voskeOud lidBerichten: 431Lid sinds: 19 februari 2014
Welkom in de meest gezellige groep van dit forum daan 😊
Daan87 schreef:Dankjullie wel!! Weet nog niet zo goed hoe ik mezelf kan toevoegen aan het lijstje. Zou een van jullie dat kunnen doen of me laten weten hoe ik dat doe?Ben 26 jaar, eerste kindje, ronde 3 en nod is ongeveer 15 april
Nita schreef:Welkom Daan
Sapp maakt het lijstje en zal je er vast bij zetten 😉
Voske wat een scheetje en die opmerking van je man, geweldig, dat zou hier ook gezegd kunnen worden :)
April schreef:Hoi meiden ik heb even vraagje ...
Ik zit nu rond me vruchtbaren dagen en heb nu af en toe slijm met een beetje bruinige afscheiding er bij ene keer wat meer dan de andere keer. Wat zou dit kunnen zijn ???
beyou schreef:
Voske leuke pups, honden met een goed karakter.
Ik vnd honden erg leuk, maar helaas bij ons past het niet.
Hoe krijg je het eigenlijk voor elkaar te klussen midden op de dag
;)
April schreef:Voske dankje wel voor het google maar ben 2 maart ongesteld
geworden en als me cyclus dan 28 dagen is moet ik dus wel 29 maart me NOD
hebben !!!
Daveigh schreef:Wat een snoezie, Voske! Wanneer kun je m gaan halen?
Welkom, Daan! Klets vooral gezellig mee 😃
Ik merk sinds vandaag dat ik enorm veel witte afscheiding heb.
Iemand ideeën?
voske schreef:Ja maar ik doe even braaf mijn mond houden :-D
April schreef:Voske mijn dankjr wel was een gemeende dankje wel !!! Als je denk dat dit niet zo was !!!
Daveigh schreef:Wannnt?? Ga ik dood?? :D
voske schreef:Woehahahahahahaha muts 😂
Je hebt last van witte vloed, dit KAN een teken zijn van zwangerschap maar het HOEFT dus niet.
Maar, veel vrouwen die nooit last hebben van witte vloed kunnen hieraan wel aflezen dat ze zwanger zijn, zelfs voor hun NOD, just saying...
Daveigh schreef:Ahaaa, fijn om te weten dat ik niet stervende ben 😉
Geen idee of ik dit normaal ook heb, niet echt op gelet ofzo?
Maar het viel me gewoon op. Lets wait and see!
voske schreef:Let je niet op alle troep die er down under uit komt? Dat valt me weer van je tegen hoor :mrgreen:
Daveigh schreef:Wahaha, ja natuurlijk wel!
Alleen het valt me op dat het nu veel meer is en ik weet niet zeker of ik het eerder ook zo gehad heb.
Sta er nooit echt bij stil. If it looks normal, then move along 😃
Maar vandaag zou een inlegkruisje niet misstaan..
beyou schreef:Dat vind ook echt een nadeel, met schrijven kun je iemand zijn uitdrukkingen in het gezicht niet zien
Die soms best belangerijk zijn met welke intentie het is bedoelt
beyou schreef:Hmmm smakkelijk eten hap hap hap. 😊 ik had ook iets last vandaag van het onsmakkelijk
Onderwerp. Bij mij niet draaderig, daveigh misschien?
voske schreef:Om veen door te gaan, het klinkt een beetje ranzig, en sorry daarvoor, maar zijn het echt een beetje van die taaie, slijmerige draden?
Eavie schreef:Zo!
Weer 4 pagina's bijgelezen en proberen te typen met een mini mensje op schoot! 😃 Ze wilt ook graag typen!
Voske!! Wat een snoepie!! Lekker genieten van dat schatje!!
En Welkom bij dit top clubje Daan, gezellig meekletsen!
Naderende NOD's... Spannend! Hier draaien m'n duimen dat die ongi weg blijft 😃 (Van jullie dan he, die van mij mag wel komen)
Hier nog STEEDS geen ongi 😞 Had 'm nu toch wel verwacht. Als hij er volgende week nog niet is doe ik denk ik maar een testje, voor de zekerheid, was niet zo'n ster met het optijd innemen van die stomme pil...
Daan87 schreef:Dankjullie wel!! Weet nog niet zo goed hoe ik mezelf kan toevoegen aan het lijstje. Zou een van jullie dat kunnen doen of me laten weten hoe ik dat doe?Ben 26 jaar, eerste kindje, ronde 3 en nod is ongeveer 15 aprilEven voor Sapphire, die wordt gillend gek als ze a;lles terug moet lezen straks 😃
Daveigh schreef:Och dat kan ik ook.
Nee het zijn geen draden.
Het is een soort.. Ehm.. Dikke witte pap.. Kleverig ook wel.
Ik zeg eet smakelijk :D
Ann26 schreef:Meiden ik heb een test gedaan net met m'n mannetje...
En ik en zwanger!!!!!!
Aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!!!
Tranen van geluk!
M'n pap is deze maand jarig en die is helaas in kan overleden..mooiste cadeau voor hem!!
Pfffff blij!!!!
Ann26 schreef:Meiden ik heb een test gedaan net met m'n mannetje...
En ik en zwanger!!!!!!
Aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhh!!!
Tranen van geluk!
M'n pap is deze maand jarig en die is helaas in kan overleden..mooiste cadeau voor hem!!
Pfffff blij!!!!
LadyB schreef:Awhh voske duurt nog tijdje voor jou.,nee slepen elkaar er doorheen hoor!
Haha texelse schapenknuffeltjes! Klinkt alleen al super cute!! Hahah ik hoop dat ik je snel me adres mag sturen.
Ann26 schreef:Dank jullie wel meiden!
Pff ben helemaal overdonderd!!
Echt een super mooi cadeau van en voor mijn vader!
Dubbel emotioneel...
Ik hoop dat het allemaal voorspoedig mag gaan!!
Daan87 schreef:Kennen jullie het rare gevoel wanneer het lijkt of alle mensen om je heen opeens zwanger zijn. Zojuist van de derde persoon deze week gehoord dat ze een kleintje verwachten. Ontzettend mooi nieuws en ben erg blij voor ze, maar stiekem denk ik ook.. was ik maar de volgende. Komt dit jullie ook bekend voor?
Peusje schreef:Wow, even een avondje bij mn broer eten en dan zoveel bij te lezen en dan ook nog zulk tof nieuws van Ann. Gefeliciteerd meid, geniet van je wondertje en blijdschap!
Als het gaat om mensen in je omgeving die zwanger zijn of net bevallen.......ik zie ineens overal zwangere dames of vrouwen achter een kinderwagen, terwijl me dat hiervoor nooit zo opviel.
Sapphire schreef:Voske vertelde dat ze iedereen een Texels schapen wollen knuffeltje wilt sturen als we bevallen zijn 😃
Ik kan hier echt niet stoppen met huilen. Ik huil letterlijk nu om alles, zowel goede als minder goede tranen! Gewoon zomaar….
Eavie schreef:Bach en LadyB nu aan de beurt toch? Wanneer staan voor jullie de testen in de planning? :D