Jaa weer een nieuwe maand en ongetwijfeld vast veel meiden die vanaf nu gaan proberen zwanger te worden.
Klets hier gezellig met elkaar ๐
mijkeOud lidBerichten: 2.002Lid sinds: 27 december 2010
adniL schreef:Hahaha...
Heel veel plezier dame's! Hopelijk toch al hoop positieve testen en zelfs al mooie baby's tegen die tijd!
Geniet van deze spannende en bijzondere periode..
fook schreef:Nou, nog steeds niet ongesteld ok niet zwanger. Blijf het maar raar vinden voor iemand die dat het via ee nooit een dag te laat is geweest met haar ongesteldheid. De dokter neemt me niet echt serieus en wil me nog niet doorverwijzen naar de gyn, vindt hij onzin. Hoop nu toch maar snel ongesteld te worden want dan weet ik zeker dat alles nog wel goed functioneert!
sharon24 schreef:Hoi allemaal,
Ook ik meld me hier gezellig op het forum! Ben sinds 11 mei gestopt met m'n pil en zit aan het einde (hoop ik) van mijn onttrekkingsbloeding. Dus kunnen bijna gaan beginnen met 'klussen'. Ik vind het zo spannend allemaal. Slik ook al 11 jaar de pil dus heb geen flauw idee hoe mijn lichaam 'hormoonloos' aanvoelt en functioneert, ben heel benieuwd. Zijn jullie gelijk na het stoppen met de pil begonnen of eerst aan het ontpillen? Want ik vraag me af, aangezien ik mijn cyclus nog niet weet, wat jullie aanhouden met je cyclus en testen? Wil ook niet gelijk 10 testen verspillen ;-). Ik weet dat gemiddeld 28 dagen is, houden jullie dat ook aan?
RGH schreef:Hoi dames...
Ik ben rgh... Ben hier lid geworden toen we bezig waren voor ons eerste kindje.. Heb dus een zoontje van bijna 2.. Nu willen we gaan voor de 2e.. Spannend maar we zijn er klaar voor.. Mag ik mee kletsen hier?? groetjes
sharon24 schreef:@RGH, jammer van je ongesteldheid!
Ik had trouwens nog een vraagje, misschien dat jullie hier ervaring mee hebben. Ik ben dus bijna 2 weken geleden gestopt met m'n pil maar heb eigenlijk geen last van ontpil verschijnselen. Voel me eigenlijk super goed! Heeft iemand van jullie hier last van gehad en kwam dit meteen na stoppen met de pil of duurde het wat langer? Ik bedoel eigenlijk te zeggen omdat ik er nu geen last van heb of het nog wel kan komen of dat het mijn deurtje voorbij gaat:wink:?
Thanks alvast!
sharon24 schreef:Misschien toch last van het ontpillen? Gisteren geklust en daarna bloedverlies (wel heel dun hoor), ook vandaag nog een beetje last van.. Ik neem aan dat dit de 'resten' zijn van mijn onttrekkingbloeding. Maar... ik hou al een paar dagen mijn baarmoedermond in de gaten en sinds vandaag is ie ineens heel laag en heel zacht! Lijkt me sterk dat ik nu al ovuleer toch, op dag 9? Zal het dan van het klussen komen, wat denken jullie?
Flowergirl schreef:Ik kon mezelf niet beheersen vanochtend en heb toch een gewone zwangerschapstest van het Kruidvat gedaan. Helaas negatief ๐ Maandag is mijn NOD dus misschien ben ik gewoon te vroeg of is het deze maand niet gelukt. ..alsnog even afwachten.
Charissa schreef:Hallo iedereen hoe is het ermee? Ik wil jullie even laten weten dat mijn account gekraakt was.. Ondanks weet ik door wie en die is ook verbannen van de forum. Dus mocht er iets onder mijn naam aan jullie gezegd zijn dan hierbij mij excuses.
Ik ben een hele tijd niet op de forum geweest maar ook ik heb positief getest! Alleen was ik zwanger maar testte ik negatief en werd ik gewoon ongesteld. Volgens de verloskundige nu al bijna 10 weken.. Allemaal raar maar ondanks ben ik blij en gaat alles goed. En hoe is het met jullie? Alle dames die ondanks zwanger zijn geraakt gefeliciteerd! Zelf zal ik niet meer zo weinig op de forum zijn ivm drukte maar af en toe zal ik wel meelezen! Hoop dat jullie alle snel zwanger mogen worden en nogmaals mijn excuses!
Nova1990 schreef:Hoi Allemaal,
Ik wil me ook graag aansluiten bij jullie groepje!
Alhoewel wij nog wel in dilemma zitten..
Vorig jaar maart ben ik al met de pil gestopt met het idee we zien wel hoe het loopt, we nemen rustig de tijd. Vorige zomer werd de wens toch wel een stuk groter en ook de teleurstelling omdat het nog niet gelukt was.
Nu zijn we al meer dan een jaar verder en ben ik ondertussen in maart ook al bij de huisarts geweest, zij vertelde dat we het nog maar even aan moesten kijken. Bij een volgend bezoek zou ik een doorverwijzing krijgen.
Maar nu ons dilemma, ik heb afgelopen maand te horen gekregen dat mijn contract niet wordt verlengd en ik zit eind juni zonder werk.
Iets wat je niet wilt want zonder baan hebben we ook een stuk minder te besteden.
Daar komt bij als we nu het ziekenhuistraject ingaan we ook eerst ons eigen risico moeten betalen.
Iets wat we ons op dat moment niet kunnen veroorloven.
Mijn gevoel zegt, nu gewoon doorgaan op de normale manier en als ik weer een baan heb en dan nog niet zwanger ben dan voor een doorverwijzing vragen.
Hebben jullie ook te maken met een gezin of zwangerschap en ook een รฉรฉnverdiener? Gaat dit goed of merk je toch een tekort elke maand wat je had met het 2e salaris?
RGH schreef:Jenn.. Knap dat je kan wachten.. Dat vond ik altijd het moeilijkste.. Geduld is niet mijn sterkste eigenschap :)
Charissa schreef:Jenn2014 ik hoop voor je dat het raak is maar omdat je pas gestopt ben kan het ook ontpillen zijn. Ik had daar zelf ook last van
Nyk88 schreef:Hoi jenn.
Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje als jij. 28 april gestopt met de pil. Nou had ik afgelopen dagen echt symptomen. Allerlei verschillende maar vooral ontzettend pijnlijke tepels. Hierdoor was ik bijna zeker dat ik zwanger was. Niet dus. Ik denk ok echt dat ik dat gekregen heb door er tegelijk, ee bezig te zijn. Heb dit namelijk nooit voor mijn menstruatie. Maar goed ik ben nog jiet ongesteld geworden. Probeer alleen te zeggen dat ik voor mezelf heb besloten er anders over na te denken. Anders maar ik me helemaal gek. Snap echt wel dat dit pas de eerste ronde was maar omdat ik er zo zeker van was, was ik er goed ziek van. Hoop voor je dat het snel lukt!
Zarafeenah schreef:Hoi jenn2014. veel succes.
Zarafeena schreef:Misschien door het stoppen van anticonceptie?
RGH schreef:We hebben er besloten voor te gaan en dezelfde maand al zwanger.. Dat noem ik snel... Hihi
RGH schreef:We hebben er besloten voor te gaan en dezelfde maand al zwanger.. Dat noem ik snel... Hihi
annabel14 schreef:Hallo iedereen,
Graag klets ik hier ook mee. Ik ben in maart gestopt met de pil en heb ontrekkingsbloed gehad. Ben voor het eerst ongesteld geworden op 26 mei, was best even spannend. Ik heb nooit echt een regelmatige cyclus gehad, dus hoop dat dat nu wel het geval is, hoewel ik liever natuurijk deze maand niet ongesteld wordt over 2 dagen is mijn nod.
Ik heb sinds gister avond enorme last van krampen en net tijdens de lunch ben ik naar buiten gerend omdat ik ineens enorm misselijk werd.. Hoop dus dat ik over 2 dagen positief mag testen, Hoe is het verder hier? Al mensen zwanger? Zijn er ook mensen die ervaringen hebben met de zwangerschapstesten van de action?
Hoor het wel,
Welkom Annabel, veel plezier hier in de groep en hopelijk test je over 2 dagen idd positief.
Jenn2014 schreef:annabel14;140lo iedereen,
Graag klets ik hier ook mee. Ik ben in maart gestopt met de pil en heb ontrekkingsbloed gehad. Ben voor het eerst ongesteld geworden op 26 mei, was best even spannend. Ik heb nooit echt een regelmatige cyclus gehad, dus hoop dat dat nu wel het geval is, hoewel ik liever natuurijk deze maand niet ongesteld wordt over 2 dagen is mijn nod.
Ik heb sinds gister avond enorme last van krampen en net tijdens de lunch ben ik naar buiten gerend omdat ik ineens enorm misselijk werd.. Hoop dus dat ik over 2 dagen positief mag testen, Hoe is het verder hier? Al mensen zwanger? Zijn er ook mensen die ervaringen hebben met de zwangerschapstesten van de action?
Hoor het wel,
Welkom Annabel, veel plezier hier in de groep en hopelijk test je over 2 dagen idd positief.[/QUOTE schreef:
Welkom Annabel, veel plezier in de groep en hopelijk test je over 2 dagen idd positief.