ZarafeenahOud lidBerichten: 68Lid sinds: 20 mei 2014
Ik vind het ook spannend!!!!
Zarafeena schreef:Oja dames dus vanochtend naar de wc is het opeens lichtrood/roze ik heb volgens mij alles gehad nu hahahah😂
Taart schreef:@mama1984. Hele fijne vakantie!!
Verder voor iedereen geniet van het weer vandaag. Ik ga lekker proberen te slapen.
Weet iemand dat eigenlijk mag je nog nachtdiensten werken als je zwanger bent? En weten jullie de reden ervan?
mama1984 schreef:Ik werk in de zorg en dus onregelmatig. Hier hoef je vanaf 12 wk zw.schap geen nachtdiensten meer, en wel pas weer als je kindje 6 maanden is. Nachtdiensten/ritme omdraaien is best zwaar voor je lijf en dus ook te zwaar als je zwanger bent. Erna is ivm geven van evt bv
mama1984 schreef:Ik werk in de zorg en dus onregelmatig. Hier hoef je vanaf 12 wk zw.schap geen nachtdiensten meer, en wel pas weer als je kindje 6 maanden is. Nachtdiensten/ritme omdraaien is best zwaar voor je lijf en dus ook te zwaar als je zwanger bent. Erna is ivm geven van evt bv
sharon24 schreef:@misslo, ook hier zijn de vruchtbare dagen voorbij. Op het wachtbankje dus :-(. Volgens mij gaan aankomende weken heel lang duren. Gelukkig druk op mijn werk, dus ik kan het overdag redelijk van me afzetten. Wat grappig dat wij samen lopen! Hoelang ben jij bezig? Bij mij is het de eerste cyclus na de pil..
Geniet van het lekkere weer, dames!
Taart schreef:Pffff slapen na mijn nachtdienst is niet helemaal goed geluk. Werd wakker met steken/kramp rechts onder in me buik.
Hoop dat ik aankomende nachtdienst vol houd.