 jaar
2e
23-05
Nita
4
29 jaar
1e
25-05
Daan87
4
26 jaar
1e
28-05
Anna1987
1
26 jaar
1e
30-05 / 18-06
Sandra
7
24 jaar
1e
05-06
Sapphire
7
27 jaar
1e
07-06
Myka27*
9e ronde clomid
29 jaar
2e
16-06
Smarlicia
4
22 jaar
1e
N/A
Juffie
2
23 jaar
1e
N/A
Alex
3
24 jaar
1e
N/A
Evab
1
1e
N/A
Aske
11
1e
N/A
Sophie
7(2e na MK)
30 jaar
1e
N/A
LadyB
3
23 jaar
1e
N/A
Zwanger
Naam
Kindje
Positieve test
Uitgerekend
Linnie85
1e
Ann26
1e
Stewardessje
1e
Daveigh
1e
02-12-2014
Beyou
5e
08-12-2014
Anoniem90
1e
Bach
1e
Marijke86
1e
Mendy
1e
Althea
1e
April
1e
Francis<3
1e
28-01-2015
Voske
4e
Charissa
Oeps, ik hoef niet dubbel op het lijstje!!!
Bach86 schreef:Heej meiden,
Hier even een berichtje van mij.
Ik lees nog steeds op zn even mee met jullie en hoop nog steeds iedere keer weer goed nieuws te lezen.
Charissa gefeliciteerd met je zwangerschap.
Ondanks dat het allemaal beetje raar is verlopen hoop ik dat jullie nu lekker aan het genieten zijn 😊
Alle andere meiden mijn duimen draaien nog steeds voor jullie en speciaal voor Sandra, Myka en Sapp geluk mag nu ook bij jullie komen 😊 😉
Hier gaat alles goed alweer bijna de 11 weken bereikt 😊
En nog steeds geen kwaaltjes te bekennen op extreme moeheid, honger en gevoelige borsten na, heerlijk 😊
Alles begint nu echt door te dringen en de roze wolk wordt steeds mooier en groter 😊
Meiden ik denk aan jullie en blijf jullie in de gaten houden!! 😊
Liefs Bach
Zarafeenah schreef:Dames ik wil even jullie advies.. Ik heb dus dmv ovu testen me eisprong gevonden afgelopen weekend (za) en in die weel hebben we dus veel geklust. Nou vandaag ging ik naar de wc en zag ik ( sorry voor de details) een klodder slijmerige(lijkt op snot) bruin rood afscheiding met een heldere sliertje rood bloed erin.. Wat kan dit zijn??
Zarafeenah schreef:Dames ik wil even jullie advies.. Ik heb dus dmv ovu testen me eisprong gevonden afgelopen weekend (za) en in die weel hebben we dus veel geklust. Nou vandaag ging ik naar de wc en zag ik ( sorry voor de details) een klodder slijmerige(lijkt op snot) bruin rood afscheiding met een heldere sliertje rood bloed erin.. Wat kan dit zijn??
Smarlicia schreef:Hallo.
Hoe gaat het met iedereen?
Ik ben weer met ovu testen begonnen vandaag en had al een vrij duidelijke streep,
Hopen op een knaller.
Voor de rest lees ik af en toe mee op het forum en neem ik wat meer afstand.
Ik merk dat ik er anders teveel mee bezig ben.
Iedereen veel succes!
Zarafeenah schreef:Nou mijn ei is onlangs al geweest wel optimaal gebruik van gemaakt natuurlijk. Ben benieuwd volgende week
Is me nod. Ik ga niks hopen of vroeg testen ofzo mocht ik kwaaltjes hebben. Ik wacht gewoon rustig af
Sandra schreef:Dat nam ik me ook altijd voor 😉 maar werd elke maand moeilijker... Probeer dat ook nu weer te doen. Succes hihi!
Zarafeena schreef:@Sandra hoe gaat het met je zwangerschap?
Kun jij mij wat meer vertellen over die tussentijdse bloeding die jij had? Want ik heb nou ook zoiets..
Zarafeena schreef:Ja mijn positieve ovu testen vanaf 29-31 mei steeds donkerder dan en opeens dit ertussen echt vreemd.
Zarafeena schreef:Knalpositieve ovutest was 31 mei..
Zarafeena schreef:Nee juist amper bloed. Het komt en het gaat het is niet als een menstruatie continue zeg maar. Heb een maandverbandje voor de zekerheid gezet sinds gister en niks!!
Nita schreef:
Hoop dat hij het doet...
Net terug van een heerlijke vakantie in Italië.
Gister echt zo'n ongesteldheidspijn, maar temperatuur bleef constant. Vanmorgen getest, 1 dag voor NOD, en een dikke streep.
Zo blij!!!
Zarafeena schreef:Hey sandra, je echo was mooi man! Ben blij dat je wat rustiger ben nu je weet dat alles goed gaat.
Groetjes zara
Nita schreef:Dank je wel meiden!
Vind het nog wel een beetje onwerkelijk... Wil zondag nog een test doen met indicatie hoeveel weken.
Sandra volgens m'n app zou ik uitgerekend zijn in maart, maar vind het leuk om met jullie mee te kletsen.
Voor de overige meiden heel veel succes met zwanger worden!!
anna1987 schreef:vraagje...hoe doen jullie dat...
in het weekend is het zoontje van mijn vriend er altijd...
ik vind dan het klussen totaal niet prettig...want zijn kamer grenst aan die van ons (zijn deur zit ook bij ons op de kamer) en hij slaapt altijd met zijn deur open (dit omdat hij een vrij kleine kamer nog heeft en anders word het helemaal zo een krap hok)...
Als hij eenmaal slaapt...dan slaapt hij ook echt wel en word hij niet zomaar wakker...maar gewoon het idee vind ik niet prettig...
Wilt het wel zo zijn dat elke keer als mn eisprong is........ hij hier is...
hoe kan ik me over de angst heen zetten dat hij echt niet wakker word als je gewoon rustig aan doet?
hoor graag van jullie! x