Anoniem90 schreef:Okee, dan slik ik gewoon genoeg! Slikken jullie nog meer eigenlijk? Vitamine d ofzo?
Hier weer een dikke baalmoment! Gister heel de dag misselijk geweest, half tien naar bed gegaan en vervolgens om elf uur een mega nachtmerrie gehad! Heb zo hard gegild en werd wakker boven aan de trap. Man helemaal geschrokken die dacht dat er inbrekers waren...grrrr die dromen!! Maargoed dus vanmorgen weer beroerd wakker geworden! wou zo graag weer naar groepsles op de sportschool!! Maar vind het luisteren naar me lichaam nu even veeel belangrijker. Zijn er meer meiden zo misselijk? En wat doe ke er dan aan?
Je bent helemaal niet alleen!!! Ik ben al weken super moe en misselijk en leef echt van dag tot dag om deze door te komen. Ik werk nog tot in september voltijds en hoop dat deze periode snel doorgaat. Ik ben al bij de dokter langsgegaan voor iets tegen misselijkheid, maar het helpt niets. Ik probeer gewoon de dag door te komen en nu heb ik een weekje verlof om bij te slapen, maar voel me nooit echt uitgerust. Mijn dag is geslaagd als het me lukt om met mijn anderhalf jaar oude dochter even buiten te komen, om een was in te steken en op goede dagen ook nog eten te maken. Op de dagen dat ik ga werken lukt me amper nog iets als ik thuiskom. Ja manlief heeft het geweten... Doe moet nu veel inspringen. Maar vorige keer was het door na 3à4 maanden en hoop nu hetzelfde! Ben nu bijna 9 weken, nog even doorzetten dan 😊