Kiekeboe schreef:Gister mijn schoonouders verteld dat we zwanger zijn.
Ze wisten al dat we bezig waren om te kijken of het zou lukken maar nu het zo ver is waren ze toch echt wel geรซmotioneerd. Heel lief!
Mijn schoonvader heeft gelijk een fles prosecco opengetrokken en ik heb in een champagneglas lekker water gedronken.
Ze vinden het bijzonder dat we hen al zo vroeg hebben geรฏnformeerd en zijn blij dat ze er dus al zo snel bij betrokken zijn.
Uiteraard nog wel een beetje gereserveerd aangezien er dus ook nog genoeg kamsen zijn dat het mis kan gaan.
Erg leuk moment dus.
We hebben ze een grootmoeder en grootvader handboek gegeven. Aangegeven toen we het gaven dat we dat tegen het lijf waren gelopen en toen ze het uitpakte erbij gezegd dat we het pas wilde geven op het moment dat ik echt zwanger zou zijn.
Hahaha... Je had hun ogen moeten zien!
Ooh wat leuk, meid! Mijn moeder was ook vereerd dat ze het als 1e (en voorlopig ook laatste) weet.
Ze moest wel een traantje wegpinken.
Het is zoooo moeilijk om het stil te houden.
Iedereen is wel op de hoogte van onze kinderwens en gesprekken over babys zijn vaker regel dan uitzondering.
Even een andere vraag.
Hoe gaan jullie om met angst voor een miskraam of missed abortion?
Ik merk aan mezelf dat ik echt bang ben, het is ook allemaal zo nieuw en spannend!
Ik droom er gewoon van... En van alle verhalen op internet en om je heen wordt je ook niet vrolijk.
Pffff moet nog 3,5 week wachten tot ik naar de vk mag.