Hier blijven de zere onderbuik, krampen en af en toe een steek, aanhouden.
Het zal toch niet zo snel al raak zijn?
voskeOud lidBerichten: 431Lid sinds: 19 februari 2014
Mendy schreef:Alles kan dames.... Het kan zomaar raak zijn!!!
Staat geen tijd voor 😊
Ik zeg ook elke keer tegen mezelf van ik word ongi...
Maar deze ronde niet hoor 😊
Ik wil een zwangerschap voor me verjaardag!!! 😊 haha
Sapphire schreef:
NAAM
RONDE
LEEFTIJD
KINDJE
NOD
Sandra
5
23 jaar
1ste
22-3
EvaB
1
...
1ste
24-3
Daveigh
5
25 jaar
1ste
25-3
Beyou
1
27 jaar
5de
27-3
Nita
2
29 jaar
1ste
27-3
April
NA
24 jaar
1ste
29-3
Francis<3
1
27
1ste
30-3
Smarlicia
2
22 jaar
1ste
4-4
Aske
11
...
1ste
5-4
Eavie
1
27 jaar
2de
10-4
Voske
1
33 jaar
4de
10-4
Sophie
6 (1 na MK)
30 jaar
1ste
12-4
Bach86
2
27 jaar
1ste
14-4
Mendy
3
27 jaar
1ste
14-4
Daan87
3
26 jaar
1ste
15-4
LadyB
2
23 jaar
1ste
20-4
Sapphire
6
27 jaar
1ste
25-4
Alex
3
24 jaar
1ste
NA
myka27
7
(clomid
100mg)
29 jaar
2de
NA
Peusje
2
41 jaar
1ste
NA
ZWANGER
NAAM
KINDJE
GESLACHT
UITGEREKEND
Linnie85
1ste
Ann26
1ste
Stewardessje
1ste
Zo ff wat dingen aangepast. En natuurlijk een plaatsje voor Daveigh ingecalculeerd op het zwanger lijstje 😊 Ik hoop dat de zwangere dames hier nog wel eens langskomen om de rest van de gegevens aan te kunne vullen :)
beyou schreef:deze is op de 2 de trap naar me dochters slaapkamer/zolder
Eavie schreef:
En Saph,zo ja! Super bedankt weer voor het bijhouden van 't lijstje! Hoe voel je je nu?
beyou schreef:Daveigh lekker eigenwijs hahaha groot gelijk hoor!
Nou dan bij deze gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap toegewenst.
Laat me raden die glimlach komt niet zomaar van je gezicht 😊
Myka had je nu maar een normaal cyclus, dan had je iets
Waar je op kan bouwen, dit lijkt me niet niks!
Smarlicia dus toch ook een lekker bakje yogurt met appel
Gehad. En knutselen doe je ook, heb vanochtend nog ff bij action
Lintjes enzo gehaald om te decoreren.
Peusje lekker na een hotel!
Ik zit te wachten op ongi, komt die? Heb enne kant
Idee van wel.
Francis<3 schreef:myka veel sterkte
daveigh gefeliciteerd!
Dames, vraagje. Over 6 dagen is mijn NOD maar heb nu krampen in mijn buik en wat steken bij mijn baarmoedermond/vagina. Alsof ik heel ongesteld moet worden. Hebben jullie hier ooit last van gehad? Maak me een beetje zorgen..
voske schreef:Hier ook krampen en steken.
Het kunnen drie dingen zijn, je eisprong, de innesteling of toch zwanger?
Daveigh schreef:Het zou me niets verbazen hoor 😉
Bij jou was het toch een kwestie van de juiste windrichting :D??
voske schreef:Lol, nu wilde ik eigenlijk een opmerking over vliegen maken maar dat staat ook zo ongepast haha.
Ik ou t wel heeeeel erg snel vinden hoor, maar hier nu al twee dagen krampen en steken, ow en een zere onderrug.
Daveigh schreef:Haha! Ik hoop dat het een innesteling is, ik duim voor je :D
voske schreef:Zolang je maar niet voor me gaat ving... deed ik t bijna weer :mrgreen:
Sorry, ik heb een maffe aanval :mrgreen:
April schreef:Daveigh GEFELICITEERD !!!!
hier word ik gek alleen iets anders dan dit er vliegen al heel de dag
2 helikopters boven me huis door die o zo belangrijke mensen in den haag
alleen woon helemaal niet in de buurt van den haag maar bij dordrecht
grrrrrr!
Daveigh schreef:Thanks!
Oh nou dat moet echt irritant zijn!
Tja ze willen alles goed in de gaten houden hè.
Vond Obama die aankwam bij het museum in een kudde helicopters wel wat overdreven.
April schreef:Ik vind het inderdaad overdreven en schijnt heel de nacht door te gaan dus ben benieuwd hoelang het slapen word
Het anders maar gezellig maken met me ventje hahah
Daveigh schreef:Laserpennetje? Oh nee, dat mag niet 😉
Succes!
April schreef:haha kan het proberen heb er 1 in dr kast liggen om met de kat te
spelen.
voske schreef:Hier ook krampen en steken.
Het kunnen drie dingen zijn, je eisprong, de innesteling of toch zwanger?
Stewardessje schreef:Daveigh gefeliciteerd!!!!! Onwerkelijk he! Hihihi! Ik ben ook nog steeds bang iedere x als ik maar de toilet ga denk ik laat er ajb geen bloed zijn!
Dames ik heb een vraagje; ik heb af en toe last van buikpijn aan m'n onderbuik en af en toe wat krampen/steken bij m'n liezen. Heb er nu al een paar dagen last van...weet iemand wat dat is? Is het erg?
Liefs
LadyB schreef:Daveigh ik zou t zelfde hebben hoor haha stiekem toch testen haha! Top toch heerlijk voluit GEFELICITEERD!
Haha die voske ik ben benieuwd zou mij ook niks verbazen na al je verhalen als er al een mensje in je groeit 😛
Hier kan de vlag uit de ongi is afgelopen haha :lol:
Francis<3 schreef:Dan ga ik voor de tweede of derde optie! Liefst de 3e natuurlijk 😂
Ik hoop dat we samen straks kunnen zeggen dat we zwanger zijn. Wij allemaal natuurlijk!
beyou schreef:Stewardessje, bandenpijn misschien google maar eens.
En zo herkenbaar dat je bij toilet denkt tich geen bloed.
Kiekeboe schreef:Stewardessje, ik heb precies hetzelfde. Je hoeft je daar geen zorgen over te maken. Is inderdaad oprekken van spieren, banden en baarmoeder.
Ook mijn eerste dag van de laatste menstruatie was 21-2 dus we lopen zo goed als gelijk. ;-)
voske schreef:Ik ben te lui om het lijstje te zoeken, wanneer is jouw NOD?
Francis<3 schreef:Hoi Voske, mijn NOD is zondag de 30e.. Het zou dus goed kunnen dat gisteren of vandaag mijn innesteling was. Maar toch ben ik een beetje bang dat mijn lichaam me voor de gek houd. Wanneer was jou NOD?
beyou schreef:kon het niet laten ondanks denk dat elk moment ongi ga worden, een testje gedaan negatiev.
zal denk ik gauw ongi worden, waar ik wel het meeste van baal is dat die zo' n nasmaak in me mond heb gehad.
misschien toch weer medicijnen zo nu en dan nemen.
smarlicia voor wat gebruik jij eigenlijk medicijnen (dacht zo iets een tijdje geleden te lezen)
is sowieso een heel lijstje net iets meer dan 20 vrouwen.
ben benieuwd wie zich als volgende aan kan melden bij het lijstje zwanger.
eavie beterschap.
ik krijg zin in shoppen, heb al een lijstje van wat we ongeveer moeten hebben.hier is het lekker weer.
ga nog even knutselen en puzzeltje met me dochter doen.
groetjes
Sapphire schreef:
NAAM
RONDE
LEEFTIJD
KINDJE
NOD
EvaB
1
...
1ste
24-3
Beyou
1
27 jaar
5de
27-3
Nita
2
29 jaar
1ste
27-3
April
NA
24 jaar
1ste
29-3
Francis<3
1
27
1ste
30-3
Smarlicia
2
22 jaar
1ste
4-4
Aske
11
...
1ste
5-4
Eavie
1
27 jaar
2de
10-4
Voske
1
33 jaar
4de
10-4
Sophie
6 (1 na MK)
30 jaar
1ste
12-4
Bach86
2
27 jaar
1ste
14-4
Mendy
3
27 jaar
1ste
14-4
Daan87
3
26 jaar
1ste
15-4
LadyB
2
23 jaar
1ste
20-4
Sandra
6
23 jaar
1ste
24-4
Sapphire
6
27 jaar
1ste
25-4
Alex
3
24 jaar
1ste
NA
myka27
7
(clomid
100mg)
29 jaar
2de
NA
Peusje
2
41 jaar
1ste
NA
ZWANGER
NAAM
KINDJE
GESLACHT
UITGEREKEND
Linnie85
1ste
Ann26
1ste
Stewardessje
1ste
Daveigh
1ste
Smarlicia schreef:Ik heb weer eens een fijn ongemakje volgens mij is het weer raak voor een schimmelinfectie grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Sapphire schreef:Lieverd alleen omdat je iets heb gedronken zegt niet dat je daardoor niet zwanger bent hoor! De kans in de beste omstandigheden voor een bevruchting is maar 15 tot 20%
Het wordt aangeraden om niet de roken te drinken en dingen als cafeïne te vermeiden als je zwanger wilt worden omdat dat bevoordeling is voor je vruchtbaarheid. Maar daarvoor laat ik die 2 wijntjes in 3 maanden ofzo niet staan hoor.
Sommige meiden vermeiden eten zoals sushi en rood vlees na een mogelijke bevruchting omdat daar toximoplasme ofzo inzitten wat een bacterie is die een miskraam kan opwekken geloof ik.
Maar zoals Voske onze opperhoofd vertelde duurt er 6 weken voor de navelstreng is gevormd dus een wijntje of biertje na je eisprong is nog niet heel schadelijk. Het eten zou je dan dus wel kunnen aanpassen.
Maar ik ben geen dokter dit is gewoon wat ik al heb gelezen erover
Smarlicia schreef:Ik heb weer eens een fijn ongemakje volgens mij is het weer raak voor een schimmelinfectie grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Sandra schreef:Vervelend meid, sommige meiden hebben idd zomaar last van een schimmelinfectie... maar hoop ook niet voor jou dat het een naderende ongi is...!
Francis<3 schreef:Meiden,
Ik laat het rood vlees altijd al staan, kunnen mijn darmen niet zo tegen. Verder drink ik nooit super veel dus dat vind ik straks niet zo moeilijk. probeer nu nog wel van mijn wijntje te genieten 😊
Toch heb ik het idee dat heel mijn lijf zegt dat ik zwanger ben, mijn NOD is zondag en heb krampjes in mijn buik (normaal als ik ongesteld moet worden heb ik dat nooit zo vroeg), heb mega HONGER sinds vandaag (als ik niet snel eet val ik om, heb ik normaal ook nooit) en heb merk dat ik iets vermoeid ben. Hoe ik me nu voel ten opzichte van vorige periode is anders. Ik ken mijn lichaam goed, als ik iets anders eet als normaal voel ik dat ook altijd meteen aan mijn darmen enzo en zo voelt het nu niet.
Ben alleen stiekem een beetje bang voor zondag, straks wordt ik dan ongesteld, wat een domper is dat dan. Juist omdat ik het idee heb dat er vanalles met me gebeurd. Zal wel in mijn hoofd zitten. Zeggen ze toch wel eens? Als je denkt dat je ziek bent wordt je het ook? Als je denkt dat je moe bent ben je ook moe...
Ik van eventueel vanaf morgen testen met een vroege zwangerschapstest. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik hoor mensen zeggen dat je die beter niet kan doen omdat als er positief staat de kans nog bestaat dat je ongesteld wordt omdat het dan toch mis gaat...
(ik weet dat ik me niet zo zorgen moet maken maar wil het zooo graag. Ik wil al langer kinderen maar mijn man was er nog niet klaar voor. Nu wel gelukkig )
Sandra schreef:Mooi die positieve testen Stewardessje! 😊
Vraagje, ik laat eigenlijk nog niets staan qua eten/drinken tot ik positief test (onder het mom: wie weet duurt het nog een jaar etc). Maar , lees van sommigen wel dat ze bijv rond de eisprong niet drinken en als blijkt dat ze niet zwanger zijn wel weer. Wordt dit gedaan omdat drinken slecht is voor het ongeboren kindje of wordt de kans op zwanger worden/bevruchting/innesteling belemmerd door gebruik van alcohol of ander 'slecht' eten? Ik heb bijv afgelopen ronde wel wat gedronken in mijn vruchtbare periode, kan het zijn dat ik daardoor niet zwanger ben nu?
En hoe zit het met ibuprofen? Ik nam dit voorheen wel 's in ivm erge menstruatirpijn, maar kan ik dit nu ook beter niet doen ivm zwanger willen worden?
Daveigh, maakte jij eigenlijk gebruik van ovutesten en/of temperaturen?