Liese1985 schreef:Hoi meiden, net op controle geweest bij de VK. Alles prima in orde! Ons spruitje was goed gegroeid, baarmoeder reikte nu tot 3 vingers onder mijn navel. Je begint nu ietsjepietsje bolling te zien maar ik kan m'n broeken nog makkelijk aan en heb nog steeds ruimte. Wel al bijna 2,5 kilo aangekomen. Voel me ook helemaal normaal nu, niks geen klachten (ik zeg houden zo!). Verder mag ik geregeld een zout dropje eten want m'n bloeddruk was mooi laag maar als hij lager zou worden zou ik er naar van kunnen worden dus altijd drop in de tas meenemen! Gaan dinsdag lekker voor 2,5 week op vakantie naar Spanje! We beginnen in Madrid en hebben dan een auto gehuurd om naar Valencia en Barcelona te gaan en tussendoor nog wat andere badplaatsjes! Heb er zin in en ben er ook wel echt aan toe! Woensdag 10 sept weer controle bij de VK en gelijk ook de 20 weken echo! Wil iemand voor mij de tabel aanpassen? Ik heb bij wil ik het weten nog nee staan maar we zijn natuurlijk allang gezwicht dus daar kan meisje ingevuld worden! Alvast bedankt!!
Wat leuk! Ik was zo druk met mijn eigen berichtje bezig dat ik die van jou gewoon niet meer gezien heb! Je bent 1 dag na mij uitgerekend, leuk he.
Ik ben pas 0.5-1.0 kg aangekomen, kan al mijn kleding ook nog aan maar heb echt al wel en buikje, in een jurkje zie je het ook al super goed. Ik nu sinds 1,5 week gekomen. Leuk he dat je al een bolling ziet.