ZarafeenaOud lidBerichten: 833Lid sinds: 1 januari 2005
ennee hoe is het hier ladies??
Zarafeena schreef:ennee hoe is het hier ladies??
Zarafeena schreef:testen zit nog niet in me hoofd eerst kijken of ik ongesteld ga worden
Zarafeena schreef:en normaal is met clomid de rondes 29,29 en 31 geweest
Zarafeena schreef:zo half gaar nederlandssss nog 3 uurtjesss dan weekenddd
Taart schreef:Mam2kids ik weet niet of ik ga testen. Vanaf wanneer zou je iets op een echo kunnen zien?
Maar als ik niet ongi ben en ik moet testen dan ga ik zeker testen. Wanneer wil je?
Zarafeena schreef:en weer ongesteld.
Taart schreef:hier geen idee. vrijdag naar de gyn.Ik hoop het natuurlijk niet maar ik denk ook dat het niet raak is....
heb nog geen pijn in mijn borsten ook nog niet gehad. maar ik denk niet dat het raak is heb zo weinig geklust deze maand.
Taart schreef:HeyHier is het wel goed... Begint wel spannend te worden..... Vandaag dag 37, zal ik ongi worden???? Jij nog niet ongi dus?
Met mij gaat het wel goed. Wel strontverkouden, maar dat gaat wel weer over. En heb nachtdienst ....
Ben wel bang om ongesteld te worden. En begin beetje zenuwachtig te worden voor vrijdag.
Hoeist met jou mam2kids?
Erg jammer dat het hier zo rustig is.
Taart schreef:Me baarmoeder is goed, eierstokken ook. Hij zag geen bijzonderheden.fijn dat dat in ieder geval goed is...
Nu bloedprikken.
Me vriend moet zijn zaad laten testeb
Taart schreef:Me baarmoeder is goed, eierstokken ook. Hij zag geen bijzonderheden.
Nu bloedprikken.
Me vriend moet zijn zaad laten testeb
Taart schreef:Nee niet zwanger. Lijkt mij dat je dat al kunt zien.
Volgens een vriendin hoeft dat dus nog niet.
Wel zag hij dat ik aan het einde van me cyclus zat. Wat dus ook klopt.
mam2kids schreef:Ik had meteen een positieve test, twee dikke duidelijke strepen. Dus denk dat het nu goed zit. Bij de twee misdragen testen uk pas positief rond dag 50....
Kan het nog niet geloven, ben zo blij.
sharon24 schreef:Gefeliciteerd mam2kids! Probeer er ondanks je 'voorgeschiedenis' toch van t genieten!dankje meid! Ja ik denk er nog wel aan maar heb het gevoel dat het nu goed zit omdat ik zo vroeg al een dikke positieve test heb! 😊
Mickey2014 schreef:Je mag de mijne nu zo hebben. De mijne is nog hartstikke knal maar baarmoeder leeg. Doe mij maar een witte test nu.