Getest vanochtend, maar nog niets te zien..
Zaterdag weer testen als ik nog niet ongesteld ben!
Wendy14Oud lidBerichten: 217Lid sinds: 27 juni 2014
Pinkymeid schreef:Nou meiden ik ga naar de volgende ronde ben deze morgen ongi geworden
sharon24 schreef:Hier ook weer frustratie ten top! Belde net een nichtje op om te vertellen dat ze zwanger is. Grr..! Voel me echt zo'n heks, kan niet eens meer oprecht heel blij zijn voor een ander omdat ik zo gefrustreerd ben dat het bij ons nog niet lukt. Ik weet het, geduld geduld, maar het duurt voor m'n gevoel zooooo lang.. Sorry dames maar moest er even uit.
Esh schreef:jenn, snap je frustratie. Voelt zo oneerlijk he.maar ik vind 21 en alles goed voor elkaar toch ook heel wat anders dan 16 en niks voor elkaar. Ik ben nu 22 en mijn aanstaande word dit jaar nog 24, dus niet super jong en gelukkig alles goed voor elkaar. Zou ook idd niet met die jonge meisjed willen ruilen hoor, moet er niet aan denken om van iedereen wat te moeten vragen omdat je zelf niks hebt. Gelukkig dud nog iemand met meer dan 100 dagen, er is dus hoop dat het allemaal vanzelf goed komt.
Ik ben zelf ook jong mama geworden (21 bij de eerste) en ik werd ook vreemd aangekeken omdat ik zo jong was. Zo jammer, wij hadden namelijk wel alles goed voor elkaar. Mijn man is wat ouder, beide een goede baan, vrijstaand huis etc. Dus ik heb me op een andere manier weer heel erg geïrriteerd aan hele jonge mama's.
Moederschap wordt volgens mij ook erg onderschat door al die jonge meiden.
Probeer het gewoon lekker langs je neer te leggen, je wil echt niet ruilen met ze, houd dat maar in je achterhoofd!
Vreselijk die lange cyclus. Ik kom van 100-130 dagen en inmiddels ong op 34 dagen. Veel succes meid!
sharon24 schreef:Hier ook weer frustratie ten top! Belde net een nichtje op om te vertellen dat ze zwanger is. Grr..! Voel me echt zo'n heks, kan niet eens meer oprecht heel blij zijn voor een ander omdat ik zo gefrustreerd ben dat het bij ons nog niet lukt. Ik weet het, geduld geduld, maar het duurt voor m'n gevoel zooooo lang.. Sorry dames maar moest er even uit.ik snap je heel goed. Hier zelfde situatie. Hopelijk hebben ook wij snel goed nieuws meid 😊
Zarafeena schreef:Heey meiden.. Ik ondanks dat ik deze topic geopend ben en ben weggeggaan wil ik jullie toch laten weten dat ook ik zwanger ben!
Ik wens jullie allemaal veel succes!
Gr zarax
Pinkymeid schreef:@mam2kids iedereen hopte verder hihi en werd ineens zo stil hier was toen verder gaan kijken en zo bij augustus/september beland 😊 is een vast topic nu :)
Pinkymeid schreef:@mam2kids ja idd hopelijk vliegt de week snel voorbij gelukkig leuke vooruitzichten maandag, dinsdag en woensdag nog werken en dan weekje vrij heerlijk en zaterdag word ons meisje 2 jaar en zondag is haar feestje 😊 mijn nod is 19 augustus als ik uitga van een cyclus van 29 dagen. Op dag 12 had ik steken gevoeld rechts dacht eisprong maar op dag 16 had ik precies hetzelfde dus weet niet precies welke dag men ei zou geweest zijn hou daarom men langste cyclus aan. Wanneer is jou nod?
Esh schreef:Idd Taart, het gros is nu weg volgens mij. Aug/sept is een actief topic, waar de insteek is iets gezelligs op te bouwen. ik heb me er vandaag ook aangesloten.
Spannend weer, wanneer is je nod?
Ik heb deze week mn eisprong gehad, ook afwachten weer
sharon24 schreef:Jammer dat iedereen naar een andere groep is! Blijven er nog mensen gezellig in deze groep? Is wel zo leuk. Hier geen flauw idee wat ik als NOD aan moet houden met die onregelmatigheid! Hoe doen jullie dat?
Taart schreef:@mam2kids mijn NOD is 18 augustus als het goed is.
mam2kids schreef:Leuk! Zitten we bij elkaar in de buurt met de nod! Samen een testje wagen als we dan nog niet ongi zijn?