Mickey2014 schreef:Heel veel succes mam2kids!
thanks meid!!! xxx
Mickey2014 schreef:Heel veel succes mam2kids!
Zarafeena schreef:bijna testtijd voor jou!!😇
Zarafeena schreef:eerste rood/bruin gespot.. ook ik ga met vol moed door naar de volgende ronde!😞 ah nee hè....
Zarafeena schreef::cry:
en mam2kids?
vanaf vandaag lekker 1,5 week vakantie! en vandaag zijn wij alweer 3 jaartjes getrouwd😍
Wendy14 schreef:Neeee... Zara 😞 ik denk aan je!
Mam2Kids en ga je testen vandaag? Ik ben zooo benieuwd naar je test 😊
Mickey Hoe gaat ie met jou, alweer 6 weekjes, gaat snel!
Taart Jij zit op het wachtbankje, al tekenen......
Mickey2014 schreef:Ff wat minder Wendy. Slapeloosheid is weer begonnen net als met m'n eerste zwangerschap en daar wordt ik erg onrustig van en angstig. Door vermoeidheid en hormonen natuurlijk flink labieler ook. Dadelijk ff naar dokter om te overleggen wat ik wel en niet kan nemen.
Mickey2014 schreef:Die heeft overlegd met gyn en advies is om meteen weer te starten met antidepressiva. Dus dat ga ik denk maar doen. Baal wel beetje want wilde t zonder proberen. Ook omdat ik deze laatste keer mss thuis wou bevallen of iig een badbevalling.
mam2kids schreef:Zou wel jammer als je nu niet meer thuis kan bevallen maar je moet wel aan jezelf denken!
mam2kids schreef:zojuist test gedaan, kon het niet laten.....
resultaat.... hagelwit...:-(
mam2kids schreef:zojuist test gedaan, kon het niet laten.....
resultaat.... hagelwit...:-(
Zarafeena schreef:mam2kids mijn gevoel zegt dat je wel zwanger bent..
Zarafeena schreef:maar de vorige 2 keer testte je toch ook pas laat positief bij dag 50?
Zarafeena schreef:ik zou donderdag gewoon nog even testen en dan als die nega is rond dag 50 weerJa dat ga ik doen, koop ik bij dag 50 pas weer een test. Ik hou het toch niet vol om dan niet te testen en tot dag 50 te wachten als ik thuis nog testen heb liggen.
Zarafeena schreef:de duiveltjes zijn doorgekomen! Ah nee he... nu dus echt... 😞
Mickey2014 schreef:Ga je morgenochtend testen mam2kids?
Mickey2014 schreef:Oooow ik hoop t zo zeg!!
Zara met zo'n regelmatige cyclus heb je zeer waarschijnlijk wel een eisprong hoor.
Mickey2014 schreef:Ik hoop zo van niet voor je! Dat is echt een dumper! Hopelijk morgen een posi test!!
Hier niet vooruit te branden. Vandaag weer beetje down en rete moe. Nu ook net gestart met a.d. daar kan je ook meteen moe van worden. Plus van zwangerschap, plus dat ik van mezelf al snel moe ben. Maargoed hopelijk over paar weken verbetering.
Krijg trouwens al wel een buikje 😀
mam2kids schreef:Ik werd wakker omdat ik moest plassen.... meteen een test gedaan. En de test is weer wit.....
Helaas..... 😞 :-( Had zo wat anders gehoopt.....
Stel dat ik net als de vorige keren pas op dag 50 positief test dan ben ik bang dat het weer een miskraam wordt...
Bij de zwangerschappen van de eerste twee kids testen ik wel gewoon rond NOD positief..