Mama-1983Oud lidBerichten: 369Lid sinds: 9 januari 2014
Af en toe flink moe voelde me vandaag wat licht in mijn hoofd en als ik zit voel ik wat last aan mijn baarmoeder beetje ongi achting gerommel. Verder prima hihi
xJolanda schreef:dames!!!
Stel me alsjeblieft gerust,.. Al eens eerder een miskraam gehad,.. Vandaag exact 4 weken zwanger... En steeds steekjes en dan weer menstruatieachtig gevoel,.. en verdwijnd dan weer,.. Hoort dat erbij,?
En wie kan me helpen met een ticker hoe plaats ik die?
Liese1985 schreef:Wanneer hebben jullie allemaal een afspraak ingepland bij de VK en hoever moet je zijn om daarvoor te mogen bellen? En hebben jullie je huisarts op de hoogte gesteld (moet dit)? Sorry hoor, ik zit met allemaal vragen, ben de eerste van de vriendinnengroep dit zwanger is heb echt een kennisachterstand!
Tam76 schreef:Wekom! Ik gebruik als excuus dat ik wat lasr van mn darmen heb en je opgeblazen voel. Ik moet zennen dat ba twee dagen diarree het meeste weg is... 😉
Het afvallen lukt je niet meer nu. Ik ben aangekomrn... oeps. Ik volg geen dieet maar niet wnoepen en gwzonder eten. Kan alleen maar goed zijn voor mijn buikbewonertje. Maar dat snoepen laten lukt me niet meer. Ik ben op 3 masnd3n tijd 9,5 kilo afgevallen maar nu bijna een kilo bijgekomen... ik hen trek in zoute dingen, koekjes rn chocolade eitjes! Aaahh! Gisteren in moeten houden om niet asn de chips te gaan.
Ik ven bij mijn vorige zwangerschap 16 kilo bijgekomen. Ik heb er 2 jaar over gedaan eer die er canaf waren. Nog steeds flink wat kilo's teveel dus ik moet oppassen...
beyou schreef:Ik ben lle zwangerschappen gemiddeld 12 kg aangekomen schijnt ook aardig gemiddeld te zijn.
Heb normaal postuur.
Heb eens gehoord dat iemand maar 6 kg ong aan wou komen, ivm dat ze al stevig was.
Lujkt me krap betekend.
Borsten groeien, vruchtwater, placenta, baby 3 a4 kg
Ik ga er voor dat niet meer dan 12 kg aankom. Ik heb alleen geen weegchaal thuis.
6 tot 7 kg is er na de geboorte zo weer af.
Mila vind ook een mooie naam
Timo ook.
Welkom voor de nieuwe dames.
Hier gewoon paar namen: joy, ayla, dionne, fay, tess, lise, shaenna, joelle, iris, renske, kaylee, carmen,
Jill, jade, kicky, elena esmee,
Daan, bram, bjorn, finn, sem, mees, dion, fabian
xJolanda schreef:Hoi dames!
Pff,.. kan het nog steeds niet geloven dat ik ECHT zwanger ben. Gister heeft de bloedtest het ook nog eens opnieuw bevestigt..
9 Mei hebben wij een echo om kwart over tien dus precies nog 3 weken wachten,.. Laten die maar snel voorbij gaan.
Ik heb mij ook aangemeld bij Moeders voor Moeders,... Omdat ik graag andere vrouwen wil helpen,.. en als het zo kan is het toch super,.. Woensdag komt ze al voor een gesprek met mij,..
En dames die erbij zijn gekomen gefeliciteerd,..
Mama-1983 schreef:Phoe net in de supermarkt werd ik me toch een partij misselijk bha en nog steeds voel ik me niet top!
Kan dat al zo vroeg?? Ben nog niet eens 6 weken 😞 dat belooft wat
-sunshine- schreef:Mama-1983, de consulente van MvM vertelde mij dat je piek pas bij de 11e tot 12e week zit, en daarna neemt het langzaam af tot het bij de 16e week stabiliseert, daarom duurt MvM ook tot je 16e week. Sorry voor dit slechte nieus, hoop dat de misselijkheid snel minder wordt.
Liese1985 schreef:Goedemorgen meiden, Ik moet mij helaas weer afmelden voor dit forum. Ik ben vandaag ongesteld geworden. Ik zag het al aankomen want gisteren stond er ineens niet zwanger in de display van de digitale CB-test en had flinke menstruatiekrampen. Ben er gisteren best wel verdrietig om geweest maar ga vanaf vandaag weer met frisse moed aan ronde 4 beginnen en ik hoop dat ik me over een maandje dan mag aansluiten bij het zwanger zijn forum van januari 2015! Ik wens jullie heel veel plezier van jullie zwangerschappen, geniet er met 100% van.
dorien schreef:Dag meiden,
ik ben uitgerekend voor 4 december 2014, zwanger van tweede kindje en zo moe en misselijk sinds 2 weken, veel erger dan de eerste keer. Ik zou nu bijna 8 weken zwanger zijn. Ik wil morgen met pasen zus en ouders verrassen met dit nieuws. :-)
Laura schreef:Oohh Daveigh wat spannend! Wil je geen tweeling? Lijkt me wel heel druk, maar ergens ook wel weer heel leuk...!
Ik heb vandaag echt veel pijn in m'n buik, denk dat ik deze week veel te druk ben geweest... Beetje vervelend.. Vanavond concert van Marco Borsato!! Echt super leuk :-)
beyou schreef:Mij leek een 2 ling erg leuk, maar nu we voor de vijfde gaan lijkt me te/ erg druk.
En ja een 7 pers auto is nog net wat makkelijker te vinden dan 8 persoons.
Ik gok trouwens nog steeds dat de derde zwangerschap oorspronkelijk een tweeling was.
Dus kansje extra?
Ik heb via marktplaats zwangerschap kleding gekocht.
2 spijkerrokken en zachte korte broek. Vond de rokjes wel handig omdat die met een lange en kortere
Legging aan kan. Handig van wege het weer.
Van mij mag die aan als de visite is geweest haha. Of na de echo, maa dat duurt nog twee week.
Je kan eventueel ook een elastiek tussen knoop en gat doen.
beyou schreef:iedereen fijne paasdagen toegewenst!
Laura schreef:Fijne Pasen allemaal!
Man o man o man, wat ben ik verschrikkelijk moe... Ik lig al 2 uur op de bank en ik denk dat ik zo naar m'n bed verkas, haha..
-sunshine- schreef:Nou dames, we hebben de vlucht van 10 uur erop zitten en zijn aangekomen in het hotel in Vancouver. Ik ben me toch een partij moe!! Niet gek natuurlijk want hier is het half 4 's middags en in NL al half 1 's nachts... Wil het toch nog even even een paar uurtjes volhouden, des te eerder ben ik van de jetlag af. Verder gaat ie hartstikke goed nog steeds geen klachten en dat wilde ik graag gedurende de vakantie zo houden 😉
Liese, wat jammer meid, je zult verdrietig zijn maar knap dat je de schouders er weer onder zet, ik hoop dat het snel raak mag zijn.
Welkom Dorien!
dorien schreef:De ene dag kan ik niet naar het wc gaan of kost het enorm veel moeite, de andere dag heb ik enorme last van diarree. Het verschilt van dag tot dag. Vandaag naar dokter geweest, de misselijkheid werd me zo ondraaglijk en nu mag ik primperan innemen. Hopen dat het helpt! De ene zwangerschap is duidelijk toch de andere niet... ik heb dit weekend 10 uur per nacht geslapen met dutjes door de dag erbij, niet normaal toch 😊 Tot nu toe wel blijven werken en dat wil ik ook volhouden! Ik wil gewoon graag kunnen blijven functioneren, ik weet wel dat ik alles er moet bij nemen, maar fijn om te horen dat je niet alleen bent ;-)
Tam76 schreef:Dan ben ik jaloers Daveigh... ik heb momenteel weer moeite. Vorlt aksof er een baksteen in mn buik zit die zich langzaam beweegt. Vanochtend links en nu midden... geen fijn gevoel.
Kiekeboe schreef:Een tip voor de dames met obstipatie; gedroogde abrikozen.
Werkt bij mij als een trein. 'S avonds een stuk of tien eten, 's ochtend lekker naar het toilet.
Tam76 schreef:Ananassap:jammie! Gedroogde abrikozen: jakkes.... om die in kleine stukjes in krentebollethes te doen vind ik ze lekker maar eens geprobeerd om er zo een te eten maar geen succes...
Boh, ik zit rechtop te slapen...
Vandaag vaak in de verleiding te komen om mijn schoonfamilie te informeren maar we willen nog even wachten tot na d3 echo. N8g 8 dagen...
Laura schreef:Leuk Jolanda! Hier is ze vorige week geweest. Hele vriendelijke vrouw. Ze zei al: ik vind het wel bijzonder dat ik elke keer bijna de eerste ben die weet dat iemand zwanger is 😉
Tam, dat herken ik niet.. Lijkt me wel vervelend!
Beetje rare vraag misschien, maar ik merk echt dat ik nu weinig behoefte heb aan "klussen".. Zeg maar gewoon helemaal niet. We hebben het na de positieve test dus ook al niet meer gedaan.. Herkent iemand zich daar in? Het voelt een beetje stom, maar ik ben gewoon zo moe en ik voel zoveel in m'n lichaam..
Laura schreef:Leuk Jolanda! Hier is ze vorige week geweest. Hele vriendelijke vrouw. Ze zei al: ik vind het wel bijzonder dat ik elke keer bijna de eerste ben die weet dat iemand zwanger is 😉
Tam, dat herken ik niet.. Lijkt me wel vervelend!
Beetje rare vraag misschien, maar ik merk echt dat ik nu weinig behoefte heb aan "klussen".. Zeg maar gewoon helemaal niet. We hebben het na de positieve test dus ook al niet meer gedaan.. Herkent iemand zich daar in? Het voelt een beetje stom, maar ik ben gewoon zo moe en ik voel zoveel in m'n lichaam..