Nova1990 schreef:Hee Jenn!
Hoe is het Heb je al de uitslag van je bloedonderzoek gehaad?
Maar is dat niet juist vervelend om de week voor je trouwen provera te gebruiken? Straks ben je ongesteld op de mooie dag!
Dat zou toch niet leuk zijn?! Weet niet of het nu ook een heftige menstruatie zal zijn?? Omdat je nu al zo lang niet ongesteld bent geweest?
Ik heb geen ervaring met provera, en ken ook niemand die het gebruikt heeft? Wat zei de ha er verder over dan?
Bij jullie schiet de bruiloft ook al op, ik begin nu al wel een beetje de zenuwen te krijgen hoor! Als ik bedenk hoe snel een week voorbij gaat! Voor ik het weet is het al zo ver! Spannend!!
Helaas zou ik als ik m'n gemiddelde cyclus aanhoud ook ongesteld moeten zijn op die dag 😞 Hopelijk ben ik dan al zwanger, of duurt m'n menstruatie langer vanwege bijkomende stress ofzo! haha
Afgelopen weekend zou mijn ovulatie zijn geweest (zaterdag volgens app) Maar maandag erg veel buikkrampen gehad... Aan de linkerkant, dus misschien dat die dag mijn eisprong was.! We hebben sowieso afgelopen week meerdere keren seks gehad, niet precies om de dag maar blijft moeilijk.. Voor mij om dann 'zin' te maken voelt erg verplicht namelijk..
Hoe gaan jullie hiermee om?
Xx
Heey nova, ja gaat goed hier hoor en bij jullie?
Ik heb de uitslag van het bloed. De prolactine waarde moet tussen de 100 en 500 zijn en ik heb 244 dus dat is goed.
De ha begrijpt dan ook niet dat ik nog niet ongesteld ben geweest.
Nee de bedoeling is dat ik provera juist nog slik op de trouwdag en pas daarna stop om te voorkomen dat ik op de trouwdag ongesteld ben 😉 dat is op advies van de ha.
Ja het schiet mooi op, morgen nog 3 weken, spannend!!!!
Wanneer trouwen jullie ookal weer precies? (Sorry heb vanaf het stoppen met de pil een zeer slecht geheugen )
Misschien kan je dan ook provera vragen?
Ik heb ook vaak krampen en steken aan 1 kant in mijn buik, denk dan ook steeds eisprong maar helaas.
Ik snap je helemaal, wij proberen ook steeds om de dag maar dan lukt het 2 keer en dan komt er weer iets tussen of hebben we geen zin.
Dus nu maar gewoon als we zin hebben. Als straks het echt begonnen is (wanneer ik een cyclus heb gehad) dan willen we echt om de dsg gaan doen. Dan maar zin maken. Alles voor het goeie doel he haha.
Liefs xxx