Lieke schreef:Ach als het goed bevalt en je verdiend er geld mee dan is het toch goed? Zal ik iets stoms zeggen, mijn zwager en schoonzus zijn is november ouders geworden en logisch genoeg gaat t bij mijn schoonouders over niets anders dan dat mannetje en ook bij hun zelf natuurlijk. En regelmatig ben ik echt jaloers, omdat ik dat ook wil en dan ga ik me ook aan al die gesprekken over dat mannetje irriteren. Eigenlijk heel egoïstisch van mij maar toch voelt het zo.
Maar dat is toch helemaal niet zo gek dat je dat zo voelt?
Je wil zelf heel erg graag een kindje van jezelf, en hoe leuk je neefje ook is, het is niet jouw kindje.
Sowieso is het zo, en dat klinkt heel lullig, maar het is naar mijn ervaring waar, er is maar een eerste kleinkind.
Mijn oudste is echt het lievelingetje van mijn ouders, mijn derde kindje, echt een beminnelijk meisje en heel erg slim, is in haar bijna vier jaren een (1!!!) keer te logeren geweest bij mijn ouders.
En niet omdat dat bij mijn ouders vandaan kwam, maar omdat ze zelf vroeg waarom ze nooit bij oma en opa mocht blijven logeren.
Zolang je het niet hardop zegt, want dan ben jij de jaloerse heks, en je neefje er niets van merkt mag jij je best zo voelen hoor, ik snap best dat je je zo voelt.