krullie schreef:Hi Francis,
Ja, dat is ook zo. En er is geen pijl op te trekken. Ik vond het lange wachten ook moeilijk maar uiteindelijk vind ik het wel prima. Wel super nieuwschierig natuurlijk! Wat leuk dat jij zaterdag al kan.
De combinatietest krijg ik wel vergoed (Ohra) als het niet vergoed zou worden zou ik het alsnog doen. Hier kost het: € 162,00 als het gaat om een eenling zwangerschap dus dat is nog te overzien. Wat raar dat het bij jou er niet in zit terwijl je aanvullend bent verzekerd.
Wat goed dat je ook meedoet met Moeder voor Moeders. Het is echt ongelooflijk wat ze er allemaal mee kunnen en je krijgt ook een leuk kado. 😊
Succes zaterdag!
Hoi! Ik heb het bij CZ opgevraagd en ik ben er gelukkig we voor verzekerd. Want ik wilde zó'n test wel echt laten doen. Ik weet niet als ik een verhoogde kans heb, dat ik dan meer onderzoeken doen maar vindt de combinatietest wel een die ik graag wilde. maar mijn man wilde hem niet als hij niet vergoed wordt. Echt fijn dat het wel in mijn verzekering zit. Dan betaal ik daar toch voor met een rede.. haha 😃
Doen er meer mensen deze test, en iemand al ervaring mee?