Laura schreef:Volgens mij kan dat met een week of 7.. Ik ga komende week de verloskundige eens bellen en dan vragen met hoeveel weken ik een echo zou krijgen. Ik denk dat dat pas met een week of 10 is namelijk. En zo lang kan ik niet wachten hoor, haha 😃
Hoe reageerden jullie moeders? :D
Ik zou het liefst nu ook wel willen Hahaha maar goed nog even geduld hebben met week 8 krijg ik de eerste echo 😊
Mijn moeder was echt super blij voor haar word dit ook pas haar tweede kleinkind.
Mijn schoonmoeder was ook echt heeeeeeel blij alleen haar hebben we het via de telefoon moeten vertellen omdat ze verweg woont helaas 😞
Dus vaders en broers en zussen wachten we nog even mee hihihi even kijken hoe lang we dat volhouden 😉
Zondag en maandag heb ik wel wat bloed verloren was niet gek veel of met krampen gepaard maar dat maakt mij wel heel erg onzeker!
Ik denk dat ik daarom eind van de maand nog eens een cb koop om te kijken of het al oploopt Hahaha er stond nu 1-2 weken op na de bevruchting dus dan hoop ik op 2-3 ofzo dan moet het wel goed zitten.
Ik had net een nieuwe pak ovulatietesten gekocht Hahaha dus die gebruik ik ook nu en je ziet dat de streep steeds donkerder word, erg hè 😞 ben gewoon erg onzeker