jemoeder schreef:Pffff.... een kennisje van me is ongeveer 4 weken later uitgerekend dan ik, weet net dat het een meisje is en heeft de naam al bekend gemaakt op een vriendensite.... het is dus dezelfde naam die wij hebben uitgekozen voor een meisje, en we KRIJGEN ook een meisje weet ik sinds 2 dagen.
Ik vind dit echt niet leuk, kon wel janken toen ik het las.
Maargoed: Ik heb haar net een mailtje gestuurd met de mededeling dat ik het een prachtige naam vind, en dat wij die al zo'n 4 maanden hadden 'klaarliggen'. Dat ze dus niet denkt dat ik het idee van haar heb als ik straks bevallen ben, gewoon om misverstanden te voorkomen.
Wel zo netjes, toch?!
En een andere naam kiezen doe ik ZEKER niet.
Maar die van ons hou ik nog lekker geheim, hihi.
Hoi meid
jeetje ik snap je gevoel ik zou ook wel in tranen uit kunnen bartsen (ben toch op het moment al zo gevoelig als wat pff hormonen) Ik vind het zeker netjes van je dat je haar een mailtje hebt gestuurd. Ene kant wel jammer zij weet nu wel de naam van jullie kindje maar de andere kant: anders krijg je straks misverstanden dat je hun naam hebt gepikt ofzo. En dat moet je ook niet hebben. Lastig zeg!
ALs jij en je partner het een mooie naam vinden en ik weet niet of je veel omgaat met die mensen?! dan is het toch geen probleem om dezelfde naam te hebben.
Als wij een meid krijgen of 2 dan is een van de 2denaam de 2de naam van mijn schoonzusje ja wij vonden dat gewoon een hele leuke naam. Ik denk dat zij het erg leuk zou vinden als er eentje zo heet al haar... maar dezelfde namen heb je toch al gauw en vooral als je een groote vriendenkring hebt.
Ben benieuwd wat haar reactie terug is op de email.