TaartOud lidBerichten: 444Lid sinds: 27 mei 2014
Dankjewel @pinkymeid
missLo schreef:Goedemorgen dames!
Nou ik heb vanmorgen een testje gedaan en daar kwam nog niks uit!!
Waarschijnlijk toch nog te vroeg of gewoon niet zwanger over 4 a 5 dagen zullen we iets meer weten hihi
Fijne dag iedereen!
@ Zara ben benieuwd!! Succes
Dikke knuf Lo
missLo schreef:Goedemorgen dames!
Nou ik heb vanmorgen een testje gedaan en daar kwam nog niks uit!!
Waarschijnlijk toch nog te vroeg of gewoon niet zwanger over 4 a 5 dagen zullen we iets meer weten hihi
Fijne dag iedereen!
@ Zara ben benieuwd!! Succes
Dikke knuf Lo
sharon24 schreef:@misslo, waarschijnlijk toch te vroeg inderdaad, spannend he! Ik kon me ook bijna niet beheersen vanmorgen, dacht echt van; zal ik er gewoon 1tje doen? Maar toch maar niet.. Nog steeds wachtende haha.
Pinkymeid schreef:@Taart neen zara is nog niet hier geweest oh ik hoop als alles goed is met haar
Pinkymeid schreef:@Taart neen zara is nog niet hier geweest oh ik hoop als alles goed is met haar
Sam89 schreef:Ik hoop ook dat alles goed is met haar.
@taart succes met de laatste 3 nachtdiensten hopelijk kun je nog wat bij slapen en wordt je de andere dagen niet zo snel wakker.
Pinkymeid schreef:@Taart het kan wel een schimmelinfectie zijn, ik had dit voor ik wist dat ik zwanger was van men zoontje paar dagen later had ik een positieve test in handen, ik had toen schimmelcreme gehaald bij apotheek. Weet niet of het ook te maken kan hebben met een zwangerschap
naomijansen1991 schreef:hoi hoi,
ik ben nieuw hier,
ik heb een dochtertje voor dat ik zwanger was van haar 2 maal geopereerd aan verklevingen, nu willen we graag een tweede kindje. aankomende vrijdag is mijn NOD nu heb ik stiekem al een testje gedaan van Zwanger&kids de test mag je na 10 minuten niet meer aflezen maar nu was hij na 11 minuten positief!!! nu nog maals een test gedaan en weer het zelfde verhaal.
nu heb k dus een test gedaan van clearblue en als k daar goed kijk zie k wel wat maar danmoet je wel echt heeeeel goed kijken wat nu?
nu de test wat langer ligt word hij wel wat vager weer vind het zo gek nu 3 testen gedaan allemaal positief maar wel net na de tijd echt een paar minuten later en het streepje is volgends mij geen uitdroog streepje want hij is wel roze..
wat dnken jullie?
Groetjes!
Taart schreef:Goedemiddag dames!!
Welkom voor iedereen die nieuw is. Leuk dag jullie mee komen kletsen.
En ik ben weer rond diezelfde k*t tijd wakker. ( sorry voor mijn taalgebruik) nou moet mijn lichaam wel een hele goede reden hebben.