LadyB schreef:Haha daveigh ik zie hem vanzelf wel aan spoelen hier de potvis 😂 geintje zal wel mee vallen toch?!
Meiden ik snap t niet.. Begin van de maand geklust en toen had ik wat oud bloed verlies, waarschijnlijk nog niet helemaal me ongi over... Terwijl ik al 1,5 dag geen verlies of spotting meer had..
Maar nu ben ik rond me ei sprong (als me cyclus rond de 28/30 dagen is)... Heb gisteren avond geklust en nu weer bij 't afvegen bloed.. Wat kan het nou zijn?? In de tussen tijd helemaal niks geen spotting of roze afveeg of iets gehad..
Ik snap t niet :-(
Ik heb het ook! Ook niet eerder zo meegemaakt, heel raar. Normaal wel 's dat ik 1 dag van m'n ongi af ben en dan nog weer eens een dag bloed. Inmiddels 5 dagen van mijn ongi af, gisteravond geklust en vandaag bloedverlies de halve dag (mindert nu weer wat). Bizar... zal een vaatje zijn geweest ofzo denk ik. Maar wel verwarrend!
April, wat balen van je test! Dan blijft het nog even spannend... maar voor eerst: een heeeele fijne en mooie dag morgen! Geniet ervan! Ging mijn mannetje maar eens op de knieën haha, ben jaloers! 😉
Voske, vind je die sinaasappelpers altijd al stinken of heb je er ineeeens last van?! 😉 Volgens mij ben je hartstikke zwanger OF je lichaam houdt je hartstikke voor de gek! Ben zo benieuwd!
Charissa, heb jij al getest?