Bach86 schreef:Heej meiden,
Eavie en Sophie dank jullie wel.
*zwaait terug*
Sophiehoe gaat het met je?
Ik had ook het idee dat ik mijn ei niet voelde afgelopen keer wat ik voor de mk wel altijd had.
En ik moet zeggen dat ik het idee heb um nu wel te voelen.
Gisteren en vandaag wat kleine steekjes links.
Hoop dat je ei snel mag komen en dat ook jij weer een lekker normale cylcus krijgt.
Hee meis, hier gaat het goed hoor! Vanmorgen lichte temp daling, net zo laag als midden vorige week, dus zegt weinig.. Maar vandaag ook af en toe last van kippenvel-borsten, en dat heb ik eerder zo rond mijn eisprong gehad. Dus het zou zomaar vandaag of morgen raak kunnen zijn! EZn dan maar hopen dat mijn man zijn super-zaad nog leeft en op zijn plek zit! Zo maar weer even de dagelijkse ovulatietest er tegenaan gooien!
Beyou, gefeliciteerd!!! Wat snel! 😊 Gaat echt lekker hierzo, hoop dat dat zo blijft gaan 😃
Smarlicia, ik sluit me bij de rest aan... Don't worry! Geduld is (helaas) een schone zaak, en pas in ronde twee hoef je je echt nergens druk over te maken. Mijn eerste ronde duurde 40 dagen, en daarna rond de 32. Dus ook langer dan de gemiddelde 28. Ze zeggen dat je lichaam ongeveer een half jaar nodig heeft om te ontpillen, dus voor die tijd zou ik me zeker geen zorgen maken. En als je toch beter inzicht in je cyclus wilt, is temperaturen goed. Of doe je dat al?