Hoi Marijke. Als je wilt kan je me je gegevens geven en dan zet ik je op het lijstje
Leeftijd
Ronde
Hoeveelste kindje
En je vermoedelijke NOD
En welkom 😊
SapphireOud lidBerichten: 500Lid sinds: 3 januari 2014
anna1987 schreef:haha mijn echtgenoot was gister avond mijn vechtgenoot...dus dat word klussen vanavond hahahahaha:o
Sandra schreef:Goedmaakseks hahaha 😉
Ik had gister ook mot, om niks, ff mokken haha, nu weer goed. 😉
Is soms ook wel lekker even zeuren... :p
anna1987 schreef:hahaha idd...goedmaakseks...
we hadden het gister wel gezellig hoor 😊
tot ik mn tanden ging poetsen om samen naar bed te gaan en hij in slaap op de bank viel...
toen ik hem wakker probeerde te maken kwam hij met een of ander lul verhaal...
was echt pist...komt ie om kwart voor 1 een keer naar boven.... ik weer wakker grrr...was zooo boos!
vooral omdat ik vandaag toetsen had!
Sandra schreef:Pfff mannen...kunnen soms zo simpel denken en alleen maar aan zichzelf soms.
En eigenwijs dat ze zijn... *klaag* ;)
Smarlicia schreef:Hij dacht neee weer zo'n beest
Sapphire schreef:29 (!) mensen op de lijst. Voske heb je wel genoeg schapen? XD
Lieke schreef:Dat begrijp ik heel goed voske. Er zijn ook dagen dat ik er wat meer over wil hebben dan andere dagen. En soms wil je er juist veel over praten omdat je ergens mee zit.
voske schreef:Mja, mijn situatie is natuurlijk heel anders want ik heb er al drie en als ik zie voor hoeveel meiden het de eerste is snap ik het ook wel.
Hoe meer meiden erbij komen, hoe meer ik het gevoel heb een beetje buiten de boot te vallen en dat is mijn gevoel, dat weet ik ook wel.
voske schreef:Meiden, ik ga ook helemaal niet weg hoor, ik mis alleen de aansluiting met het grootste deel van de groep.
Dat kan gebeuren en dat geeft helemaal niets.
Ik blijf wel meelezen en helpen waar nodig is, alleen zal ik niet meer elke dag meerdere keren reageren.
Ow en ik geloof dat ik nog ene vos krijg van sapphire :razz:
Daveigh schreef:Jammer dat je er zo over denkt..
Begrijp wel dat het lastig is met zo'n mega groep 😉
Je moet ook zoveel teruglezen iedere keer! Dan is het haast onmogelijk om op iedereen te kunnen reageren en echt een "gesprek" te voeren :mrgreen:
voske schreef:Dat is het probleem denk ik ook een beetje, de groep is me te groot aan het worden en ik houd het echt allemaal niet meer bij tussen alle drukke werkzaamheden die ik natuurlijk ook gewoon heb.
Ik leer mensen niet meer zo goed kennen zoals in het begin wel gebeurde en dat vind ik jammer want dat is voor mij juist de meerwaarde van een forum als dit snap je?
voske schreef:Meiden, ik ga ook helemaal niet weg hoor, ik mis alleen de aansluiting met het grootste deel van de groep.
Dat kan gebeuren en dat geeft helemaal niets.
Ik blijf wel meelezen en helpen waar nodig is, alleen zal ik niet meer elke dag meerdere keren reageren.
Ow en ik geloof dat ik nog ene vos krijg van sapphire :razz:
voske schreef:Ik weet nu niet of ik moet duimen dat je zwanger bent of dat ik moet hopen dat je het niet bent Peusje.
Wat het ook wordt, ik wens jou en je hubbie alle liefde en geluk van de wereld toe, met welke keuze jullie ook maken.
Peusje schreef:voske ik begrijp je helemaal!
Ik merk nu sinds ik niet zo heel veel meer aanwezig ben hier, dat het soms moeilijk bij te houden is wat bij wie hoort. En daarbij als je 1 dag niet actief bent lijken dingen soms al oud nieuws.
En euh geen aansluiting voelen herken ik ook, alleen bij mij komt dat door mn leeftijd;)
Ik las dat er een aantal binnen enkele dagen gaan testen, spannend ik duim voor jullie!
Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, heb een vroege test gedaan ( wil gewoon graag weten waar we aan toen zijn), maar die was zo negatief als maar zijn kon. Ik weet dat het niks zegt dus voelde me weer behoorlijk dom en zit braaf op het wachtbankje:)
We zijn er wel uit gekomen samen, ben ik nu niet zwanger dan stoppen we met proberen, waarschijnlijk het spiraaltje er weer in. Ik heb er edht 100% vrede mee! Het was leuk geweest, maar we hebben samen een super leuk, fijn en gezellig leven en dat willen we zo houden.
Dus ik houd jullie nog even in de gaten en op de hoogte, maar het kan maar zo zijn dat ik na het weekend afscheid neem.
Eavie schreef:*knuf aan Voske*
Misschien hebben jullie deze voorbij zien komen. Hij is echt goed. Voske, kijken hoor, als je 'm nog niet hebt gezien!
http://www.youtube.com/watch?v=HB3xM93rXbY
En meiden, ik sluit me een klein beetje aan bij Voske 😊 Sorry als ik niet zo veel reageer. Ik ben er wel mee bezig, maar alle 'nieuwigheid' van de eerste keer is er voor mij ook vanaf. Nog steeds spannend, maar toch anders!
Volgens mij komen er wel een paar zwangeren weer bij hoor, aan de klachtjes te horen. Hoop 't voor jullie dames!
beyou schreef:
ik ben jarig vandaag. gisteren heeft me dochter een kinderfeestje gegeven, zij is zondag jarig. we vieren het in het weekend!
beyou schreef:
ik ben jarig vandaag. gisteren heeft me dochter een kinderfeestje gegeven, zij is zondag jarig. we vieren het in het weekend!
Smarlicia schreef:
Hier een spannende dag. Ons hondje word nu wel gesteriliseerd om 12 uur.
Haar baasje is zo nerveus...
Smarlicia schreef:lieke ons hondje krijg een microscoop operatie dan krijgt ze 3 gaatjes.
Smarlicia schreef:lieke cavalier king charles.
Lieke schreef:Heb even gegooled! Wat een leuk schattig hondje! Hoe oud is ze nu?
peukje, wat fijn dat je hem ook wel begrijpt! Dat maakt het dan misschien iets gemakkelijker. Houden jullie het wel open voor de toekomst of besluiten jullie nu voor altijd?
beyou schreef:dankje voor de felicitatie' s
smarlicia spannend voor het hondje en zijn baasje
peusje ons nog wel even laten weten he wat eruit komt je nod dag. niet dat ik er echt van uit gaat dat nu ineens gelukt is bij je
maar ben er toch een tikje nieuwschierig na. heel veel succes verders! enne lekker snuffel plezier op funda, wil je echt uit stad/dorp weg of wel daar blijven of wil je een heel eind daar weg of ietsjes verder op?
anna1987 schreef:slappe lach hierzo!
kom net een bijsluiter van panadol junior zetpillen tegen...
de leeftijd van 3mnd tot 1 jaar...
wat staat er in...
:lol:
Sandra schreef:Hahaha geweldig Anna! Ik zag ook een doosje paracetamol zetpillen voor kinderen tot 1 jaar voorbij komen... stond op dat het oa geschikt was voor kiespijn en menstruatiepijn... :')Hahahaha waar is de logica gebleven! 😊
Sandra schreef:Hahaha geweldig Anna! Ik zag ook een doosje paracetamol zetpillen voor kinderen tot 1 jaar voorbij komen... stond op dat het oa geschikt was voor kiespijn en menstruatiepijn... :')
Lieke schreef:Meiden even een vraagje, hebben jullie ook af en toe last tijdens t klussen? Sinds afgelopen vrijdag is het klussen gevoelig, vooral wat dieper zeg maar tegen de baarmoeder aan naar mijn idee, erna is het slijm zeg maar ook wat rozig, andere dagen totaal niet, alleen na het klussen. Heb dit nog nooit gehad.
Sapphire schreef:Voske vertelde dat het best wel eens kan gebeuren dat je manlief een vaatje raakt waardoor je een beetje kan bloeden maar dan echt maar een paar druppels. Niets vreemds kan gebeuren