anna1987 schreef:zo even een flink stuk bij moeten lezen!
Komende zaterdag mag ik officieel gaan testen...zijn er nog hier die mee doen?
Spannend Anna! Volgens mij zijn er niet meer testers..of wel? Ik duim voor je!
Sapphire schreef:Dames wat zeggen we hiervan?:
Als dit klopt is m'n ei 3 dagen eerder(!) dan ik had gedacht
myka27 schreef:De 2e was idd wel vrij donker
Maar lh schommelt veel, dus kan best dat hij morgen weer donkerder is
Lekker knuffelen 😉 en doortesten!!
LadyB schreef:Ooo voor jou dus ook spannend sophie wel fijn dat al het "oude" HCG uit je lichaam is. Nu weet je in elk geval zeker dat je test reëel is.p! Ik duim voor je 😊
Zelf moet ik nog wat langer wachten.. Volgend weekend kan ik testen..
April schreef:Het is hier al eens neer gezet maar weet iemand een app waar je je
cyclus enz bij kan houden ????
April schreef:Het is hier al eens neer gezet maar weet iemand een app waar je je
Daveigh schreef:Net terug van m'n nagelstyliste.
Heb als hele stille hint roze en blauw genomen :D
Daveigh;1388516 schreef:
Net terug van m'n nagelstyliste.
Heb als hele stille hint roze en blauw genomen :D
LadyB schreef:Waarom schat je de kans klein in althea ??
anoniem90 schreef:hoi dames, vandaag twee weken na mijn eisprong .. Mijn nicht geeft stiekem testen voor mij gekochtm.. Ik dacht ahh dan heb ik ze in huis joh! Maar eigenlijk kon ik de verleiding niet weerstaan...
Net getest. En ik zie gewoon een streep. Nu wil ik hem heel graag delen maar hoe? Het is geen eens een tuurstreepje...
Anoniem90 schreef:Hoi dames, vandaag twee weken na mijn eisprong .. mijn nicht geeft stiekem testen voor mij gekochtm.. Ik dacht Ahh dan heb ik ze in huis joh! Maar eigenlijk kon ik de verleiding niet weerstaan...
Net getest. En ik zie gewoon een streep. Nu wil ik hem heel graag delen maar hoe? Het is geen eens een tuurstreepje...
Anoniem90 schreef:Hoi dames, vandaag twee weken na mijn eisprong .. mijn nicht geeft stiekem testen voor mij gekochtm.. Ik dacht Ahh dan heb ik ze in huis joh! Maar eigenlijk kon ik de verleiding niet weerstaan...Gefeliciteerd, wat een mooi nieuws, dat is zeker een streep! Geniet ervan meid!
Smarlicia schreef:Peusje gelukkig wel. nu word het volgende week donderdag.
Kunnen we weer de stres in want hier kan ik echt niet over. vind het zo zielig
beyou schreef:sandra het schijnt te kunnen geen positieve ovu testen en toch eisprong, amar das wat gelezen heb.
geen ervaring met die testen dus kan het zelf niet bevestigen.
Sandra schreef:Dankje...hoop dat je gelijk hebt. Word nog niet veel wijzer van m'n testjes... ben 5 april begonnen, toen heeeel licht streepje. 6 April iets donkerder (maar nog steeds licht), rest net zo licht als 5 april... of ik heb 'm rond 6 april gehad, maar lijkt me wel vroeg (verwachtte 'm vandaag) en meende gisteren ook iets te voelen wat op een eisprong leek, maarja hoe voelt dat ..:confused:
voske schreef:?....
Want ook op Texel denken sommige kinderen dat melk uit de Jumbo komt :mrgreen:
Daveigh schreef:
Sapp klussen, klussen, klussennnn :D
Sapphire schreef:Ik ben t nog niet tegen gekomen Sandra, geen knaltest maar wel een ovulatie.
Ik heb iedere keer wel 1 knaltest. Het klopt zoals je zegt geen of een licht streepje is nog geen piek. Of je LH waarde is van nature laag, maar dat weet je pas als de streepjes weer lichter worden.
Denk dat ik m'n piek morgen heb en zaterdag m'n ei, dat hoop ik tenminste
Sandra schreef:Als jij een knaltest hebt, wil je die dan posten?
Sapphire schreef:Dit was m'n test van vorige cyclus
Dit waten gevoelige testen. Gebruik nu normalen dus mss is het daarom ook anders deze maand
Sandra schreef:Ohja, duidelijk 😊 dankjewel!
Heb ook even gegoogled en schijnt best vaak voor te komen dat mensen hun LH-piek niet kunnen vinden. Buiten dat mijn ei misschien nog niet is geweest, kan het ook zijn dat je maar een korte LH-piek hebt van misschien maar een paar uur. Met testen kun je 'm dan missen terwijl je 'm wel hebt. Om dat te voorkomen zou ik 2x op een dag kunnen testen... maar ik wacht het nog lekker even af. Misschien komt ie nog. Ik word wel iedere maand rond NOD ongesteld dus ga er van uit dat ik wel gewoon een eisprong heb... :)
Sapphire schreef:Dan rond je verwachte ei om de dag klussen? Vergroot je kansen als je je ei niet kan vinden
Sophie schreef:Ha dames,
Wat een geklets weer allemaal 😉 Het was even stil hier, maar had zelf ook weinig nieuws. Heb wel braaf mee gelezen!
Anoniniem gefeliciteerd!!!! Ik hoop dat we dit tempo vasthouden met zijn allen 😉 Een fijne zwangerschap meid!
Voske wat leuk, vrijwilligerswerk voor de kinderboederij 😊 Als mijn man en ik ooit de loterij winnen beginnen we ook een opvang-kinderboerderij gaan beginnen (of een bestaande opkopen :P)
Smarlicia wat vervelend dat je toch niet terecht kon vandaag! Hoop dat je snel weer terecht kunt.
Verder veel onzekerheid met de ovulatietesten las ik.. Ik heb mijn ei ook niet gevonden ermee... Alleen maar meer onzekerheid dus. Vandaag alweer dag 31 van de cyclus, zaterdag maar eens een test er tegenaan gooien 😊 En mijn temperatuur was even mooi regelmatig met dipjes, maar de laatste dagen schiet het redelijk omhoog en omlaag, dus daar ook geen houvast helaas! Dus geduld maar weer...
anna1987 schreef:Best een grote groep hier zo te zien Sapphire...
Morgen is het zo ver 😊
Vraag me wel 1 ding af met testen...
Ik moet altijd stipt half 5 's ochtends ook naar de wc... ga dan wel altijd terug naar bed en kom er rond 8uur uit...
ik het beter om, om half 5 te testen...of gewoon 8uur? hiih
x
anna1987 schreef:de foto voegt hij helaas niet toe...
maar denk dat morgen vroeg testen geen verschil maakt? ga het wel doen denk ik...haha gewoon omdat het kan