Sapphire schreef:Met ovulatie testen meet je je LH piek. Dit wordt op je test aangegeven met een net zo donker of donkerder streepje dan de controle streep. Dit betekend NIET dat je eisprong er al is. Als het streepje donkerder is dan de controle streep betekend dit dat je eisprong binnen 1 a 2 dagen zal plaatsvinden, dus je bent dan nog niet te laat.
Je kan die dag dan al klussen of de dag na je positieve ovu test, want sperma overleeft zeker 2 dagen in het vrouwen lichaam
Dankjewel Sapphire, ik hoop dat ik ook wat duidelijkheid krijg met mijn ovutesten. Vandaag derde dag, maar nauwelijks een streepje zichtbaar (net zo licht als op de eerste dag), maar er kwam maar heeeel weinig urine (sorry ;)) en was daarvoor op het werk heel vaak al naar de wc geweest... en deed de test nu om 15:00 ipv 12:00 dus zal wel een combinatie van dat alles zijn.. Morgen weer een dag.
Smarlicia, het is niet de bedoeling om je weg te jagen hoor, het is jammer dat je het idee hebt dat je hier geen dingen kunt delen, maar ik deel wel een beetje de mening van Voske en Myka. Je lijkt vaak erg zwaar te tillen aan dingen die er (nog) helemaal niet toe doen... je loopt erg op de zaken vooruit en bent dan direct van slag. Dat wij er dan wat van zeggen is om je weer even met beide benen op de grond te zetten. Net als dat je na 2 rondes aan PCOS denkt of nu dit over het krijgen van 2 of 3 kinderen... Misschien moet je je eerst eens focussen op het krijgen van een eerste kindje als dat al mag lukken... Ook zonde van je relatie om nu al daarover te mokken terwijl jullie nog niet eens weten hoe het is om voor 1 kindje te zorgen.
Hoop heus wel dat je hier blijft lezen en schrijven want ik gun jou ook een kindje, maar misschien moet je wat realistischer zijn en eens zien waar anderen doorheen gaan.
Ik was ook echt even erg verdrietig dat het de vorige ronde weer niet raak is, maar als ik dan lees hoelang sommige andere stellen al bezig zijn besef ik dat ik echt (nog) niets te klagen heb.