Gooi me maar op groen! 😁
http://i1382.photobucket.com/albums/ah254/Marloesje24/Mobile%20Uploads/image_zpsb9382ddc.jpg
Marloesje24Oud lidBerichten: 2.514Lid sinds: 28 maart 2011
Niekje1 schreef:Bo en m&m hoe is het met jullie?
Ik zie dat ik de volgende in de rij ben.. ik denk dat t deze maand niks wordt.. test vanmorgen was negatief.. ik had gister de hele dag hetzelfde gevoel dat ik heb tijdens de eisprong, vind ik wel raar aangezien die al is geweest.. vandaag heel erg opgeblazen, mn broek ook open omdat t erg onaangenaam is.. morgen nog maar een testje..
Niekje1 schreef:Meiden, wat denken jullie? De bovenste is van 1300 en de onderste van 1600. Foto is net genomen dus aantal uur verder. Ze waren er al rond de 5 a 10 minuten maar veel lichter nog. Heb die tweede gedaan omdat ik de eerste niet helemaal vertrouwde 😊 ik ga morgen weer testen en duimen dat ze duidelijker zijn. De andere van de action die ik gedaan heb bleven wit na een paar uur ook.
Niekje1 schreef:Ik denk dat ik nog 1 of 2 dagen wacht en dan de verloskundige bel of zij mij verder kan helpen door idd ook bloed prikken.
m&m schreef:ik ben ook al eens 8 dagen overtijd geweest, en negatieve testen. helaas ben ik toen gewoon ongesteld gewordne.
ik hoop dat het bij jou niet zo is! veel succes!