Francis<3 schreef:Eavie, ik twijfel nog een beetje. Ik denk dat ik zaterdagmiddag ga testen met een vroege test. Gewoon omdat dit de 1e keer testen voor mij wordt en ik het toch niet kan laten. Maar dat laat ik even aan mezelf over zaterdag. Misschien kan ik zaterdag wel tegen mezelf zeggen, 1 dag wachten kan ik nog wel. De rede voor het eerder testen is voor mij meer, als ie NEG is dan heb ik wat rust en is de kans groter dat mijn ongi normaal op gang komt. Ik denk er te veel over na.. mja. Vind het gewoon spannend.
Jongen of Meisje? Mij maakt het niet uit, al is het wel zo dat in de familie van mijn man alleen maar jongens worden geboren. Dus de kans dat het bij ons een jongen wordt is wel sterk aanwezig. Zijn broers alleen maar jongens gekregen, zijn vader heeft 4 zoons, zijn opa alleen zoons. Dus een meisje zou wel leuk zijn. Maar mij zelf maakt het niet uit.
Francis, als je zaterdag wel gaat testen kun je dat beter met ochtendurine doen. Dan is de concentratie hcg in je urine hoger.
Ik ben ook nog geen tante, nog niemand uit mijn familie heeft kinderen, zou heel graag de 1e zijn...!
Mijn beste vriendin heeft wel een dochtertje van 3 en ben als een 2e moeder voor haar, 2 handen op 1 buik, mijn schatje! 😊
Maar wil nu graag een eigen schatje haha 😉
Pfff frustrerend he al die zwangere BN-ers in de media! *jaloers*
Wat fijn Sapphire dat je ongi voorbij is! Hier nog niet 😞 Hoe kan het dan dat je NOD een dag later dan die van mij is? Heb je een langere cyclus?