Althea schreef:bach68 proficiat! Anna1087, die symptomen zijn verdacht, ik duim voor een zwangerschap!
We zijn 3 april beginnen proberen, nu na 14 dagen getest en negatief. Ik had al eerder op 10 dagen getest (ook negatief), maar toen kon ik het resultaat niet geloven. Mijn menstruatie was anders (veel lichter dan normaal, meer maar minder pijnlijke krampen), ik was emotioneel, eten rook ineens echt anders, en ik was ervan overtuigd dat ik zwanger was (terwijl ik heel goed wist hoe klein de kans was zo laat in de cyclus). 2 à 3 dagen geleden verdwenen al die symptomen ineens, en voelde ik me niet meer zwanger. Ik heb het gevoel dat er heel even iets was, dat daarna spontaan werd afgebroken, al valt dat natuurlijk niet te bewijzen. Woensdag was ik daar heel triest van, zonet heeft de zwangerschapstest bevestigd wat ik eigenlijk al wist.
60% van de zwangerschappen wordt in de eerste 14 dagen afgebroken. Die zijn wel hormonaal detecteerbaar in het bloed, of soms ook via een urine test, maar meestal is de vrouw in kwestie zich daar niet van bewust. Dat is geen miskraam, maar een chemische zwangerschap. Ik vraag me af of ik niet gewoon zo gevoelig ben dat ik dat wel heb gevoeld (ik ben ook te gevoelig voor de pil).
Mijn nod blijft hetzelfde, maar het zou me niet verbazen als ik volgende maand hierdoor wat later ben, of dat mijn cyclus hierdoor wat in de war zou zijn. Dit weekend gaan we een romantisch weekendje weg, het zal me goed doen om mijn zinnen wat te verzetten.
Dat is idd raar ja!
Maandag ochtend mag ik weer testen...
Dus gaan we maar weer doen dan...
Het zijn idd wel verdachte symptomen, maar durf er niet op te hopen....
Als het maandag nog steeds negatief is dan mag ik dinsdag de huisarts bellen voor een bloedonderzoek, omdat mijn moeder nooit positief kon testen...
zit er wel mee.... wil zo graag duidelijkheid!