Sapphire schreef:is ook geen testje Xp
Jaaaaaaa je weet wat ik bedoel 😉
Nu op het wachtbankje?
Sapphire schreef:is ook geen testje Xp
Daveigh schreef:Jaaaaaaa je weet wat ik bedoel 😉
Nu op het wachtbankje?
Sapphire schreef:Yup we gaan er eens lekker voor zitten. Ik hoop dat alle moeite deze maand wordt beloond
Sandra schreef:Meiden, wat een hoop geklets weer, gezellig!
Mendy, wat spannennnnd! Ik hoop heel erg op een knalpositieve test! Maarre streep is streep hoor!
Sapp, eindelijk je ei gevonden? 😉 Lastig he, waar moet je nou van uitgaan... ovutestjes, temperaturen of je gevoel... Aan het klussen zal het niet liggen meid! Nu wachtbankje?
Laura, wat lastig dat je zo'n lange cyclus hebt gehad, hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.
Enne, guess I found it!
Daveigh schreef:Oeehh! Hoop dat het raak is ;)
Sandra schreef:Meiden, wat een hoop geklets weer, gezellig!
Mendy, wat spannennnnd! Ik hoop heel erg op een knalpositieve test! Maarre streep is streep hoor!
Sapp, eindelijk je ei gevonden? 😉 Lastig he, waar moet je nou van uitgaan... ovutestjes, temperaturen of je gevoel... Aan het klussen zal het niet liggen meid! Nu wachtbankje?
Laura, wat lastig dat je zo'n lange cyclus hebt gehad, hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.
Enne, guess I found it!
myka27 schreef:Jaja daar was ie dan eindelijk 😊
Vandaag nog maar even goed benutten ;)
Smarlicia schreef:Wij willen onze leven stijl de komende tijd verbeteren.
Mijn man wil heel graag de 4 mijl lopen en ik had bedacht om samen met hem te gaan hardlopen.
Lijkt me gezellig.
Sandra schreef:Ik zal m'n best doen haha... heb afgelopen nacht iig geklust, dus mocht vandaag niet lukken dan maken we nog wel kans toch?
Lieke, veel plezier! ;)
Sandra schreef:Hoop het ook...!
Denk dat ik nu van NOD 26/4 uit moet gaan ipv 24/4...
Maar dat zien we dan wel of ik zolang kan wachten. ;)
Daan87 schreef:Hoi meiden, afgelopen zaterdag had ik een knal positieve ovu test. De donderdag ervoor, de zaterdag en zondag hebben mijn vriend geklust, hopelijk is dit genoeg geweest. Maar heb begrepen dat om de dag beter is, is het dan erg dat wij 2 dagen achter elkaar geklust hebben? Of hebben we er juist goed gebruik van gemaakt :confused:
Lieke schreef:Sapphire, is die lijst zo aan te passen dat je mij er nog tussen kan plaatsen? Blijf sowieso hier kletsen hoor haha.
Sapphire schreef:Lieke wat waren je gegevens ook al weer? Heb het helemaal gemist sorry! Zet je er dan meteen bij
Sapphire schreef:Meiden neem niet alles te letterlijk. Er wordt aangeraden om om de dag te klussen, dit zodat de hoeveelheid sperma kan aanvullen. Dat neemt niet weg dat bij iedere zaadlozing gewoon spermacellen zitten, dus ook als je 2 dagen na elkaar seks heb komen er spermacellen vrij. Dus nee dat maakt niet uit en je hebt net zoveel kans :DHaha ik dacht ook, we proberen het gewoon nog een keer. Maar nu zit ik al een week op het wachtbankje en voel dan van alles en ga ook van alles bedenken. Nog een paar dagen 😉
Sapphire schreef:
naam
ronde
leeftijd
kindje
nod
Eavie
1
27 jaar
2de
10-4
Anna1987
1
26 jaar
...
12-4
Sophie
6 (1 na mk)
30 jaar
1ste
12-4
Bach86
2
27 jaar
1ste
14-4
Mendy
3
27 jaar
1ste
14-4
Daan87
3
26 jaar
1ste
15-4
Peusje
2
41 jaar
1ste
18-4
Ladyb
2
23 jaar
1ste
20-4
Nita
3
29 jaar
1ste
23-4
Sandra
6
23 jaar
1ste
24-4
Sapphire
6
27 jaar
1ste
25-4
Francis<3
2
27
1ste
26-4
April
1
24 jaar
1ste
1-5
Smarlicia
3
22 jaar
1ste
5-5
Voske
2
33 jaar
4de
5-5
Myka27
8
29 jaar
2de
9-5
Althea
2
23 jaar
1ste
12-5
Lieke
2
26 jaar
1ste
16-5
Alex
3
24 jaar
1ste
na
Evab
1
...
1ste
na
Aske
11
...
1ste
na
zwanger
naam
kindje
geslacht
uitgerekend
Linnie85
1ste
Ann26
1ste
Stewardessje
1ste
Daveigh
1ste
02-12-2014
Beyou
5de
08-12-2014
Anoniem90
1ste
Daveigh schreef:Je bent een schat 😃 !!
Sapphire schreef:Ik ook de 26ste! of tenminste das de dag na mn NOD 😃 maar voor mn gevoel ga ik uit van de 26ste
Sandra schreef:Voel ik daar een testmarathon aankomen? 😉
Wordt weer spannend deze maand...
Anna, wat vervelend... sommige meiden testen ook pas na meer dan een week positief... maar het kan ook ontpillen zijn inderdaad. Hoop het eerste voor jou natuurlijk!
Sapphire schreef:nee wil het tot na het weekend uithouden. Ik ga dat weekend weg met vrienden en wil en kan denk ik niet een positieve test voor me houden, maar manlief gaat niet mee en hij moet t als eerste weten dus ik wacht tot na het weekend.
tenzij ik 4 dagen ervoor positief test XD haha
Peusje schreef:Thnx meiden voor het meeleven! Tis inderdaad een lastige situatie, zoals ik al eens schreef wilde ik lange tijd geen kinderen, was gewoon nooit de perfecte man en vader tegen gekomen. Nu heb ik de perfecte man en ik vind hem de perfecte vader:) maar hij is blij met het leven wat hij nu heeft. Hij heeft geen makkelijk leven gehad, net als ik trouwens en is gewoon heel bang dat een kindje dat allemaal veranderd. Ik snap zijn angst en deel die op zich ook wel. Maar het leven met hem samen is me heel veel waard, dus hij gaat voor alles, snappen jullie wat ik bedoel?
Mocht ik zwanger zijn, dan gaan we er samen 100% voor, maar zo niet ja dan gaan we samen de knoop defintief doorhakken en dat zal nog lastig worden.
LadyB schreef:Jeetje wat lastig peusje... Ik zou ook niet zo goed weten hoe te reageren..
Ik heb sinds gister rosé afveeg en vanmorgen wat bloed verlies.. Voorbode voor de ongesteldheid van volgende week ? Of zou het een innesteling kunnen zijn??
Wil mezelf niet gek maken dus hou het eerste vast....
anna1987 schreef:tnx voor de lieve reacties!
Peusje hopelijk komen jullie er uit...maar jullie klinken wel sterk!
Hier gelukkig een vriend die er helemaal achter staat...terwijl ik in het begin de gene was die er niets van moest weten... staan we er nu allebei 100% achter.
Misschien was ik er gewoon nog niet klaar voor toen... maar dat is nu heel anders!
Verders over mezelf...
Ik heb een spiraaltje gehad en het laatste jaar van mijn spiraaltje, had ik gewoon licht bloedverlies elke maand, dus alles kwam wel weer op gang.
Vanochtend mn huisarts gebeld, wilde toch wel meer weten...
Zijn vraag was of mijn moeder vroeger ook moeite had met testen..
Dus moest vandaag mn stoute schoenen aantrekken en moeders maar is bellen.
Net 3 kwartier lang een open gesprek gehad met mn moeder over de telefoon.
Ze vind het super leuk dat we er mee bezig zijn! ze vind het misschien wel wat snel.. (we zijn 1,5jaar bij elkaar)... maar ze snapt het ook wel weer.... mn vriend is 10 jaar ouder...
Mn moeder heeft in het verleden ook moeite gehad met testen... ze kwam pas na 3,5 maand erachter dat ze zwanger was van mij!... bij mn zusje iets eerder omdat ze mn zusje gepland hadden... maar ging ook niet via de reguliere test...
De huisarts vermoed dat mn lichaam wel even weer moet wennen aan spiraalloos zijn... maar ik ben 2 weken na het verwijderen (op de verwachte datum) gewoon ongesteld geworden.. Daarvoor zat er altijd 28 a 30 dagen tussen...
Dus vind het nu wel erg vreemd.
Advies van de huisarts: het een week afwachten en dan nog een keer testen. Test ik dan met de test van de action niet zwanger, dan mag ik bloed gaan prikken voor een test.
Word vervolgt dus!
Tot die tijd.... klussen we gewoon vrolijk verder hahaha
Bach86 schreef:Heej meiden,Bach wat spannend bij je!! Wel knap van je dat je nog niet getest hebt en het nog even afwacht.. ik ben zo benieuwd en duim voor je! Mendy hoe is het bij jou? Jouw nod was ook vandaag toch? Alweer een nieuw testje gedaan of wacht je toch nog even tot morgen?
Sorrie heb nog niet trg gelezen maar even een update.
Vandaag nod en nog niets te bekennen...
Wel ontzettend gevoelige borsten.
Afgesproken dat we nog even wachten en anders een testje gaan doen.
Misschien komt de ongi nog...dus toch nog even wachten.
Vind het wel spannend worden nu 😊 maar gezonde spanning en geen gekmakende spanning 😉
Wordt vervolgd...
Daan87 schreef:Bach wat spannend bij je!! Wel knap van je dat je nog niet getest hebt en het nog even afwacht.. ik ben zo benieuwd en duim voor je! Mendy hoe is het bij jou? Jouw nod was ook vandaag toch? Alweer een nieuw testje gedaan of wacht je toch nog even tot morgen?
Hier nog niet heel veel nieuws, denk dat mijn nod niet morgen maar zaterdag is, ei was deze maand ook wat later. Wel heb ik allemaal kleine klachtjes waarvan ik denk, zou het deze maand dan toch? Normaal gesproken heb ik zo goed als geen last voor mijn ongi periode, maar nu steeds plopjes in mijn buik en last van mijn rug. Weet niet zo goed of het raak is, of dat mijn lichaam me lekker voor de gek houdt..;)
Mendy schreef:Hey....
Heb plek genomen op het wachtbankje!
Cb was negatief, terwijl op action test wel streep zichtbaar is :confused:
Maar goed ga maar uit van de cb, en we wachten wel weer!!!
Nog nooit heb ik zoveel datums gehad om naar uit te kijken!!! Hihi
Francis<3 schreef:De test van de action is toch gevoeliger dan de CB? Misschien nog even wachten en over een paar dagen nog eens met de CB doen. Want als er genoeg hormonen zijn voor de action test kan het zo zijn dat het te weinig is voor de CB. Wil je geen valse hoop geven maar zolang je niet ongesteld bent geworden is het mogelijk. Succes!
Nita schreef:Inderdaad Ladyb. Had gehoopt dat die testen mij iets meer duidelijkheid hadden kunnen geven. Is ook pas de eerste ronde dat ik die gebruik en deze ronde gaat al lekker afwijkend....
We klussen gewoon door, ook niet erg.
beyou schreef:Daan87 als je echt vorige week je eisprong hebt gevoeldHeb niet echt een eisprong gevoeld, maar de ovutest was vorig weekend heel duidelijk. Alle dagen ervoor en erna eigenlijk helemaal wit. Dus ga er eigenlijk vanuit dat mijn ei eigenlijk vorig weekend was.
Zal het kunnen dat innesteling is, wie weet.
Dan zal je over een week kunnen testen.
Daan87 schreef:Heb niet echt een eisprong gevoeld, maar de ovutest was vorig weekend heel duidelijk. Alle dagen ervoor en erna eigenlijk helemaal wit. Dus ga er eigenlijk vanuit dat mijn ei eigenlijk vorig weekend was.
Sapphire schreef:Iedere maand neem ik het me voor, maar iedere maand weer kan ik het niet los laten. Logisch toch?
Ik heb wel het gevoel dat ik er beter mee om ga dan eerdere maanden. Ik weet wat ik kan verwachten.
Toch begin ik nu iedere dag met een gezonde dosis zenuwen. Net als de dag voor m'n trouwerij. Deze maand is makkelijker door de leuke dingen die ik heb gepland deze maand. De dagen mogen dus voorbij gaan want niet alleen tel ik af naar m'n NOD maar eerder naar de concerten en het weekend weg, het vrijgezellen feest van een vriendin en de trouwerij.
Je gaat nadenken en dagdromen in die 2 weken. Als dat moment eindelijk daar is. Hoe reageer ik, hoe reageert hij? Vertel ik het al aan onze ouders of wacht ik daarmee? Kan ik dat geheim houden? Zal alles goed gaan?
Maar goed nog 9 dagen. Ik blijf aftellen tuurlijk maar ik tel af naar meerdere dingen. Ook de kleine deugden. Zoals m'n jurk voor de trouwerij van m'n vriendin die ook over 9 dagen binnenkomt 😊 (die ik heb gekocht met de gedachte dat die ook leuk en ideaal is voor een zwangere buik ;))
Sorry voor de lap tekst. Gewoon wat gedachtes midden in de nacht