nee dus.. raar zeg..
Marloesje24Oud lidBerichten: 2.514Lid sinds: 28 maart 2011
Semmie schreef:*breekt even in*
Voor meiden die net als ik in de mmm zitten is het hard nodig om meiden te hebben die aan moeders voor moeders meedoen.
Ik heb het helaas maar een weekje mogen doen, maar dat maakt hen echt niet uit!
Dus ik zeg: gewoon doen!
*breekt weer uit!*
Marloesje24 schreef:Oke.. Zijn we nu allemaal klaar???????
patrieske schreef:ik was aan het werk vandaag en aangezien het direct tegen mij was vond ik dat ik nog best mocht reageren. heb het ook extra kort gehouden.
patrieske schreef:Chris echt belachelijk hoe jij reageert op die paar zinnen die ik heb gezegd! Ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken. Want dat hebben mn liefe vriendinnetjes al gedaan. Maar ik wil nog wel even kwijt dat ik je een ongelofelijk dom stuk vreten vind!
Lelle schreef:ik heb veel respect voor de mmm dames en jullie situatie. Jullie hebben veel te verduren maar dat geeft jullie absoluut niet het recht om als een stel asociale gekken hier te keer te gaan. En voor wie zich aangesproken voelt dan ben je dus te ver gegaan met de opmerking die je geplaatst hebt.
Ik heb ook opmerkingen gelezen die normaal en netjes zijn en zo zouden we ook met elkaar om kunnen gaan (echt super dames!)
Ik kan niet meer zeggen dat ik het een kinderachtige bende vind!
En daarom stop ik ook met dit topic.
geen zin in het gezeik.
Zwangere dames een fijne zwangerschap gewenst en een wolk van een baby uiteraard
Chris1984 schreef:Ontzettend zitten lachen om de reacties in dit topic! 😂 Mijn hemel wat een stelletje onvolwassen meisjes zijn jullie!
Het enige dat ík zeg is dat ik er boos van wordt als mensen mij keuzes opdringen. Mijn keuze of ik wel of niet meedoe met MvM.
Dat staat compléét los van wat ik van meiden vind die in de mmm zitten.
En dan die reacties! Top hoor meiden, jullie worden vast geweldige moeders als je zo met je medemens omspringt!
En dan als een groepje elkaar ophitsen en 1 voor 1 tevoorschijn komen in een topic waar jullie niet eens iets te zoeken hebben 😂
Net zoals een paar anderen uit dit topic verdwijn ik dan ook, niet om jullie een plezier te doen, maar voor mezelf.
Ik hou dan ook de eer aan mezelf i.p.v. me te verlagen tot jullie niveau.
O en trouwens chapeau aan de paar meiden die wél normaal kunnen reageren, super netjes, ik wens jullie het beste.
Veel succes, ik heb me kostelijk vermaakt met het lezen! :lol:
Chris1984 schreef:Ontzettend zitten lachen om de reacties in dit topic! 😂 Mijn hemel wat een stelletje onvolwassen meisjes zijn jullie!
Het enige dat ík zeg is dat ik er boos van wordt als mensen mij keuzes opdringen. Mijn keuze of ik wel of niet meedoe met MvM.
Dat staat compléét los van wat ik van meiden vind die in de mmm zitten.
En dan die reacties! Top hoor meiden, jullie worden vast geweldige moeders als je zo met je medemens omspringt!
En dan als een groepje elkaar ophitsen en 1 voor 1 tevoorschijn komen in een topic waar jullie niet eens iets te zoeken hebben 😂
Net zoals een paar anderen uit dit topic verdwijn ik dan ook, niet om jullie een plezier te doen, maar voor mezelf.
Ik hou dan ook de eer aan mezelf i.p.v. me te verlagen tot jullie niveau.
O en trouwens chapeau aan de paar meiden die wél normaal kunnen reageren, super netjes, ik wens jullie het beste.
Veel succes, ik heb me kostelijk vermaakt met het lezen! :lol:
Marloesje24 schreef:Uitgerekend dames van maart, ik heb een nieuw topic geopend, kom daar kletsen.
Ff mijn mening: ik baal ervan dat het hele maart topic verpest is!! Moet een leuk topic zijn omdat we ZWANGER zijn!
Hele gezellige gekletst wordt mij nu door de neus geboord, en daar ben ik spuug zat van!!!
Zo!