SapphireOud lidBerichten: 500Lid sinds: 3 januari 2014
Zo het is rustig ;p volgende week begint de klus periode weer voor mij. Heb goede moed deze maand 😊
Eavie schreef:Niet heel veel geklets vandaag inderdaad 😊 Iedereen druk?
Ben heel benieuwd naar April haar bruiloft verhaal!
En zelf hou ik me ook een beetje afzijdig van 't forum, lees wel mee, maar heb even niet heel veel zin/tijd om te reageren. M'n temperatuur is nog steeds niet omhoog, dus nog steeds geen ei... Wordt zo al een cyclus van in ieder geval 36 dagen, en ben er niet zo blij mee :(
Daveigh schreef:Kom je bij je oma op visite.Haha het straalt van je af
Zegt ze ineens uit het niets: Goh.. Hoe lang ben je al over tijd?
Daar gaat het geheim :mrgreen:
Peusje schreef:Goedemorgen!
Ik ben niet zo'n tiep wat voor ieder wissewasje gaat op google gaat zoeken, zeker niet wanneer je iets lichamelijks 'mankeert' omdat ieder mens nu eenmaal anders is en je jezelf soms iets ergs toebedeeld terwijl je een simpel verkoudheidje hebt.
Maar vanmorgen toch eens gezocht op 'bloedverlies na seks' omdat sommige van jullie daar soms last van hebben, schrik nou niet meteen! Maar ik zou toch even contact opnemen met je huisarts, zeker wanneer dit vaker voorkomt. Er zijn namelijk een aantal minder prettige oorzaken voor. Nogmaals dit hoeft bij jullie niet zo te zijn, maar wilde jullie het toch laten weten!
april geniet van je mooie dag!!!
Sandra schreef:Lief dat je mee denkt Peusje! Ik maak me eigenlijk niet zo'n zorgen... ik heb bloedverlies altijd alleen de eerste keer dat ik weer seks heb gehad na mijn menstruatie. Dat bloedverlies houdt dan een dag aan en dan is 't weg. Misschien hoort het wel niet zo, maar denk echt dat het dan nog wat oud bloed is wat met de seks is vrij gekomen. Heb dit trouwens alleen sinds ik ben gestopt met de pil.
Smarlicia, nette cyclus hoor. Allemaal zorgen om niets dus! Op naar de volgende ronde.
Hier rustig, zal vandaag beginnen met ovutesten, verwacht rond de 10e mijn eisprong. Aan de klus dus!
Jij ook veel klusplezier Sapphire 😉
April is vast aan het bijkomen van haar mooie dag (en huwelijksnacht ;)) Hoop dat je een prachtdag hebt gehad!
Peusje schreef:Ik zou er van bAlen als mij zoiets zou gebeuren........pfff typen op een Ipad is ook niet alles
LadyB schreef:Pffff ik had echt een te drukke dag.. Maar heb alles gelezen hoor..
Hier is alles weer kalm, geen onverwachts bloed verlies of andere gekke dingen meer. Heerlijk!
Wil de 16e testen omdat ik hoop op een cyclus van 28 ipv 33 wat ik vorige maand had.
april ben ook benieuwd hoe je dag was!
Anoniem90 schreef:Hoi dames!Bedankt voor het duimen draaien! Ik had zojuist een knal positieve ovu test 😊
Ik lees lekker op me gemakje jullie berichten! Ik ben zelf niet zo'n kletser en heb ook nergens verstand van hahaha. Maar bij deze zou ik ook graag in het lijstje willen! Als dat mag?
Geen idee hoe het moet, maar mijn leeftijd is 23. Zit in mijn 3e ronde. En mijn nod is 11 april!
Succes dames die rond hun nod zitten!
Mijn duimen draaien voor positieve testen!!
Bach86 schreef:Daveigh voelt idd wel lekker ja 😊
Pff vervelend van dat bruin verlies dan ga je idd meteen van alles denken...
Niet doen!! Hoeft niets te betekenen!
Gewoon ff in de gaten houden.
Hoe voel je je verders?
Las ergens geloof ik dat je oma meteen aan je vroeg hoelang je al over tijd bent..haha.
Dat ken ik, mijn oma wist het al voordat wij iets verteld hadden.
Ja die oma's ;)
Daveigh schreef:Haha mijn oma is mijn heldin 😃
Weet dat het niets hoeft te zijn, maar kan het nergens mee vergelijken snap je.
Krampen zijn nu overigens weg. Waarschijnlijk is het t rekken en strekken van mn baarmoeder. Voel me verder gelukkig goed. Al kan ik wel een olifant op :mrgreen:
Sapphire schreef:Ik heb mezelf vanavond verwend met een heerlijke warme douche, gezichtsmasker en bodylotion. Daarna lekker m'n nageltjes gelakt. Morgen ff werken en maandag naar de dierentuin! Daar ga ik fotograferen! En daar heb ik heel erg zin in!!! Oh en maandag ook eindelijk beginnen met ovutesten
Daveigh schreef:Hii Bach !! Moet goed voelen, op de relaxbank 😉
Smarlicia dat is raar.. Wat beyou zegt, misschien zet het toch nog door.
Hier al de hele dag bruin verlies en krampjes in mn baarmoeder.
*zucht* mn hoofd draait alweer overuren :(
voske schreef:Zolang het niet helder wordt en geen maandverband vol is binnen twee uur geloof ik hoef je je geen zorgen te maken lieverd, een beetje bloedverlies is heel normaal.
Daveigh schreef:Nee gewoon roestkleurig. Al met al 5 dikke druppels over de hele dag.
En zonder stolsels Bach. Maar die krampen maakten het eng.
Daveigh schreef:Bedankt voske en Bach.
Jullie zijn schatjes :D
voske schreef:Goed zo Daveigh, en natuurlijk vragen we ons af hoe het met jullie gaat, je hoort echt helemaal bij ons cluppie hoor.
Sandra, ik heb duidelijk vollere borsten en ik denk toch echt dat mijn melkschijven aan het groeien zijn.
De trap ophollen zonder vasthouden is niet zo'n succes meer :mrgreen:
We gaan het meemaken, dinsdag maar even testen.l
Sapphire schreef:Nee Sandra heb ze al 2 rondes eerder gebruikt. Vind het heel fijn. Ik denk dat ik nog gekker en zenuwachtiger zou zijn als ik ze niet zou gebruiken
April schreef:Hier even snel ee berichtje van mij. We hebben een geweldige dag gahad 4 april
alles liep op rolletjes !!!! Alleen niemand weet dat ik al gestopt ben met de pil
alleen op 1 of andere manier verwacht iedereen toch dat we kinderen willen aan de kaarten
te zien die qe hebben gehad.
en uiteraard (toch wel helaas ) ben ik donderdag middag ongi geworden
waarschijnlijk de stres van de bruiloft dus bereken me cyclus gewoon op 28 dagen.
heb alles een beetje bij gelezen alleen ga niey op alles reageren SORRY !!!!
Wil iemand mij op het lijstje aanpassen er mag nu bijgezet worden dat dit mij eerste ronden
is en me NOD verwacht ik 1 mei.
ik hou me nog wel ff rustig tot dinsdag we zitten onverwachts in centerparks !!!!
Gekregen voor de bruiloft !!!!
Sandra schreef:Ja, dit is voor mij de eerste ronde dat ik ze gebruik. Was bang dat ik er nog meer mee bezig zou zijn, als ik aan de ovulatietesten zou beginnen maar dat valt reuze mee, geeft juist wat meer duidelijkheid (hoop ik, tenzij ik m'n ei niet spot natuurlijk ;)) Vandaag was de 2e dag, gister een bijna onzichtbaar streepje, vandaag ook heeel licht streepje maar iets duidelijker. Hoe weet je wanneer hij op z'n donkerst is? Wordt het lijntje bij een echt positieve test altijd net zo donker als de controlestreep? Of kan het ook zijn dat je streepje 'redelijk' duidelijk is maar daarna toch weer lichter wordt? Want dan kun je 'm missen toch?Bij mij was het streepje gisteren een stuk donkerer dan de controlestreep, de dag daarvoor en vandaag juist veel lichter. Dit is voor mij ook de eerste maand dat ik ovutesten gebruik, maar het geeft mij ook wat rust. Mijn cyclus is niet helemaal regelmatig, maar nu weet ik tenminste wel wanneer ik mijn ei kan verwachten. En ook wanneer ik het beste kan klussen 😂
Voske, ben heeeel benieuwd! Heb hele goede hoop voor jou
Fotoshoot was heel leuk om te doen! Kom uit een gezin van 9 (7 kinderen) dus was een zooitje ongeregeld, maar heel gezellig!
Nu even koken en vanavond filmpje met m'n mannetje.
Fijne avond!
Daan87 schreef:Bij mij was het streepje gisteren een stuk donkerer dan de controlestreep, de dag daarvoor en vandaag juist veel lichter. Dit is voor mij ook de eerste maand dat ik ovutesten gebruik, maar het geeft mij ook wat rust. Mijn cyclus is niet helemaal regelmatig, maar nu weet ik tenminste wel wanneer ik mijn ei kan verwachten. En ook wanneer ik het beste kan klussen :lol:
Sandra schreef:Aha, hoop dat het bij mij ook zo duidelijk zichtbaar is wanneer mijn ei is. 😊 Jij dus net je ei gehad? Dan gaan de lange 2 weken wachten nu in... succes ;)Ja dat wachten he, haha. Gelukkig veel leuke dingen gepland, dus hoop dat ze voorbij vliegen. Hoop dat jij er ook veel duidelijkheid doorkrijgt, ik vond het heel fijn!
Sandra schreef:Hoe weet je wanneer hij op z'n donkerst is? Wordt het lijntje bij een echt positieve test altijd net zo donker als de controlestreep? Of kan het ook zijn dat je streepje 'redelijk' duidelijk is maar daarna toch weer lichter wordt? Want dan kun je 'm missen toch?
beyou schreef:voske jammer zeg, wel echt nu dus ongi geworden?! dan misschien raak en toch mis?
smarlicia 2 of 3 als je al een beeld had gemaakt van 3 kids is moeilijk om het om te zetten.
maar goed wie weet draait hij nog later wel bij?! misschien krijg je wel nummer 2 als tweeling dan heb je er 3 😊
maar wel lastig als je nog niet het zelfde denkt.
Smarlicia schreef:voske ik snap je reactie
Maar de teleurstelling is erg erg erg groot.
Ik wil van af kleins af aan al mama worden met 3 kids.
En als je dan dit hoort knalt dat er mega hard in.
Want de wens is GROOT....
voske schreef:Nou meiden, schrijf mij maar op voor de volgende ronde :mrgreen:
Heeeeeel licht positief getest maar een uur later toch aan het bloeden geslagen.
Jammer maar helaas en op naar poging twee.
Peusje schreef:Jammer Vosek, maar wat fijn dat je er zo nuchter mee om lijkt te kunnen gaan! Daarin ben je een voorbeeld:) ik probeer er ook steeds makkelijker mee om te gaan, meer en meer een houding van: leuk (en zeer gewenst) als het lukt. Maar er zijn heel veel andere dingen die het leven ook heel erg de moeite waard maken.
Lieve85 schreef:*breekt in*
Smarlica, ik snap dat je nu teleurgesteld bent. Maar je weet niet wat de toekomst gaat brengen. Misschien draait je vriend wel bij.. En wat Voske al zegt, zou me nu eerst bezig houden met het beginnen van één kindje en hopen dat dat allemaal goed gaat en mag lukken. Het krijgen van n kindje is en blijft een groot wonder! Tuurlijk mag je een wensen hebben en hoop echt dat dat voor je uit mag komen. Maar het is helaas niet altijd zo vanzelfsprekend en dan moet je genieten van de dingen die je wel hebt.
*breekt weer uit*
Peusje schreef:Jammer Vosek, maar wat fijn dat je er zo nuchter mee om lijkt te kunnen gaan! Daarin ben je een voorbeeld:) ik probeer er ook steeds makkelijker mee om te gaan, meer en meer een houding van: leuk (en zeer gewenst) als het lukt. Maar er zijn heel veel andere dingen die het leven ook heel erg de moeite waard maken.
myka27 schreef:Hier ben ik het helemaal mee eens!!!
Ik wil ook heel graag...
En heb ook mijn wensen, maar soms wordt ik erg verdrietig van de dingen die jij plaatst Smar
Sorry maar moest het even kwijt....
myka27 schreef:Hier ben ik het helemaal mee eens!!!
Ik wil ook heel graag...
En heb ook mijn wensen, maar soms wordt ik erg verdrietig van de dingen die jij plaatst Smar
Sorry maar moest het even kwijt....
voske schreef:Ik vind het wel jammer dat het deze ronde niet gelukt is hoor, maar ik kan er nu eenmaal niets aan veranderen dus ik kan wel heel erg verdrietig in een hoekje depressief gaan zitten wezen maar daar schiet niemand wat mee op, ik al helemaal niet.
Ik hoop wel dat de misselijkheid nu snel ophoudt trouwens, want gewoon misselijk zijn van een zwangerschap vind ik al ene verschrikking, maar nu helemaal :lol:
Smarlicia schreef:Volgens mij is het de bedoeling dat je dingen mag delen op een forum.
Ik voel me wel een beetje aangevallen.
Jammer...
voske schreef:Myka, lieve schat, wat moet het soms verschrikkelijk moeilijk voor je zijn om hier mee te lezen na al die tijd dat jullie al bezig zijn om een wondertje van jullie tweetjes in jullie armen te sluiten.
Het spijt me, en dat meen ik oprecht, want ook ik hou veel te weinig rekening met al het verdriet dat jullie al gehad moeten hebben.
Weet dat je hier altijd een plekje hebt waar je jezelf mag zijn, ook als je verdrietig of boos bent.
Smarlicia schreef:Per direct stap ik van dit forum.(Jammer ik had graag dingen willen delen....)
Ik wens iedereen veel succes met zwanger worden.
Smarlicia schreef:Per direct stap ik van dit forum.(Jammer ik had graag dingen willen delen....)