Anna wist niet dat je zo iets zal kunnen voelen dat je zwanger bent of niet, vrijdag testen?
En de bloedtestwn niet meer boven water gekomen, dat zomaar verdwijnt.
Nu hopelijk gaat het goed.
beyouOud lidBerichten: 381Lid sinds: 11 maart 2014
adniL schreef:Spannend Anna!
Myka succes morgen!
anna1987 schreef:Wow! Vandaag weer bij de huisarts geweest... nu uitgebreid inwendig onderzoek gehad.
Als hij uitgaat van dat onderzoek zegt hij volmondig Ja! je bent zwanger...
Wel nog bloed moeten prikken daarvan krijg ik vrijdag de uitslag.
Zooo spannend!
Durf er niet op te hopen... maar kijk er wel naar uit hihi xx
Linnie85 schreef:Hee meiden.. hier even een berichtje van mij..
Hoop dat alles goed gaat met iedereen! Het lijstje met 'zwanger' is weer aangevuld zie ik.. leuk meiden, gefeliciteerd!!!
Voor de rest hoop ik uiteraard dat het snel raak is!!!
Ik heb vorige week de eerste echo gehad... wat een fantastisch moment! Een kloppend hartje en het zag er allemaal goed uit!
17 november uitgerekend..
Fijne avond meiden! X
anna1987 schreef:Vandaag is het D-day....Pfff spannend anna, ik ga heel hard voor je duimen!
zo ontzettend spannend!
Ik ga is kijken wanneer ik ga bellen...wil ook niet gelijk om 8 uur aan de telefoon hangen haha.
Vriendje lief is vandaag wel gewoon werken....maar vroeg wel of ik hem alsjeblieft wilde bellen met de uitslag.... wel jammer dat hij het zo wilt... maar het is niet anders hihi.
Sandra schreef:Hallo meiden, even er 3 dagen tussenuit geweest, naar Zeeland.Gefeliciteerd Sandra!
Gisteravond na heerlijk te hebben gedineerd over het strand gewandeld op blote voetjes met mijn vriend die ik nu eindelijk mijn 'aanstaande' of verloofde mag noemen, want jawel, hij ging op z'n knieën! Erg blij en nog een beetje in de wolken!
Verder duim ik hard voor Anna, maar ook voor Myka en Charissa en natuurlijk alle andere meiden!
Nieuwe NOD is 2 juni (ronde 7).
anna1987 schreef:Toch niet kunnen wachten...dus net gebeld....hadden ze de uitslagen nog niet binnen...
ze gaan ze nu opvragen...dus om half 12 terug bellen....pff
anna1987 schreef:heej meiden,
nou eindelijk zekerheid in alle onzekerheid...
ben vanacht ontzettend ongesteld geworden...echt niet normaal.... incl alle ongemakken 😞 zo erg heb ik het echt nog nooit gehad! maar ja het is er wel... dus eindelijk geen onzekerheid meer! en gewoon op naar ronde 2 😊
Smarlicia hoop dat je gevoel klopt!
juffie schreef:Ha meiden,
Hoe is het met iedereen?
Ik heb net weer getest en was negatief..
Zit nu al op 36 dagen ipv 29..
Word gek van die onzekerheid !
Sandra schreef:Anna, ik heb afgelopen ronde voor het eerst ovulatietesten gebruikt en het is mij goed bevallen. Het is fijn om te weten wanneer mijn ei is ipv op de gok te klussen. Ik denk dat ik alle voorgaande rondes er misschien net naast heb gezeten, dus ik ben een groot voorstander! Verplicht klussen is wel een beetje zo, maar klussen vind ik toch wel leuk of het nu 'verplicht' is of niet. 😉
Daarbij 'moest' ik voor het gebruik van de ovutesten ook 'verplicht' klussen op de dag dat ik dacht ongeveer mijn eisprong te hebben. Het heeft mij wat dat betreft juist wat meer rust, inzicht en duidelijkheid gegeven.
Echter heb ik ze pas 1x gebruikt, misschien als ik ze langer gebruik en het is steeds niet raak zal de lol er ook wel weer snel van van af zijn.
Ik begrijp Sapphire wat dat betreft ook heel goed!
Ik ben ermee begonnen onder het mom van 'baat het niet dan schaadt het niet' en het bevalt mij goed.
Succes!
Charissa schreef:k heb zo het gevoel dat het deze maand niet raak is.
anna1987 schreef:Ik klus gewoon nog even in het wilde weg denk ik..
Wat dat betreft hadden we ook zoiets van...als ik rond het eind van de zomer zwanger raak is het perfect, maar ervoor is ook geen probleem haha... maar je hebt het niet in de hand.
Als ik tegen september nog niet zwanger ben kan ik altijd nog ovu testen gaan gebruiken....
Nog 2 dagen en dan van mn ongi af.... gelukkig! drama is het 😉 vind het verschrikkelijk hihi
Sandra schreef:Groot gelijk heb je hoor, ovutesten kun je altijd nog proberen!
Fijn dat je bijna van je ongi af bent! 😉
Charissa, ik hoopmdat je gevoel niet gelijk heeft!
Mendy, hoe was je weekendje weg? Ik hoop dat het klussen voldoende is geweest! We zullen het zien over 2 weken. 😊
Ik merk overigens ook niets van mijn ei hoor! Ik voel niets en ook geen vruchtbaar slijm.
Gelukkig wel mijn ei kunnen vinden met ovutesten.
Veel plezier met klussen en succes met wachten!
Mendy schreef:het weekendje weg was heerlijk.
hadden een super luxe kamer met jacuzzi enz, ach nu 2 keer geklust in vruchtbare dagen van me app, vanavond nog is en dan wachten we gewoon af.
ovu testen ga ik de volgende ronde ook niet meer gebruiken, ga gewoon genieten van deze spannende tijd, en klussen wanneer ik zin heb. met 2 keer in de week kan je ook zwanger raken.
ben dat moeten een beetje zat!!!
meer meiden hier ervaring mee??
ik bedoel lukt het deze maand niet dan maar de volgende!! 😉 vind het allemaal veel te spannend !!!!
LadyB schreef:Succes allemaal op het wachtbankje!
Ik zit nu in mijn vruchtbare periode, dus klussen!!:-D
Francis wij hebben dezelfde NOD! Spannend hè ik heb alleen een langere cyclus..
Mendy schreef:ja idd!!
ik had in mijn 2de ronde toen een doosje gekocht bij de action, en toen ik er 1 deed was testlijn nog donkerder dan controle strook!! dus was gelijk bingo!!!
ik dacht toen echt wow!!! dit ga ik vaker doen, maar deze ronde dus helemaal in de soep gelopen dat ik nu gewoon op me cyclus ga vertrouwen, die is redelijk stabiel. 30-32-33
dus als ik dan tussen dag 15/20 van me cyclus gewoon klus zit ik altijd goed!!! en anders maar niet hoor!!! het komt vanzelf wel 😉
ik zie trouwens je handtekening!! gefeliciteerd ;|) hoe heeft ie het gedaan?? hihi en al plannen voor wanneer enz ?
Charissa schreef:Achja tis meer omdat het hiervoor ook al niet zo was. heb wel gemeenschap gehad op en rond me eisprong maar goed gewoon afwachten
Francis<3 schreef:Vandaag is mijn eisprong....maar nu wil mijn man niet vrijen. Gisteren wel. Toch een domper. Voelde hem net duidelijk maar ja...
Francis<3 schreef:Op naar de volgende rond. Beschouw deze als verloren. Eerst zeggen dat ie zo graag een baby wil en dat het deze maand zo graag wil dat het lukt. Maar dan niet op de dag willen vrijen... Sorry
Francis<3 schreef:Op naar de volgende rond. Beschouw deze als verloren. Eerst zeggen dat ie zo graag een baby wil en dat het deze maand zo graag wil dat het lukt. Maar dan niet op de dag willen vrijen... Sorry
LadyB schreef:Kop op Francis wat Daveigh zegt het hoeft geen verloren ronde te zijn! Positief blijven meid!
We lopen gelijk maar voor ons wordt het vanavond ook geen klus zijn allebei erg moe.. Morgen weer een dag en misschien was het eergisteren of gisteren wel genoeg.. En ik voel me ei niet dus heb misschien iets makkelijker praten?..
You never know !
anna1987 schreef:
Naam
Ronde
Leeftijd
Kindje
NOD
Anna1987
1
26 jaar
1e
30-05 / 18-06
Sandra
7
24 jaar
1e
02-06
Sapphire
6
27 jaar
1e
25-04
April
1
24 jaar
1e
01-05
Smarlicia
3
22 jaar
1e
11-05
Voske
2
33 jaar
4e
05-05
Sophie
7(2e na MK)
30 jaar
1e
06-05
Althea
2
23 jaar
1e
12-05
Myka27*
9e ronde clomid
29 jaar
2e
16-05
Mendy
4
27 jaar
1e
18-05
LadyB
3
23 jaar
1e
21-05
Francis<3
3
27 jaar
1e
21-05
Lieke
3
26 jaar
1e
22/05/05-06
Eavie
2
27 jaar
2e
23-05
Nita
4
29 jaar
1e
25-05
Daan87
4
26 jaar
1e
28-05
Juffie
2
23 jaar
1e
na
Alex
3
24 jaar
1e
na
Evab
1
1e
na
Aske
11
1e
na
Zwanger
Naam
Kindje
Positieve test
Uitgerekend
Linnie85
1e
Ann26
1e
Stewardessje
1e
Daveigh
1e
02-12-2014
Beyou
5e
08-12-2014
Anoniem90
1e
Bach
1e
Marijke86
1e
Smarlica, aangepast. Krijg je alleen niet op de juiste plek op de tablet. x
juffie schreef:Positief blijven is indd heel belangrijk!
Zelf zit ik nu ondertussen op 38 dagen ipv 29. Zondag laatste test gedaan..
Wachten duurt lang..
juffie schreef:Positief blijven is indd heel belangrijk!Juffie, wat vervelend die onzekerheid zeg. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Bij mij worden de cyclussen ook steeds wat langer en juist die extra dagen wachten maken je onzeker. Ik hoop dat je snel wat meer weet!
Zelf zit ik nu ondertussen op 38 dagen ipv 29. Zondag laatste test gedaan..
Wachten duurt lang..
Mendy schreef:Hoi meiden!!
Spannend daantje91. Ik duim wel voor je hoor.
Hier zaterdag en gister geklust, en vandaag mijn posi ovu test!
Dus hoop dat manlief zo ook nog wil klussen, en dan plof ik weer op het wachtbankje!!!
Klussen jullie ook altijd op de dag van je posi test? Of liever de dag erna?
Ik heb vanmorgen getest, en net nog een keer beide keren positief. Knallllerrrr....
Nu ook buikpijn, dus denk wel dat dit het moment is!!
En dan vind ik dat ik deze ronde weer goed benut hebt.
Ik lees vaak verhalen over dat de man het heerlijk vind om elke dag seks te hebben blabla
Maar de mijne wil dat echt niet elk avond hoor
2 keer per week is wel normaal hier !!
Slaap lekker