Nita schreef:Kinderwens1 welkom!
Mijn huisarts zei vandaag ook dat hij op 3 maart uitkwam, maar de app's van tegenwoordig zouden beter zijn. Dus maar even de termijnecho afwachten.
Wat een super idee om het op de bruiloft te vertellen! Zoals Lux al schreef; dubbel feest!
Ben jij al wel bij de vk geweest?
Abonneren? Weet niet hoe het moet, wist ook niet dat het zou kunnen.
Lux ja het. Valt inderdaad mee.
Viel mij net in dat ik aan m'n collega had beloofd tussen de middag mee te gaan naar de stad (werk vlakbij het centrum), maar dan wordt het lastig de vk bellen..... Even bedenken hoe ik dit ga aanpakken.
Toevallig hadden wij het gisteren erover. Mijn man riep uit het niets; ik wil nog steeds weten wat het gaat worden. We hebben het daar al vaker over gehad als het zover zou zijn. Inmiddels heb ik ook bedacht dat ik het wel wil weten, maar nog niet of ik het dan ook met iedereen wil delen.
Man had vandaag een teamuitje, collega van hem wordt in januari papa en die hebben de kinderkamer al af!!!
Moet zeggen dat het wel begint te kriebelen om dingen te gaan kopen. Hij kreeg vervolgens wel de vraag of hij nog geen nieuws had... Zijn nu in 3 collega's die vader worden. 1 al over 4 weken en een ander over 8 weken. Lijkt wel een babyboom bij het bedrijf :)
Jaa mijn vriend wilt ook graag weten wat het wordt, ik vind het ook wel handig.
Gister naar prenatale geweest en baby dump om even te oriënteren haha.
Ik ben nog niet naar vk geweest moet dat niet via de huisarts? Aangezien die van mij tot 14 juli op vakantie is gaat et em ff niet worden.
Ik kan ook echt niet wachten om een kamertje in te richten!! Me vriend is nu een week vrij hopelijk verft hij het kamertje alvast haha